abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42511705
het is allemaal heel lekker geworden ( we hebben er zelfs foto's van gemaakt, zo lekker zag het eruit, zal ze binnenkort even posten)

we hadden:
crostini's met ansjovis en zongedroogde tomaatjes
zelfgebakken broodjes
gevulde peppadews met roomkaas en bieslook
siciliaanse gehaktballetjes
patata's eehm ( ben de naam kwijt.. maar met een tomatenprutje:@ )
gevulde tomaat met roomkaas
wraps met chorizo, ham en roomkaas

en het was goddelijk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:28:07 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42512474
mmmm ik moet ook snel weer gaan
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42654252
de foto's zijn niet zo scherp geworden als de bedoeling was maar ik plaats ze toch maar

pi_42654691
Dat ziet er gezellig uit!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_42654759
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Dat ziet er gezellig uit!
was het ook we hadden natuurlijk veel te veel ( de broodjes vulden nogal achteraf gezien ) dus we hebben er lekker twee dagen van kunnen genieten
pi_42660598
Mmmm lekker zeg
pi_43230081
Wij zouden vanavond tapas serveren aan onze gasten, maar kwamen vanmorgen pas op het lumineuze idee dat er een vegetariër mee ging eten. Bedankt voor de vegetarische tapassuggesties
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_43237156
Ik kan niet wachten op de foto's en de recepten
pi_43256260
Geen foto's Maar we hebben wèl gesmuld en alles was perfect! Het zag er supermooi uit en ook de vegetariër was zeer tevreden met de gerechtjes die ik voor haar had gemaakt Nu heb ik alleen een overschot aan geitenkaas, pittige roomkaas en nog wat mon chou
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:44:16 #260
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_43448348
Morgenavond naar de tapasbar.. Zelf thuis maken is natuurlijk nog leuker, dus tvp..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_43465492
Vandaag gevonden in de EDAH... diepvries kant-en-klaar tapas

Dit pakje met 3 schaaltjes kost ¤ 3,99 en bestaat uit aardappeltjes met aioli die je zelf nog moet bakken of frituren, gehaktballetjes in tomatensaus en kipstukjes in knoflooksaus (beide voor in de magnetron).

Er waren ook nog andere soort los verkrijgbaar, zoals kabeljauwballetjes, voor ¤ 1,69 . Op de website van Beckers kan ik er nog niets over vinden.

Afhankelijk van de smaak zal ik het hier laten weten of het wat is, of wordt het een LEF topic
  zondag 12 november 2006 @ 00:48:21 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43467192
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
Vandaag gevonden in de EDAH... diepvries kant-en-klaar tapas

[[url=http://i15.tinypic.com/2hrq45l.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://i15.tinypic.com/2q9l3yf.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://i9.tinypic.com/4872001.jpg]afbeelding][/url]

Dit pakje met 3 schaaltjes kost ¤ 3,99 en bestaat uit aardappeltjes met aioli die je zelf nog moet bakken of frituren, gehaktballetjes in tomatensaus en kipstukjes in knoflooksaus (beide voor in de magnetron).

Er waren ook nog andere soort los verkrijgbaar, zoals kabeljauwballetjes, voor ¤ 1,69 . Op de website van Beckers kan ik er nog niets over vinden.

Afhankelijk van de smaak zal ik het hier laten weten of het wat is, of wordt het een LEF topic
Gatver! Lijkt mij helemaal niets.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43673660
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
Het werd een LEF topic: Random Shopping #1
  zondag 19 november 2006 @ 11:16:43 #264
111260 Charmian
a little joy
pi_43679317
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Gatver! Lijkt mij helemaal niets.
En gelijk heb je, ihkv random shopping had ik de gehaktballetjes en kabeljauwhapjes meegenomen. Daar waar de gehaktballetjes body en smaak konden gebruiken was de kabeljauw veel te zout en droog.
Conclusie: maak het liever zelf.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 6 december 2006 @ 13:39:23 #265
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44191438
ik wil met oud en nieuw lekkere tapas gaan serveren.

- Peppadews met roomkaas
- Wraps
- Kaasjes
- olijven
- iets met champignons

Welke olijven zijn aan te raden? en wat is lekker om te doen met champginons?
Meer mensen die met kerst/oud en nieuw tapas serveren?

edit : het moet wel allemaal vegetarisch zijn

[ Bericht 18% gewijzigd door kruimel_20 op 06-12-2006 15:11:02 ]
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 6 december 2006 @ 15:01:18 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44193794
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:39 schreef kruimel_20 het volgende:
en wat is lekker om te doen met champginons?
Grote champignons vullen met een fijngehakt mengsel van champignons, lenteuitjes, in stukjes gesneden zongedroogde tomaten en kaas.Lekker in de oven zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44193825
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef golfer het volgende:

Grote champignons vullen met een fijngehakt mengsel van champignons, lenteuitjes, in stukjes gesneden zongedroogde tomaten en kaas.Lekker in de oven zetten.
Je vergeet de pesto aan de binnenkant
  woensdag 6 december 2006 @ 15:29:31 #268
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44194635
Inktvis tubes (van die pijlstaarten) leeghalen en kort koken.
Dan vullen met een mengsel van de armpjes, verkruimeld hardgekookt ei, parmasaanse kaas, verse kruiden en knoflook.
Deze dan smoren in wat tomatensap en rode wijn, peper, zout, blaadje laurier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44340566
Helaas vergeten om foto's te maken, maar wij hebben dit weekend ook heerlijk tapas gegeten met een groepje vrienden. Het idee was dat iedereen wat voor zijn rekening zou nemen, wat weer voor leuke verrassingen zorgde.

We hadden onder andere:
Paprika gevuld met wilde champignons
Gebakken bloemkoolroosjes
cherry tomaat met mozzarella en munt
rode pepers gevuld met tonijn en mozzarella uit de oven
garnalen met ham in bladerdeeg
inktvisringetjes
pikante spareribs
wedges van de Lidl (gekruide aardappelpartjes)
gehaktstaafjes in tomatensaus
brownies met een bolletje ijs
met fruitmousse gevulde sinaasappel

Ik krijg er bijna weer trek van
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_44360520
Yes, donderdag naar Spanje, dus dat wordt heeeerlijk tapa's eten
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_44361852
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:22 schreef henkSX het volgende:
Yes, donderdag naar Spanje, dus dat wordt heeeerlijk tapa's eten
Oe ja de echte
  woensdag 13 december 2006 @ 15:00:35 #272
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_44392849
Calamares a la romana

Gefrituurde calamares voor 4-6 personen
Ingredienten: 225 zo klein mogelijke, schoongemaakte calamares, pijlinktvis - bloem om te bestuiven - olie om in te frituren - 2 eieren losgeklopt - zout - citroen in partjes.

Bereidingswijze:
Frituur de calamares zorgvuldig, want de inktvis wordt taai en elastiekerig als hij te lang wordt gebakken, maar als je het goed doet, wordt de inktvis zacht en sappig. Snijd de pijlinktvissen in ringen van 1 tot 1½ cm en laat de tentakels heel. Dep ze goed droog tussen keukenpapier, want anders spettert de inktvis bij het bakken. Bestuif de stukken inktvis met bloem. Verhit in een grote braadpan een laagje olie van minstens 2½ cm tot ongeveer 190ºC of gebruik een frituurpan. Bestrijk de ringen vis en de tentakels een voor een helemaal met het geklopte ei en leg ze meteen in de hete olie. Bak ze tot ze goudbruin zijn, maar niet langer dan 2-3 minuten. Laat ze uitdruipen, bestrooi ze met zout en dien ze meteen op, gegarneerd met een puntje citroen.

Chorizo a la cidraChorizo in cider
Ingrediënten

ca. 400 g chorizo
1 teen knoflook
ca. 2,5 dl droge cider
ca: 8 zongedroogde tomaten
takje tijm
stukjes brood
cocktailprikkers

Bereidingswijze

Snijd de chorizo schuin in plakken en de knoflook in flinterdunne plakjes. Breng de chorizo en knoflook in een steelpan met de cider, de zongedroogde tomaten en de tijm zachtjes aan de kook. Voeg eventueel extra cider toe; de plakken chorizo en tomaten moeten ruim onderstaan. Laat alles ongeveer 10 minuten zachtjes pruttelen.
Serveer de chorizo me cocktailprikkers en stukjes brood om de cider mee te dippen.
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_44399975
Ik was vorige week bij een tapasbar en daar kreeg ik plakjes courgette in amandelsaus!! Echt heerlijk, heeft iemand hiervan het recept??
pi_45149588
TVP voor een tapasfeestje binnenkort. Omdat er ook een vega komt; welke vegetarische tapas zijn helemaal tha bomb?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 8 januari 2007 @ 18:50:34 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_45151484
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Serendips het volgende:
TVP voor een tapasfeestje binnenkort. Omdat er ook een vega komt; welke vegetarische tapas zijn helemaal tha bomb?
kiek! http://www.giessenborch.com/tapasmetgroente.htm
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')