Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 07:22 schreef MissX het volgende:
was er vannacht geen aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marissa niet,ryan niet,the nanna niet,quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Crazykill het volgende:
Hahahah goeie aflevering
Echt goed gewoonIedereen heeft een fout gemaakt
![]()
Ah, ik begrijpen. Dank.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Bush ging vrij onverwacht een speech houden, dus alles moest verschoven worden. Volgende week 2 afleveringen in hdtv. (deze vcd komt uit Canada of de westkust)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door s0d op 30-04-2005 03:16:02 ]face your fears.. live your dreams..
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vondt de aflv dus echt geen fuck aan.....
wel jammer, de enige met wie ik medelijden had was met Kirsten.
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen danquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingen
beetje matig allemaal hopen dat het toch nog leuk word in de volgende 3 afleveringen
Uhh weet niet wanneer seizoen3 begint..quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |