Aan jouw enthousiasme zal het in ieder geval niet liggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is veel belangstelling voor de meet! [afbeelding] [afbeelding] Ik ben er ondersteboven van!
Was ik 't?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef qu63 het volgende:
je bericht editten terwijl je gequote wordt is not-done
Nee, ik vind het echt leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
Aan jouw enthousiasme zal het in ieder geval niet liggen
Dat zeg ik, niet veel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Twee uurtjes vandaag. Heb ook nog boodschapjes gedaan. Ik werk maar 8 uurtjes per week.
Het begint inderdaad goed met de aanmeldingen, en het lijkt er op dat er zelfs al een definitieve datum geprikt kan worden.quote:
dat vanmiddag snap ik, maar splinter en balk???quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kijkt streng naar qu63 en mompelt de woordjes splinter, balk en vanmiddag.
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Twee uurtjes vandaag. Heb ook nog boodschapjes gedaan. Ik werk maar 8 uurtjes per week.
Dat je vanmiddag ook een post opeens edittequote:Op vrijdag 8 april 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat vanmiddag snap ik, maar splinter en balk???
i know, maar die balk en splinter??quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je vanmiddag ook een post opeens editte
En stukjes van de Russiche versie van We Will Rock You The Musicalquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:Luister nu een A Capella versie van PLay The Game
geen bijbel meer voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ga jij eens snel de bijbel lezen !
1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.quote:
Jawel hoor Single Coil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:34 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo ! Ik ben er ook weer ! Zijn jullie wel aardig voor elkaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |