Ik zeik niks afquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is altijd op de hele tel de bassdrum en op de halve de bassline.
Zit niet hardstyle af te zeiken zeg!
* Tranceptor gaat het opnemen omdat ie 1 keer een leuke avond bij hardstyle heeft gehad
lol, nee ga gerust door, qua muziek stelt het ook geen ene ruk voor
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Junglist4Real het volgende:
Wie gaan er vanavond naar D&D's?
wil wel... Donna Summer, Sickboy.. brrrquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Junglist4Real het volgende:
Wie gaan er vanavond naar D&D's?
Jawohl, ich bin da.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef WeirdMicky het volgende:
ik ben de 29e in Nighttown?wie nog meer? Tranceptor gaat met me mee als het goed is, zie je dus een lange en een kleine mannetje staan...dat zullen wij zijn.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Hè shit.. komt hij ook.. *zucht.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:59 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me ook wel weer erg tof maar hoorde ook dat soulwax gratis in d'haag komt. Keuzeskeuzeskeuzes...
Ach, trek het je niet aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
Sjies doe niet zo overdreven, je kent me niet eens...![]()
Voor de zekerheid breng ik toch maar een bodyguard mee, voor als ik je zal aanschouwen. Soulwax klinkt ook wel erg aanlokkelijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
Ik trek het me wel aan, het is onzin. Zo eng ben ik echt niet.![]()
Jezus wat kan jij overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Voor de zekerheid breng ik toch maar een bodyguard mee, voor als ik je zal aanschouwen.
Oh.. oh.. nog steeds zo rustig daar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Was wel leuk in Bibelot gisteren... jammer alleen dat er zo weinig mensen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |