hmm gaat goed bij mij thuis
wil eerst avalanche continu lief zijn voor wup.. maar gaat die slaan
was het zondag adnersom
en gister ging wup stoer kopjes geven aan avalanche.. die echter nog klein is.. en dus gewoon omgeduwd word
alleen heeft wup nu ontdekt dat avalanche op dr flikker krijgt als ze awt uitvreet
met als gevolg.. dat hij ook dingen gaat uitvreten
aandacht is aandacht tenslotte.. goed of slecht :/
maar waar zij op dr donder krijgt omdat ze op de aanrecht of koelkast of whatever springt
gaat wup er met grof geweld tegen aan.. nagels in mn leren bureaustoel.. gewoon ronduit agressief doen.. en vanochtend vond meneer het nodig om te kijken of hij met zn nagels het katteluik uit de deur kon trekken
(wat overigens verrassend makkelijk gaat!)
*zucht*
gister van ellende hem maar een uur naar buiten gegooid
(het is zowieso een kat die graag buiten is.. dus hij zal het niet opvatten als "straf" of iets dergelijks.. dat scheelt)
kon ik EN op mn gemak avalanche even de nodige aandacht geven.. want die heeft ze gewoon nodig
EN kon wup zn mannelijke driften uitleven (tegen schuttingen piesen ipv mijn muren en dergelijke) en even uitrazen
en natuurlijk is dat niet alleen overdag.. maar ook midden in de nacht *gaaaaap*
leuk hoor poesjes
![]()
van het weekend ga ik iig een laserpennetje en/of pingpong balletjes kopen om avalanche wat meer dr energie kwijt te laten raken
want wup komt vooral tot rust als zij is uitgeraast
dan wil meneer wel op schoot.. dan wil meneer wel lief kopjes geven aan mij en geaaid worden etc
jobensaskia.nlOi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!