Ik wil ook maar een vriend van me loopt te zeiken... hij moet bij één of andere theatervoorstelling zijn omdat ie daar geluid doet en dan kan ie niet weg omdat het de laatste voorstelling is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan ben ik ermoeten we ff meeten.
Oew das wel een hele zieke line-upquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wel druk..
Koninginnenach Nighttown?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:35 schreef Thomas B. het volgende:
Ow fok gebanned van imageshack... teringlijers
Hehe, ik vind t ook wel de moeite waard.. ik gooi t ook ff in de groep. Mijn vriendinnen zijn niet zo drum 'n bass, geloof ik.. dus moet ff andere mensen fixenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:11 schreef Thomas B. het volgende:
Oew das wel een hele zieke line-up
Ik gooi het in de groep
Ga je nog naar bibelot vrijdag?
Ik durf niet te meeten als TC er ook bij is..quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ga sowieso met een vriend mee, maar je mag van mij erbij komen TC, lachen
Vrijdag is phreaky, josh hill en cootje... goeie gastenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hehe, ik vind t ook wel de moeite waard.. ik gooi t ook ff in de groep. Mijn vriendinnen zijn niet zo drum 'n bass, geloof ik.. dus moet ff andere mensen fixen
Is black sun empire dan al?
12-13 euro aan de deur?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:04 schreef Flavour het volgende:
Dungeons & DJs update/spam:
- BRING YOUR ID! is verplicht tegenwoordig en ze checken iedereen
- 5000 WATT EXTRA soundsystem!! KNALLEN DIT KEER DUS!!
- Genoeg kaartjes aan de deur dus je hoeft je niet per se naar het GWK/VVV/Postkantoor te haasten
Het heet niet voor nix Drum & Bass!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom kunnen hardstyle/hardcorde mensen nou dat verschil tussen bass/basskick niet maken?
Interessante vraag opzich.
Meestal luisteren nogal onintelligente breezah mensen naar hardstyle/hardcore?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom kunnen hardstyle/hardcore mensen nou dat verschil tussen bass/basskick niet maken?
Dat is niet waar. Dat is altijd op de hele tel de bassdrum en op de halve de bassline.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
Mja omdat bij hardcore vaak de kick en de bass op de zelfde tellen vallen, snappen die lullo's er natuurlijk helemaal niks van
Dan spreken wij samen stiekem af in een hoekje k?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik durf niet te meeten als TC er ook bij is..![]()
Vuile playertquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan spreken wij samen stiekem af in een hoekje k?
Nee.. ik mag van mijn moeder niet stiekem in een hoekje afspreken met vreemde mannenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan spreken wij samen stiekem af in een hoekje k?
She called me a manquote:Op woensdag 13 april 2005 14:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee.. ik mag van mijn moeder niet stiekem in een hoekje afspreken met vreemde mannen
Ik zeik niks afquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is altijd op de hele tel de bassdrum en op de halve de bassline.
Zit niet hardstyle af te zeiken zeg!
* Tranceptor gaat het opnemen omdat ie 1 keer een leuke avond bij hardstyle heeft gehad
lol, nee ga gerust door, qua muziek stelt het ook geen ene ruk voor
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Junglist4Real het volgende:
Wie gaan er vanavond naar D&D's?
wil wel... Donna Summer, Sickboy.. brrrquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Junglist4Real het volgende:
Wie gaan er vanavond naar D&D's?
Jawohl, ich bin da.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef WeirdMicky het volgende:
ik ben de 29e in Nighttown?wie nog meer? Tranceptor gaat met me mee als het goed is, zie je dus een lange en een kleine mannetje staan...dat zullen wij zijn.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Hè shit.. komt hij ook.. *zucht.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:59 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me ook wel weer erg tof maar hoorde ook dat soulwax gratis in d'haag komt. Keuzeskeuzeskeuzes...
Ach, trek het je niet aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
Sjies doe niet zo overdreven, je kent me niet eens...![]()
Voor de zekerheid breng ik toch maar een bodyguard mee, voor als ik je zal aanschouwen. Soulwax klinkt ook wel erg aanlokkelijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
Ik trek het me wel aan, het is onzin. Zo eng ben ik echt niet.![]()
Jezus wat kan jij overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Voor de zekerheid breng ik toch maar een bodyguard mee, voor als ik je zal aanschouwen.
Oh.. oh.. nog steeds zo rustig daar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Was wel leuk in Bibelot gisteren... jammer alleen dat er zo weinig mensen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |