1: Er loopt een groep in het bos waar vermoedelijk Stali en Ryan ook hebben gelopen. Nolius denkt echter dat het om een ander bos gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:12 schreef JaWi het volgende:
Is er nog iemand met enige realiteitsbesef die normaal in 3 zinnen kan melden hoe en wat er nu aan het hand in?
Jahoor, komt het:quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:12 schreef JaWi het volgende:
Is er nog iemand met enige realiteitsbesef die normaal in 3 zinnen kan melden hoe en wat er nu aan het hand in?
ik heb nergens de bevesting gezien dat het daadwerkelijk een hoax is, dus dat is niet gezegd. misschien heeft het er wel alle schijn van, maar laat de ontknoping dat dan maar uitwijzen. en tuurlijk willen ze hun radiostation promoten. is logisch, vind alleen dat ze er beetje ver in gaan. Nolius weet waarschijnlijk de exacte locatie en laat die jongens naar het verkeerde bos gaan zonder er iets over te zeggen, dat vind ik minder.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Omdat het toch een hoax is en ze alleen maar hun eigen (radiostation) willen promoten.
Dank uquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
1: Er loopt een groep in het bos waar vermoedelijk Stali en Ryan ook hebben gelopen. Nolius denkt echter dat het om een ander bos gaat.
2: Nolius en cygnusx zijn beide "dingen aan het uitzoeken" en komen op de radio met updates...
3: Een aantal mensen hebben contact gezocht met Hart van Nederland, maar die zijn tot dusver niet zo happig.
Alstu
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:15 schreef vlad het volgende:
Nolius weet waarschijnlijk de exacte locatie en laat die jongens naar het verkeerde bos gaan zonder er iets over te zeggen, dat vind ik minder.
- Het hele verhaal begon allemaal rond 1 april.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:15 schreef vlad het volgende:
kom dan met bewijzen waarom het een hoax zou zijn
weet ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?
Ze gaan zelfIk heb ze niet gevraagd dat te doen hoor
![]()
En het is ook al dagen van toepassing op deze reeks.quote:
Ik loop nu ook al in korte kleding buiten hoor, ben ik nu ook een 1 april grap?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
- Ryan ging in z'n korte broek naar het bos terwijl het die nacht iets van 5 graden zou zijn.
Loop je ook 's nachts in een bos in je korte broek als je voornemens bent om onder hekken e.d. door te kruipen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:23 schreef Gnorf het volgende:
[..]
Ik loop nu ook al in korte kleding buiten hoor, ben ik nu ook een 1 april grap?
![]()
nee, die gaat hij in z'n uitzending vertellen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:18 schreef vlad het volgende:
[..]
weet ikmaar als je de exacte locatie weet (wat beweert wordt) had je dat misschien wel even aan ze door kunnen geven
ik ben het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nee, die gaat hij in z'n uitzending vertellen.
Maar komop er zijn toch al zat aanwijzingen dat het een leuke hoax is. hierboven staan er ff snel een paar.
Daarnaast zal er vast wel iemand op fok zijn die Rayn echt kent en die had anders wel alarm geslagen.
de visie van een echte fok!moederquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:29 schreef Mirage het volgende:
het scheelt wel was.
neeehhh, hoe kom je erbij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:30 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer, heb ik nog wat gemist sinds 12:00 uur?
En komt het nog op Hart van Nederland, of is dat ook al afgeblazen?
Verder weer alleen onzinige praat zeker?
Waar wedden we om ? ( even theoretischquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:34 schreef tommy4487 het volgende:
ik wed hier met iedereen die het wil dat Nolius niks boeiends te vertellen heeft op de radio straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |