het is wel een serie hè, geen soap. dus of je zomaar begrijpt waar het over gaat is de grote vraagquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:29 schreef SingleCoil het volgende:
Net5...ja, kijken wel, maar niet weg natuurlijk !
mijn oma is net 89 geworden en ze kan niet meer zo goed zien. dan heb je ook weinig aan internet. of ze moeten alles in braille gaan vertalen. alleen kan ze ook geen braille lezen. ze heeft nu allemaal voorleesboekjes. misschien is voorlees internet iets ? wie gaat alle pagina's van Fok! even inspreken ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een hele moderne opa en oma!
Opa kocht 2 weken geleden een nieuwe pc. Zn oude (ja écht oude, hij is uit '84) met allemaal extra pci-kaarten omdat ie geen usb en ps2 poorten had, heeft ie ingeruild voor een nieuwe Dell! hij heeft ook al 2 jaar internet en sinds een jaar ADSL geloof ik. En hij is ergens in de 70 geloof ik.. Mn andere opa en oma beginnen er niet meer aan. Beide 88 en niet zo heel gezond en snel meer, dus die willen t niet
crusoe met een hoop meisjesgezwets, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel een serie hè, geen soap. dus of je zomaar begrijpt waar het over gaat is de grote vraag
ok, dus ik kan ook kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
crusoe met een hoop meisjesgezwets, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben
mogen en kunnen zijn twee verschillende dingenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:41 schreef SingleCoil het volgende:
jij mag kijken schaap !
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
schaap is gezellig !
Nieuwe Mojo in de winkel, met heel veel Queenquote:
mojo ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nieuwe Mojo in de winkel, met heel veel QueenKopen dus.
@schaap: 18 april in de Rode Hoed !quote:treed je ook wel eens op met je gitaar ? bv. in Amsterdam ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef SingleCoil het volgende:
ik kijk wel even dan...
*gaat natuurlijk flauwe grappen maken als Lupa niet oplet. Blijf kijken, wordt leuk...
Kramer !quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
@schaap: 18 april in de Rode Hoed !
volgens mij zijn wij het vrijwel altijd eens, ik kan mij geen meningsverschil heugen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij ook SC, al ben ik het niet altijd met je eens. maar dat hoeft natuurlijk ook niet !
nog beter !quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij het vrijwel altijd eens, ik kan mij geen meningsverschil heugen...
ff kijken danquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nieuwe Mojo in de winkel, met heel veel QueenKopen dus.
Een soap zou ik het niet noemen. De aflevering vandaag was een beetje slapjes, maar meestal is het enorm spannend. Er is namelijk iets heel vreemds aan de hand met dat eiland, er gebeuren allerlei mysterieuze dingen (beetje à la X-Files), maar dat kwam vandaag niet echt uit de verf. Het is de enige TV-serie die ik de moeite van het volgen waard vind.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:06 schreef SingleCoil het volgende:
"lost" is een soap, nietwaar ? Loes vindt het wel leuk, en die houdt van soaps
Voyager is op z'n tijd ook wel leuk ! Kesquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een soap zou ik het niet noemen. De aflevering vandaag was een beetje slapjes, maar meestal is het enorm spannend. Er is namelijk iets heel vreemds aan de hand met dat eiland, er gebeuren allerlei mysterieuze dingen (beetje à la X-Files), maar dat kwam vandaag niet echt uit de verf. Het is de enige TV-serie die ik de moeite van het volgen waard vind.
Het lijkt me op zich wel leuk, zo'n eiland waar allerlei mysterieuze dingen gebeuren, zolang het maar geen gewoonte wordt he.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een soap zou ik het niet noemen. De aflevering vandaag was een beetje slapjes, maar meestal is het enorm spannend. Er is namelijk iets heel vreemds aan de hand met dat eiland, er gebeuren allerlei mysterieuze dingen (beetje à la X-Files), maar dat kwam vandaag niet echt uit de verf. Het is de enige TV-serie die ik de moeite van het volgen waard vind.
ik heb geen teeveehee op m'n kamertjequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu op Net5 The Bone Collector. Seriemoordenaars
Hoeveel seriemoordenaars weet je alles van?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu op Net5 The Bone Collector. Seriemoordenaars
het is wel een gewoonte. iedere week gebeurt er een ander mysterieus dingquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich wel leuk, zo'n eiland waar allerlei mysterieuze dingen gebeuren, zolang het maar geen gewoonte wordt he.
Dat lijkt me saai, dan weet je al van te voren dat het gewoon zo hoort. Of dan ben je opeens iets belangrijks zoals een koffiezetapparaat kwijt ofzo.. Nee, dat gaat op den duur wel vervelen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel een gewoonte. iedere week gebeurt er een ander mysterieus ding
Jeffrey Dahmer, Ted Bundy, John Wayne Gacy, Eddie Gein... Etcetera.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel seriemoordenaars weet je alles van?
Het lijkt wel of je daar ook op gestudeerd hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jeffrey Dahmer, Ted Bundy, John Wayne Gacy, Eddie Gein... Etcetera.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
het is wel een gewoonte. iedere week gebeurt er een ander mysterieus ding
Het is één van mijn vreemdere fascinaties.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt wel of je daar ook op gestudeerd hebt.
Op Fok ben je sowieso al niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is één van mijn vreemdere fascinaties.
Klinkt op zich als een erg interessant boek, vooral vanuit psychologische hoek gezien.. Ik moet sowieso weer eens echt gaan lezen.quote:Eén van de fascinerendste dingen die ik ooit gelezen heb was het boek dat geschreven is door de vader van Jeffrey Dahmer, Mijn zoon de seriemoordenaar.
Dat is precies hetgeen mij zo boeit. Hoe zit zo iemand in elkaar?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
Klinkt op zich als een erg interessant boek, vooral vanuit psychologische hoek gezien..
Maar ook : Hoe gaat zijn vader daarmee om?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is precies hetgeen mij zo boeit. Hoe zit zo iemand in elkaar?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef ReCreative het volgende:Interesse in seriemoordenaars?
Psychologisch wel interessant natuurlijk
Ik ben even douchen
Maar zo weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |