dus ze hebben daar echt een soort van afvalbak voor ?quote:
Mja volgens mij soort mini-crematorium voor operatie-afvalquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ze hebben daar echt een soort van afvalbak voor ?
Dat is vooral met placenta's. In sommige streken in NL is het gebruikelijk om de moederkoek te begraven onder een boom. Zou goed zijn voor moeder & kind ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef R-Mon het volgende:
Je mag het mee naar huis nemen om thuis te begraven. Was bij Kopspijkers.
Kopspijkers, dan moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef R-Mon het volgende:
ieww, ik moet voortaan toch ff nadenken voor ik dit soort topics open, volgens mij is mijn eetlust aan het verdwijnen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja volgens mij soort mini-crematorium voor operatie-afval
Mijn moeder is verpleegster in een ziekenhuis geweest en die heeft wel eens een onderbeen in haar handen gedrukt gekregen met de boodschap: "Breng jij dit ff weg?". En dat verdween inderdaad in een soortement van oven.
Wat ga je eten? Kippelevertjes?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ieww, ik moet voortaan toch ff nadenken voor ik dit soort topics open, volgens mij is mijn eetlust aan het verdwijnen...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef Klonk het volgende:
ehmm, ik durf het bijna niet te zeggen, friet met een lekker frikandelletje
Er was een vrouw te gast die haar been had opgegraven en meegenomen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:54 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Kopspijkers, dan moet het wel waar zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Er was een vrouw te gast die haar been had opgegraven en meegenomen.
het was best lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:43 schreef cappp het volgende:
MCdonalds... I'm loving it
iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:51 schreef R-Mon het volgende:
uit het nummer: madammen met een bontjas van urbanusquote:Hunne rug en hunnen buik, die naai ik aan elkaar
Daarvan maak ik een luchtmatras of een vliegende sigaar
Van hun tenen maak ik champagneflessestopsels
En een sterk insecticide van het vel onder hun oksels
Van hun tepels maak ik pleistertjes om fietsbanden te plakken
En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken
En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt
Van hun neus maak ik een stopcontact of een arbiterfluitje
Van hun lippen elastiekjes om geleipotten te sluiten
ook zondequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef ironx het volgende:
Verwijderde lichaamsdelen of weefselfragmenten worden in hermetisch gesloten containers voor risicohoudend medisch afval verpakt en vervolgens verbrand.
Als ik vroeger stout was dreigde mijn vader me ter beschikking te stellen van de medische wetenschapquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
je kan het ook voor de wetenschap ter beschikking stellen, mits de patient er toestemming voor geeft dacht ik
En wat voor experimenten hebben ze met je gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als ik vroeger stout was dreigde mijn vader me ter beschikking te stellen van de medische wetenschap
Ik heb mogen ontdekken waar de ledematen heen gaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En wat voor experimenten hebben ze met je gedaan
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb mogen ontdekken waar de ledematen heen gaan
[afbeelding]
oeiquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat ie nog lachen kan.....
Mij hebben ze ooit eens gevraagd of ze mijn rechter arm
er weer aangezet hadden.
Kheb namelijk een heet water brandwond op m'n rechter schouder.
Ja dat is volgens mij ook wat er mee gebeurd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef ironx het volgende:
Verwijderde lichaamsdelen of weefselfragmenten worden in hermetisch gesloten containers voor risicohoudend medisch afval verpakt en vervolgens verbrand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |