ik vind van de hak op de tak studie wel leuk. als het één me niet meer interesseert het andere studeren/lezen. als iets moet dan vind ik het al snel niet meer leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn werk drie studies gedaan. Eerst MO Economie, toen WO Informatica en daarna WO Internationale Bedrijfskunde, met daarachter een MBA. ALs je een mal in het ritme zit is het heel gewoon, maar nu ik er een paar jaar uit bent moet ik zeggen dat niet studeren ook wel eens leuk is, want het gaat wel je leven beheersen.
Een lage negatieve frustratiedrempel, zei mijn goog...quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:58 schreef het_fokschaap het volgende:
als iets moet dan vind ik het al snel niet meer leuk
*bij Schaapje aansluit*quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind van de hak op de tak studie wel leuk. als het één me niet meer interesseert het andere studeren/lezen. als iets moet dan vind ik het al snel niet meer leuk
Al die dingen vallen bij mij onder 'kennis'. Mijn favoriete onderdelen in mijn studie zijn tekstanalyse en zaken als morfologie (woordkunde), siociolinguïstiek, fonologie etc.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:57 schreef SingleCoil het volgende:
Feiten zijn niet zo interessant, vind ik. Modellen ensystemen zijn al interessanter, en de methodiek daarachter is nog leuker. Kenniswetenschap dus.
ik noem het vooral luiquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Een lage negatieve frustratiedrempel, zei mijn goog...
quote:'Omnium fini propinquet'
die heb ik nog gezien bij de TMF-awards (quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond het in je fotoboek ook al: je lijkt op Henk Schiffmacher!
een goog moet er dan ook aan verdienen en moet allerlei hoogdravende naampjes geven aan gedragingen. bv. ook vluchtgedrag bij mensen die weinig gevoelens tonen. wat mij betreft is vluchtgedrag en bindingsangst vooral verzonnen om de mensen die door het vluchtgedrag of de bindingsangst van anderen getroffen worden een goed gevoel te gevenquote:
hmm.. ik weet niet precies hoe je zou omschrijven waar mijn favoriete kennisgebied ligt. Als ik al uberhaupt echt zo'n gebied heb.. Ik pak automatisch van alles mee, en soms weet ik zelf niet waarom.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al die dingen vallen bij mij onder 'kennis'. Mijn favoriete onderdelen in mijn studie zijn tekstanalyse en zaken als morfologie (woordkunde), siociolinguïstiek, fonologie etc.
heb je tattoo's ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
Who the fuck is Henk Schiffmacher, en waarom lijkt 'ie op mij ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
Het einde van alles is nabij, het einde der tijden nadert...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:04 schreef qu63 het volgende:
zo kan t idd ook
[..]
'Omnium fini propinquet'
Henk Schiffmacher is 's Neerlands bekendste tattoo artist.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
Haha, idd !quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij kon niet toepasselijker!
http://www.schiffmacher.nl/nederlands/who_the.html
idemquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
hmm.. ik weet niet precies hoe je zou omschrijven waar mijn favoriete kennisgebied ligt. Als ik al uberhaupt echt zo'n gebied heb.. Ik pak automatisch van alles mee, en soms weet ik zelf niet waarom.
jah...zoals de 10mlijoenste decimaal van Pi zekerquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, kennis hoeft toch geen 'waarom' te hebben? Het is toch gewoon verrijkend om over allerlei dingen van alles en nog wat te weten?
Nee, dat is niet verrijkend.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
jah...zoals de 10mlijoenste decimaal van Pi zeker![]()
Dat lijkt me een schappelijke ruil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
gelukkig kan ik een weekje in het huis van een vriendin van me logeren, want die is op vakantie. als tegenprestatie moet ik de kattenbak schoon houden
Ruzie gehad of zo ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het is momenteel één grote puinhoop bij mij thuis. m'n huiskamerplafond ligt in puin. alle andere delen van mn huis vol meubels (en heel veel stof nu ook).
je kan ook in die week je kamer schoonmakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het is momenteel één grote puinhoop bij mij thuis. m'n huiskamerplafond ligt in puin. alle andere delen van mn huis vol meubels (en heel veel stof nu ook).
gelukkig kan ik een weekje in het huis van een vriendin van me logeren, want die is op vakantie. als tegenprestatie moet ik de kattenbak schoon houden
en gelukkig heeft ze een internet aansluiting !quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schappelijke ruil.
Dat zal je no gniet meevallen. Ik heb het wel eens geprobeert, gewoon met zo'n benaderingsreeks. Maar er zit geen "gedeeld door" functie op mijn computer die met 10miljoen decimalen rekent, dus die moet je eerst maken. En dan een beetje performance...niet zo gemakkelijk als het lijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. die kan je gewoon uitrekenen met een computer !
nee, dat heeft geen zin. het zal alleen nog maar een grotere rotzooi worden vrees ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ook in die week je kamer schoonmaken
Ander mocht je ook gewoon niet van ons natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
en gelukkig heeft ze een internet aansluiting !
Wie niet ? Of de WiFi van de buren...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en gelukkig heeft ze een internet aansluiting !
mmm, nou ja...ik heb ook niet echt interesse om het te weten momenteel. maar wat nog niet is, kan nog komen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat zal je no gniet meevallen. Ik heb het wel eens geprobeert, gewoon met zo'n benaderingsreeks. Maar er zit geen "gedeeld door" functie op mijn computer die met 10miljoen decimalen rekent, dus die moet je eerst maken. En dan een beetje performance...niet zo gemakkelijk als het lijkt.
Dat is waar, en het kan altijd van pas komen.. Ik vraag me alleen wel af waarom het een automatisme is bij mij...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, kennis hoeft toch geen 'waarom' te hebben? Het is toch gewoon verrijkend om over allerlei dingen van alles en nog wat te weten?
...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga Lost kijken! Tot later!
nou, gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga Lost kijken! Tot later!
Niet persoonlijk denk ik. Soms zegt wie iemand is ook veel over diens relatie met andere personen.quote:
Dat is geen reality-tv. Het is een dramaserie, thrillerachtig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:25 schreef SingleCoil het volgende:
...![]()
*niet zo op reality tv het hebben single coil heeft...
mijn zus heeft alleen een 56k modempje...en m'n oma heeft helemaal geen internet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wie niet ? Of de WiFi van de buren...
ik kijk wel even dan...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is geen reality-tv. Het is een dramaserie, thrillerachtig.
nee, de klusjesmannen hebben bij mij thuis iets gedaan waardoor m'n stroom niet meer werkt op enkele wandkontaktdozenquote:
ik heb een hele moderne opa en oma!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn zus heeft alleen een 56k modempje...en m'n oma heeft helemaal geen internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |