over 6 jaar kan dat dus je dood betekenen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb met spinning wel eens tegen de 195 gehaald geloof ik.
Daarom heb ik het nu dus gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
over 6 jaar kan dat dus je dood betekenen!
ik ken dan ook weinig mensen die die gewoonte hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef Cynic het volgende:
Doodgaan is een slechte gewoonte
Er zijn al meer dan 250 pausen dood gegaan!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ken dan ook weinig mensen die die gewoonte hebben!
Ik ga dat niet mee maken, denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Cynic het volgende:
En er gaan er ook wel 251 dood, denk ik
De volgende paus niet? Wat mankeert er dan aan je dat je een 65+er niet denkt te kunnen overleven?quote:
Ik leef ongezondquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
De volgende paus niet? Wat mankeert er dan aan je dat je een 65+er niet denkt te kunnen overleven?
En de vrouwen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:40 schreef Cynic het volgende:
Ach, over 10 jaar dan kunnen de wetenschappers toch alles genezen, want dat zijn zulke knappe jongens!
Keitveel regels.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi Au3. Ik heb geen zin om je verhaal te lezen.
Alsof het jou wat boeit dat sommige manspersonen gierend van de hormonen door de coupé stuiteren als ze bij mij in de trein zitten. Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi Au3. Ik heb geen zin om je verhaal te lezen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
BB ! Je bent zoek !
Maar, ik moet je wat vertellen. Ik had namelijk opeens sjans in de trein ! Iemand zat me de hele tijd aan te kijken, (en het was voor de verandering geen randdebiel die stomme opmerkingen over mijn boek maakte) en toen hadden we niks tegen elkaar gezegd en toen sprak ie me aan toen ik uit de trein stapte en gaf ie me zijn emailadres en nu moet ik een KIJKEENHOESPANNENDENGRAPPIGIKBEN-mail gaan maken. (.)
Dat wou ik even vertellen.
In de categorie "dingen die alleen op internet kunnen" : de versiertips van BBquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]cool
![]()
tip 1: denk niet te lang na over de mail, dan is de spontaniteit eraf
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
In de categorie "dingen die alleen op internet kunnen" : de versiertips van BB
nee ik ben nu al dingen over socrates, plato, aristoteles, descarts, spinoza en consorten aan het lezen .. dat komt nooit meer goed !quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Cynic het volgende:
Het komt nooit meer goed!
ik ben al voorbij de oude grieken ik zit nu in de renecsaince (hoe schrijf je dat) en de barok !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Cynic het volgende:
Die oude Grieken waren allemaal homo's (waar denk je dat "Platonische relaties" vandaan komen?) dus daar zou ik op liefdesgebied maar niet al te veel advies van aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |