Aan jouw enthousiasme zal het in ieder geval niet liggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is veel belangstelling voor de meet! [afbeelding] [afbeelding] Ik ben er ondersteboven van!
Was ik 't?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef qu63 het volgende:
je bericht editten terwijl je gequote wordt is not-done
Nee, ik vind het echt leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
Aan jouw enthousiasme zal het in ieder geval niet liggen
Dat zeg ik, niet veel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Twee uurtjes vandaag. Heb ook nog boodschapjes gedaan. Ik werk maar 8 uurtjes per week.
Het begint inderdaad goed met de aanmeldingen, en het lijkt er op dat er zelfs al een definitieve datum geprikt kan worden.quote:
dat vanmiddag snap ik, maar splinter en balk???quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kijkt streng naar qu63 en mompelt de woordjes splinter, balk en vanmiddag.
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Twee uurtjes vandaag. Heb ook nog boodschapjes gedaan. Ik werk maar 8 uurtjes per week.
Dat je vanmiddag ook een post opeens edittequote:Op vrijdag 8 april 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat vanmiddag snap ik, maar splinter en balk???
i know, maar die balk en splinter??quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je vanmiddag ook een post opeens editte
En stukjes van de Russiche versie van We Will Rock You The Musicalquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:Luister nu een A Capella versie van PLay The Game
geen bijbel meer voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ga jij eens snel de bijbel lezen !
1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.quote:
Jawel hoor Single Coil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:34 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo ! Ik ben er ook weer ! Zijn jullie wel aardig voor elkaar ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We houden hier toch allemaal van elkaar?
[afbeelding]
geen msn-spacesquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:45 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmmm....hoe gaat dat ?
Hebben jullie al een MSN Space ?
Ik ben een gelukkig mens. ik zie er er gelukkig uit, kijk maar:
[afbeelding]
Vrijdagavond! LOST!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:46 schreef SingleCoil het volgende:
Volgens mij komt er niks op tv...is Miss er niet ?
http://www.tvgids.nl/index.htmlquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:46 schreef SingleCoil het volgende:
Volgens mij komt er niks op tv...is Miss er niet ?
weer iets nieuws van MSN, soort van picserver, maar dan iets uitgebreider in iirtanterquote:
Ik heb naast mijn werk drie studies gedaan. Eerst MO Economie, toen WO Informatica en daarna WO Internationale Bedrijfskunde, met daarachter een MBA. ALs je een mal in het ritme zit is het heel gewoon, maar nu ik er een paar jaar uit bent moet ik zeggen dat niet studeren ook wel eens leuk is, want het gaat wel je leven beheersen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet veel.
Maar je bent dan ook bezig met een studie.. Hoewel ik wel mensen ken die een studie naast een voltijd-baan hebben gedaan. Misschien dat ik dat zelf ook nog ga doen.
Ah, okee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef qu63 het volgende:
weer iets nieuws van MSN, soort van picserver, maar dan iets uitgebreider in iirtanter
doe een curus internet ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het kon, zou ik mijn leven lang willen blijven studeren. Ik vind het véél leuker dan werken. Ik wil kennis verzamelen!
jopsch, en als je spaces hebt geactiveerdquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef SingleCoil het volgende:
Grappig, kunnen jullie het plaatje niet zien ? Kan zeker alleen als je ingelogd bent op MSN dan ?
Dan word ik denk ik vooral heel dom, als ik al die non-informatie tot me neem.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef qu63 het volgende:
doe een curus internet ofzo
ga alle pagina's bekijken die er zijn
Ik houd van iedereen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We houden hier toch allemaal van elkaar?
[afbeelding]
Kennis...je weet natuurlijk nooit genoeg...maar ik wil nu ook wel eens een poosje nadenken, met al die kennis in mijn hoofd, 'oorspronkelijke gedachten' zijn ook wel fijn...quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het kon, zou ik mijn leven lang willen blijven studeren. Ik vind het véél leuker dan werken. Ik wil kennis verzamelen!
Mooie truuk van MS !quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
jopsch, en als je spaces hebt geactiveerd
Ik doe de hele dag weinig anders dan nadenken. Soms denk ik te veel na. Maar ik ben dol op feitelijke kennis, ik wil weten, weten, weten. Er is zoveel moois te weten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:53 schreef SingleCoil het volgende:
Kennis...je weet natuurlijk nooit genoeg...maar ik wil nu ook wel eens een poosje nadenken, met al die kennis in mijn hoofd, 'oorspronkelijke gedachten' zijn ook wel fijn...
picserver ? meer een soort van blog...quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
weer iets nieuws van MSN, soort van picserver, maar dan iets uitgebreider in iirtanter
Ik weet het zelf niet.. Ik ben in ieder geval niet van plan om te blijven doen wat ik nu doe, en wil iets anders doen. Een studie helpt dan wel om mezelf te verbreden en verdiepen en een basis te leggen. Maar is iets voor over een tijdje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn werk drie studies gedaan. Eerst MO Economie, toen WO Informatica en daarna WO Internationale Bedrijfskunde, met daarachter een MBA. ALs je een mal in het ritme zit is het heel gewoon, maar nu ik er een paar jaar uit bent moet ik zeggen dat niet studeren ook wel eens leuk is, want het gaat wel je leven beheersen.
Het gaat er niet om wat er komt maar waar we naar gaan kijken. Miss weet dat altijd. Wij niet, wij zijn verloren zonder haar. Wie het zegt is een aap.quote:
Dat heb ik ook wel.. Maar dat weten, weten, weten heb ik op zich niet direct een studie voor nodig.. Dat is iets wat ik automatisch doe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag weinig anders dan nadenken. Soms denk ik te veel na. Maar ik ben dol op feitelijke kennis, ik wil weten, weten, weten. Er is zoveel moois te weten.
Feiten zijn niet zo interessant, vind ik. Modellen ensystemen zijn al interessanter, en de methodiek daarachter is nog leuker. Kenniswetenschap dus.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag weinig anders dan nadenken. Soms denk ik te veel na. Maar ik ben dol op feitelijke kennis, ik wil weten, weten, weten. Er is zoveel moois te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |