ingredienten:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Zo vanavond maar eens lekker tapas maken!![]()
Bijna alles met vis.
Hoe zou je een lekkere dikke knoflookroomsaus kunnen maken?
Voor bij de gamba's....![]()
Oeh, dat is wel een lekker recept.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
ingredienten:
2 pakjes (houdbare) slagroom van 0,2l de tenen van 1 bolletje knoflook (minder kan natuurlijk ook)citroensap verse peterselie en /of bieslook zout peper
bereiden:
Klop de slagroom, niet te stijf(pakjes slagroom wel eerst 24 uur in de koelkast laten staan). Laat de geklopte slagroom 5 minuten in de koelkast staan. Voeg daarna uitgeperste knoflook, zout peper citroensap, peterselie en/of bieslook toe. Zet de saus in de koelkast in een afgesloten kom.
na een uurtje of 12 laten staan het lekkerst.
Nou zo dus, Obli:quote:
I'm stuffed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat heeeeeeeeerlijk klinkt het allemaal Obli
Ga mij maandag inschrijven voor een tapas kookclinik van die door de PV georganiseerd is. Ben benieuwd zal er zeer zeker verslag van uit brengen als ik ingeloot (helaas beperkt aantal plaatsenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat heeeeeeeeerlijk klinkt het allemaal Obli
18 feb. houden wij een tapasavond/wijnproeverij.... heb ik dus dit topic hard nodig
Je bedoelt Peppadews ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef jpg97 het volgende:
Doe mij maar de pikante paprikaatjes met roomkaas
Niet denken gewoon doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal proberen om eraan te denken foto's te nemen
rivierstaartkreeftjes lekker on de chilisaus leggen (dagje van te voren dat het er lekker in trekt, echt heerlijk.)quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die cocktail saus is wel een idee, we hebben toch wel voor 4 pers. genoeg
Ik zal proberen om eraan te denken foto's te nemen
Bedoel je geen amuse?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Vooraf, een spoom van wortelsoep (allerhande)
*Zoeken gaat...quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, amuse kan ook
Die salade lijkt me ook een lekker idee, en citroenmayo obli, hoe maak je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |