Mijn ideequote:Op maandag 11 april 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En Lidl verkoopt dit spul in heel Europa, bij meer dan 2000 fillialen(!!!!!!!), dus lijkt mij een prijs van een grote discounter waar geen motorzaak tegenop kan.![]()
Over onveilig gesproken.quote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef stinkie het volgende:
als ik ga koop ik misschien nog wel een extra helm voor mezelf ook., mijne is ook al weer bijna 10 jaar oud
quote:Op maandag 11 april 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
En gellof mij er is niks kutters en als een helm waarbij je kop half gelanceerd wordt als je achter je ruitje vandaan komt.![]()
Ruitje is inderdaad verleden tijd ja, heb de motor ook op Marktplaats gezet, ben er zo goed als uit. ik MOET een SMquote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt je pasvorm niet helemaal Makkie?
En wij hebben straks helemaal geen ruitje meer he!![]()
![]()
Er zijn trouwens veel SM meetings in de omgeving hier.![]()
quote:
quote:Echt beter, eerste dagje vrij in 6 maanden![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 10:34 schreef Makster het volgende:
verleden tijd ja, heb de motor ook op Marktplaats gezet, ben er zo goed als uit. ik MOET een SM![]()
Goed geregeld !! Heptie er straks weer 2 hoorquote:Op maandag 11 april 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Woensdag vrij, en om 1 uur een afspraak bij de Husk.
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 10:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Goed geregeld !! Heptie er straks weer 2 hoor
Done, maar nisk ergs toch ofzo. Ik type sneller als mijn schaduw en dan krijg je dat soms heh. Stonden in ieder geval geen rare dingen in tochquote:Op maandag 11 april 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En check je typo op Marktplaats.
Denken ze straks dat het een afgetrapte of omgekatte motor van een kamper is.![]()
![]()
Wel waar.quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Done, maar nisk ergs toch ofzo. Ik type sneller als mijn schaduw en dan krijg je dat soms heh. Stonden in ieder geval geen rare dingen in toch![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Done, maar nisk ergs toch ofzo. Ik type sneller als mijn schaduw en dan krijg je dat soms heh. Stonden in ieder geval geen rare dingen in toch![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef ZX9R het volgende:
Wel waar.
Je liegt over de verkoopreden!
Je hebt nog niks anders gekocht toch?
Het is maar net hoe je de tekst intrepeteertquote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wel waar.
Je liegt over de verkoopreden!
Je hebt nog niks anders gekocht toch?
Zet er dan maar in: Wegens beoogde aanschaf....quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef Makster het volgende:
Het is maar net hoe je de tekst intrepeteert
En nu wordt je in de kraag gevat door een wheelie, teveel uitlaatlawaai.quote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Misschien heeft het ook iets te maken met het huidige bekeuring klimaat, weet namelijk dat het een keer fout gaat
quote:Op maandag 11 april 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zet er dan maar in: Wegens beoogde aanschaf....![]()
Zat er ook al aan te denken maarja, beter gepakt worden voor een wheelie dan voor een kruissnelheid van 200 km per uur (denk ikquote:Op maandag 11 april 2005 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu wordt je in de kraag gevat door een wheelie, teveel uitlaatlawaai.![]()
Van een computer hangt je leven niet af, van kleding wel.....quote:Op maandag 11 april 2005 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet jij weten![]()
als je naar de computers kijkt die er ook verkocht zijn die waren ook van goede kwaliteit
betaal jij maar lekker veel voor hetzelfde omdat het duurder is of een merk heeft
Owkee chef, ik ga het NU aanpassenquote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef ZX9R het volgende:
nee. dat niet maar je vroeg of er rare dingen in stonden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |