Lijkt er meer op of in je in Disneyland wordt gekroond tot nieuwe Quasimodoquote:Op zondag 10 april 2005 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat in Disneyland de zon ALTIJD in je ogen schijnt ?
graagquote:Op zondag 10 april 2005 11:04 schreef Makster het volgende:
Mocht ik het wel van plan zijn dan ben je de eerste die het hoort![]()
![]()
Wehoahahahahquote:
Ze hadden geen Michelin bandenquote:Op zondag 10 april 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
@HichamMaxxis
Nooit van gehoord in positieve zinMaare... ik heb altijd geleerd dat je nooit 2 merken moet combineren
quote:Op zondag 10 april 2005 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
graag
@ hicham: ik heb nog wel een goed ingereden achterbandje van de Roads voor je
Mei 2005quote:Op zondag 10 april 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
@RB van Youssef: Welk bouwjaar eigenlijk? Je zal het vast wel gezegd hebben maar kweenie meer
Is dat echt zo dan of zit het alleen tussen de oren?quote:Op zondag 10 april 2005 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Enne... dan had ik toch wel effe een Michelin bandje laten komen, 2 merken banden combineren rijd meestal ontzettend kut. Het is wel zo effe 180 euro... en dan rijd je klote, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
nieuwquote:Op zondag 10 april 2005 17:36 schreef hicham het volgende:
@RB van Youssef: Welk bouwjaar eigenlijk? Je zal het vast wel gezegd hebben maar kweenie meer
nu!!!!quote:Op zondag 10 april 2005 18:20 schreef RB het volgende:
Filmpje gemaakt die komt er straks aan![]()
Eerst ff eten
nou echt klote was het zeker niet hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 18:21 schreef hicham het volgende:
Reed het klote, twee verschillende banden?
Ik heb er alleen nog maar mee naar huis gereden omdat het regende,
dus heb het nog niet kunnen testen
Nog iets voor Riet, klik(wel flash hebben
)
Dat merk je ook echt ja met zoveel km achter de rugquote:Op zondag 10 april 2005 18:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou echt klote was het zeker niet hoor.
het was wel goed te merken dat je voor minder grip heb dan achtermaar het heeft nooit een probleem opgeleverd
![]()
wat bedoel je daar mee?quote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat merk je ook echt ja met zoveel km achter de rug![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Acerbis
[afbeelding]
Big Brake + White Power
[afbeelding]
kijk eensch aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |