Social Quality Determinationquote:
Spreek het eens hardop uitquote:
Wat hij zegt!quote:
Idd, in het begin moest ik ook wennen, maar is nu wel duidelijk dat het een positief effect heeft, gisteren met Youth ging best! Alleen jammer dat ie zo piept als hij harder wordt gezet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:36 schreef Bananenman het volgende:
Hoezo? Het werkt duidelijk, dus wat is het probleem? In het begin van het seizoen hadden sommigen er problemen mee maar hij is nu niet meer weg te denken eigenlijk...en het gaat ook gewoon lekker ermee.
Ja, ik was ook al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:11 schreef gras het volgende:
Stijgende lijn?
Je kent Youth?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Idd, in het begin moest ik ook wennen, maar is nu wel duidelijk dat het een positief effect heeft, gisteren met Youth ging best! Alleen jammer dat ie zo piept als hij harder wordt gezet...
Ik hoop dat ie zich eens een hele wedstrijd mag bewijzen.quote:
Of course! Rond een uurtje of 13.00 via FEBO naar home, daarna vak op...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je kent Youth?
Maar je bent er zondag?
Tja, en de Ridder opstellen is dan weer ten koste van Ajax. Zo bleek maar weer tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
En dat gaat dan weer ten koste van Pienaar.
er zit een vlek op mijn scherm, onder jouw naam. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:29 schreef Ludacriss het volgende:
Dit word niks... Az wint gemakkelijk met 0-2!
Beter dan Ajax heb ik zo'n gevoelquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Alsof AZ nog zo goed is na de winterstop...
Ik dacht dat die arrogantie wel over zou zijn na het anti-voetbal dat Ajax speelt. Maar jullie leren het nooit he.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Laten wij dan maar zondag laten zien hoe je zo'n provincie-clubje effectief kunt bestrijden.
Moet je voor de gein de reacties hier eens zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:52 schreef valek het volgende:
[..]
Ik dacht dat die arrogantie wel over zou zijn na het anti-voetbal dat Ajax speelt. Maar jullie leren het nooit he.![]()
Eh, op welk adres? Die in je profiel lukt niet echt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Of course! Rond een uurtje of 13.00 via FEBO naar home, daarna vak op...
Weet alleen nog steeds niet wie jij bent, anders zou ik je aanspreken! Meldt me anders aan op MSN en stuur foto van jezelf...
Moet het doen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Eh, op welk adres? Die in je profiel lukt niet echt...
Ik denk dat 't best eens zo'n legendarische wedstrijd kan worden, net als die van jullie tegen FC Twentequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Moreno het volgende:
Ik denk 0-2
Daar heb ik wel iets op te zeggen:quote:Ik snap niet waar jullie al die positivietijd vandaan halen over dat Ajax gaat winnen. Ze spelen de laatste weken erg slecht. Ze hebben tegen Willem II gewonnen, maar die ploeg is totaal uit vorm. Ajax gaat tegen AZ gewoon op z’’n bek.
Ik heb meer het idee dat dit seizoen richting een historisch dieptepunt gaat. Onovertroffen slecht. Zeker gezien de verwachtingen vooraf!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat 't best eens zo'n legendarische wedstrijd kan worden, net als die van jullie tegen FC TwenteHISTORISCH was dat
Sarcasmequote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat dit seizoen richting een historisch dieptepunt gaat. Onovertroffen slecht. Zeker gezien de verwachtingen vooraf!
Nee we speelde niet de pannen van het dak, maar we speelde nou ook weer niet zo slecht als Ajax de laatste paar weken doet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat 't best eens zo'n legendarische wedstrijd kan worden, net als die van jullie tegen FC TwenteHISTORISCH was dat
Ik moet trouwens zeggen, ik zie daar een mooie reactie van ene Moreno
[..]
Daar heb ik wel iets op te zeggen:
Nee, Feyenoord speelde de wedstrijd ervoor tegen RKC de pannen van 't dak zeker?
Als je als kakkerlak met die ondertitel rond moet lopen, zegt dat genoeg over je eigen niveauquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:57 schreef Moreno het volgende:
[..]
Nee we speelde niet de pannen van het dak, maar we speelde nou ook weer niet zo slecht als Ajax de laatste paar weken doet.
In '99 werden jullie zesdequote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat dit seizoen richting een historisch dieptepunt gaat. Onovertroffen slecht. Zeker gezien de verwachtingen vooraf!
idd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:44 schreef Praag het volgende:
Wat moeten al die boeren en die kakkerlakken toch steeds hier? Tijd om te boel eens op te schonen.
quote:8/4/2005 - Adriaanse staat nu open voor terugkeer bij Ajax
(Gepost door RvN)
Co Adriaanse liet vrijdagavond in het programma Voetbal Insite weten nu open te staan voor een terugkeer bij Ajax. Nu duidelijk is dat diverse posities opnieuw ingevuld worden en ook algemeen directeur Van Eijden vertrekt, ziet Adriaanse weer mogelijkheden. Zijn eerste keus ligt echter bij een positie als hoofdcoach bij een buitenlandse topclub. Vooralsnog is er nog geen interesse voor hem getoond, zo liet hij weten. Indien het daar niet van komt, dan staat hij zeker open voor een van de posities bij Ajax, aldus Adriaanse.
Was wel een héle open sollicitatie op RTLquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:29 schreef Dizzee het volgende:
[..]
idd.
Co'tje wil best terug naar Ajax.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |