Alsof het jou wat boeit dat sommige manspersonen gierend van de hormonen door de coupé stuiteren als ze bij mij in de trein zitten. Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi Au3. Ik heb geen zin om je verhaal te lezen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
BB ! Je bent zoek !
Maar, ik moet je wat vertellen. Ik had namelijk opeens sjans in de trein ! Iemand zat me de hele tijd aan te kijken, (en het was voor de verandering geen randdebiel die stomme opmerkingen over mijn boek maakte) en toen hadden we niks tegen elkaar gezegd en toen sprak ie me aan toen ik uit de trein stapte en gaf ie me zijn emailadres en nu moet ik een KIJKEENHOESPANNENDENGRAPPIGIKBEN-mail gaan maken. (.)
Dat wou ik even vertellen.
In de categorie "dingen die alleen op internet kunnen" : de versiertips van BBquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]cool
![]()
tip 1: denk niet te lang na over de mail, dan is de spontaniteit eraf
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
In de categorie "dingen die alleen op internet kunnen" : de versiertips van BB
nee ik ben nu al dingen over socrates, plato, aristoteles, descarts, spinoza en consorten aan het lezen .. dat komt nooit meer goed !quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Cynic het volgende:
Het komt nooit meer goed!
ik ben al voorbij de oude grieken ik zit nu in de renecsaince (hoe schrijf je dat) en de barok !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Cynic het volgende:
Die oude Grieken waren allemaal homo's (waar denk je dat "Platonische relaties" vandaan komen?) dus daar zou ik op liefdesgebied maar niet al te veel advies van aannemen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Cynic het volgende:
Wat voor "dingen" lees je daar dan over?
Socrates zou ook meteen teruggemaild hebben. Ik mail dus ik ben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Cynic het volgende:
Wat voor "dingen" lees je daar dan over?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Socrates zou ook meteen teruggemaild hebben. Ik mail dus ik ben.
Nou, dan zou Plato dat opgeschreven hebben. Details, details.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, dan zou Plato dat opgeschreven hebben. Details, details.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mailto: s0cr4t3sjuhhh@hotmail.com..
slaap wel !quote:
dat is ouderwets en conformistisch !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Cynic het volgende:
Waarom gaan mensen niet gewoon slapen omdat ze moe zijn?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef Cynic het volgende:
Veel schoner word ik trouwens ook niet van slapen...
nooit genoeg, gok ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hoeveel bier heeft u eigenlijk genuttigd cynic ?
Dat moet haast wel!quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:24 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben gisteren om 22.09 al naar bed gegaan...
Nu ben ik vast een lekkere prins geworden...
Precies dus als je veel slaapt ben je een lekker ding!!quote:
die kikkers hebben ook altijd geluk ! waarom zoent een prinses nooit een langeharige werkschuwe tuigsperoonquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik denk dat ik maar een kikker ga kopen en m vervolgens dwing om heel veel te slapen. Ik ben heel benieuwd wat voor Brad Pitt daar wel niet uitkomt.
Die zijn niet aan verandering onderhevig, denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die kikkers hebben ook altijd geluk ! waarom zoent een prinses nooit een langeharige werkschuwe tuigsperoon
idd niet zo zeer als kikkers !quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die zijn niet aan verandering onderhevig, denk ik
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:34 schreef Cynic het volgende:
Meer kwaken en slijmen
Dat doe ik Cynic !quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef Cynic het volgende:
Maar wel doelgericht slijmen!
Ik ben alleen nog niet groen! en mijn kwaak kan verbeterd wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef Cynic het volgende:
Hm, dan ben je dus al op de goede weg!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:51 schreef Cynic het volgende:
Op naar groenheid!
Voor kwaken, kun je 's ochtends vroeg een cursus volgen bij verschillende vijvers in de buurt...quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Jeh ! met een beetje drank moet dat lukken .. Ik heb SM wel eens groen zien worden de volgende morgen .. wel een mooi biologen kleurtje
Ik slaap boven een vijver met kikkers weber !quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Voor kwaken, kun je 's ochtends vroeg een cursus volgen bij verschillende vijvers in de buurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |