quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef qu63 het volgende:Gelukkig!
Ik verveel me
Heb zin om te rellen/klonen!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]Jij opstandig vandaag?
Ik verveel me niet
Ga straks slapen
Ben nu nog <scripten />
Maar ben moe...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:beetje opgefokt
Site loopt al goed?
* qu63 wil wel gaan testen hoor
Jij lijkt me niet het type dat snel bang wordt, of schat ik je verkeerd in?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fuck, wat een enge film is dit, ik word er helemaal bang van.
Wel bij enge films. Daar word ik paranoïde van. Als ik straks de honden uitlaat, denk ik om de tien seconden dat er een seriemoordenaar in de bosjes zit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef ReCreative het volgende:
Jij lijkt me niet het type dat snel bang wordt, of schat ik je verkeerd in?
Ik kan wel even langskomen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel bij enge films. Daar word ik paranoïde van. Als ik straks de honden uitlaat, denk ik om de tien seconden dat er een seriemoordenaar in de bosjes zit.
Dat heb ik ook altijd bij enge films. Ik kan er totaal niet tegen! Dus de meeste daarvan kijk ik ook niet meer. Ik ervaar die 'angst' niet als leuk of spannend ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel bij enge films. Daar word ik paranoïde van. Als ik straks de honden uitlaat, denk ik om de tien seconden dat er een seriemoordenaar in de bosjes zit.
Angst! Ik ken geen angstquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Angst is... raar, en zo veel voorkomend. De essentie is... ja... een ervaring.
Ik vind de angst die ik krijg van een film eigenlijk nooit 'leuk'. Ik wil alleen altijd weten hoe het aflooptquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek genoeg is angst ook leuk. Je kijkt een enge film omdat je lekker bang wilt worden.
Platformgames zijn tof! Heb er zelf ooit eentje gemaakt in flash met Actionscriptquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
http://www.keengalaxy.com/component/option,com_wrapper/Itemid,57/
Commander keen!
Dit spel is alleen nostalgischquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Platformgames zijn tof! Heb er zelf ooit eentje gemaakt in flash met Actionscript.
Ik speelde altijd Alladin en the Lion Kingquote:
Hij heeft nooit op het internet gestaan eigenlijk. Het was een (groeps)opdracht voor school.quote:heb je em nog online staan??
Commander Keen was wel leuk jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
http://www.keengalaxy.com/component/option,com_wrapper/Itemid,57/
Commander keen!
The Lion King heb ik ook gehad!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik speelde altijd Alladin en the Lion King.
Ik was verslaafd aan level 2 omdat daar dat leuke deuntje onder zat van 'I Just Can't Wait To Be King'quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
The Lion King heb ik ook gehad!
Met Simba rondlopen enzo
Cool!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef ReCreative het volgende:
Fuck ik word gek van die emotionele 'swings' die ik heb. Ben goftedikkie mezelf niet meer zowat...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef ReCreative het volgende:
Fuck ik word gek van die emotionele 'swings' die ik heb. Ben goftedikkie mezelf niet meer zowat...
Ik vond het menu zo leuk, met Timon en Pumba die rond gingen rennen, dat was het spelletje wat ik het meest speeldequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik was verslaafd aan level 2 omdat daar dat leuke deuntje onder zat van 'I Just Can't Wait To Be King'.
Ohja! Dan gingen ze insecten vangen! Tjee wat lang geleden allemaal zegquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het menu zo leuk, met Timon en Pumba die rond gingen rennen, dat was het spelletje wat ik het meest speelde
Heb ik ook veel gedaan ja. Maar heeft minder verslavingswaarde dan platformspelletjes.quote:Pinball was ook wel leuk
Mijn broer speelde dat spel ook veelquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik was verslaafd aan level 2 omdat daar dat leuke deuntje onder zat van 'I Just Can't Wait To Be King'.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik weet niet of iemand wel eens The Others heeft gezien met Nicole Kidman. Daar kon ik bijvoorbeeld echt een week niet rustig van slapen.
Moet je ongesteld worden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef ReCreative het volgende:
quote:
Ik geloof niet dat Simba kon zwemmen inderdaad..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn broer speelde dat spel ook veel. Ik ook wel es geprobeerd, maar ik sprong altijd in het water met die ene leeuw en dat moest niet
.
Wat schattig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb als 10 jarige een keer Dracula gezien en ik zou 's nachts in een tentje in de tuin slapen. Dat heb ik toen maar niet meer gedaan
940 punten !quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef qu63 het volgende:
zielig spelletje.. http://uploads.ungrounded.net/content.php?id=228520&name=228520_Kitten_Cannon.swf&title=Kitten%20Cannon%21&date=1112932800&quality=b&uj=0&w=650&h=400
hahahaha...die gast is echt helemaal gekquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:15 schreef qu63 het volgende:
en dit is gewoon te ziek
http://frontpage.fok.nl/caution.fok?url=http://whogivesafuck.nl/?id=1517
quote:
dat had ik je ook kunnen vertellen hoor. had je eerder kunnen gaan slapenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Na zes doden is het toch nog goed afgelopen allemaal. Phew. Nu kan ik gerust gaan slapen.
Ja, zèg!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:35 schreef het_fokschaap het volgende:
dat had ik je ook kunnen vertellen hoor. had je eerder kunnen gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |