nog nooit gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
Peppadews, dat zijn van die kleine ronde peppertjes. Nu kende ik ze alleen van de Appie gevuld met roomkaas, (en ze zijn zoooo lekker)
[afbeelding]
maar ze zijn ook gewoon leeg te verkrijgen. Nu ben ik benieuwd of iemand daar nog iets leuks voor in weet? Iets anders dan roomkaas?
verwar je ze niet met geroosterde paprika's?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze verkopen ze hier in de supermarkt, in zo'n glazen pot.
De AH heeft kant-en-klare peppadews, maar die zijn reteduur.
Nou nee, want er staat "peppadews" op de potquote:Op donderdag 3 november 2005 17:57 schreef okkith het volgende:
[..]
verwar je ze niet met geroosterde paprika's?
hoe duur is het dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou nee, want er staat "peppadews" op de pot.
Op zich kan je toon best wat vriendelijker.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef okkith het volgende:
[..]
hoe duur is het dan?
en WELKE supermarkt?
hoeveel zaten erin dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich kan je toon best wat vriendelijker.
Prijs: geen idee. Iets van 4 euro? Ik wilde ze hebben, dus heb niet op de prijs gelet.
En waar: de Nettomarkt aan de Pleinweg in Rotterdam en ik heb ze ook wel eens bij de Konmar op de 5 Werelddelen gehaald.
Ik heb ze niet geteld. Gewoon een pot vol.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:35 schreef okkith het volgende:
[..]
hoeveel zaten erin dan?
5 werelddelen![]()
HOEVEEL ONGEVEER zodat we weten of het daadwerkelijk de moeite waard is... snap jequote:Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld. Gewoon een pot vol.
En zo heet die straat, kan er niet veel aan veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |