Gomes had zelfs zn strafschopgebied schoon gehouden tegen Interquote:Op donderdag 14 april 2005 10:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij mag nog niet eens zn veters strikken.....
Met onze onzekere verdediging wil ik liever niet zon clown voor me staan die op elk moment onder een bal door kan gaan of een terugspeel compleet verkeerd verwerkenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jullie niet zo'n keeper als Gomes hebben
Neah, denk dat hij onder die vuurpijlen door was gedoken...........quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gomes had zelfs zn strafschopgebied schoon gehouden tegen Inter
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gomes had zelfs zn strafschopgebied schoon gehouden tegen Inter
Jullie hebben 3 ergere clownsquote:Op donderdag 14 april 2005 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met onze onzekere verdediging wil ik liever niet zon clown voor me staan die op elk moment onder een bal door kan gaan of een terugspeel compleet verkeerd verwerken
Alle drie die keepers zouden het beter bij jullie doen dan Gomes......quote:Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie hebben 3 ergere clowns
Van mij mag je ze toch houden.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Alle drie die keepers zouden het beter bij jullie doen dan Gomes......
Daar kan ik je geen gelijk in gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik iets anders had verwachtquote:Op donderdag 14 april 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen gelijk in geven
24 jaar inderdaad. Maar als clubs zich melden.... minstens 15 miljoen voor die jongen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef MaxPower het volgende:
Ook Gomes blijft niet lang bij PSV. 24 jaar nog maar?
wat voor clausules heeft deze topper allemaal cult?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
24 jaar inderdaad. Maar als clubs zich melden.... minstens 15 miljoen voor die jongen.
Is gewoon door PSV gehaald hoor. 1,5 miljoen euroquote:Op donderdag 14 april 2005 16:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wat voor clausules heeft deze topper allemaal cult?
maar dan kunnen er nog wel maximum transfersommen in het contract staan etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is gewoon door PSV gehaald hoor. 1,5 miljoen euro![]()
![]()
Staat er bij Gomes niet in. PSV had alleen concurrentie van twee Braziliaanse clubs, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
maar dan kunnen er nog wel maximum transfersommen in het contract staan etc.
Zoals Hiddink al zei aan het begin van huidig seizoen "hij krijgt de tijd om te wennen". Hij is niet puur voor de verkoop gehaald. Een wereldkeeper kan elke ploeg gebruiken.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
maar dan kunnen er nog wel maximum transfersommen in het contract staan etc.
die 3 prutsers van jullie... geintje zekerquote:Op donderdag 14 april 2005 13:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de telegraaf een stukje dat hij voorlopig nog wel bij PSV blijft... hij wilt eerstquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop echt dat hij nog lang in Eindhoven blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |