abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26217389
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Na 2.5 jaar relatie vond ze het niet leuk meer
de slet
  donderdag 14 april 2005 @ 11:29:20 #282
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26217468
Shit happens, life goes on........

Ben nu heerlijk van het single leven aan het genieten
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_26217689
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Shit happens, life goes on........

Ben nu heerlijk van het single leven aan het genieten
Heb nu een dikke 3 jaar genoten van het single zijn.....ik ben wel weer toe aan wat vastigheid
bla bla bla......
  donderdag 14 april 2005 @ 13:05:36 #284
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26219849
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:28 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Wishfull thinking
Self-fullfilling prophecy
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  donderdag 14 april 2005 @ 13:45:17 #285
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26220820
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
IK vind een string het lekkerste zitten hoor
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aan Zelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
Zoiets ziet er ook wel leuk uit moet ik zeggen
  donderdag 14 april 2005 @ 13:46:23 #286
112687 Teardrop-nl
pi_26220847
Inderdaad
pi_26221585
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!
zo'n grote opaboxer whahahaha, zo komt hun kont er toch niet goed uit!

donderdag 14 april 2005 @ 14:19:11 #288
112687 Teardrop-nl
pi_26221621
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!

MOETEN ? ben je gek geworden ik zou juist het tegenover gestelde gaan dragen, en hoe zou jij het vinden als je zo'n reetveter tussen je kont zou hebben !! ik kijk wel uit !! daahaaaag !

pi_26221626
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:

No way! daarom zijn er strakke boxers
  donderdag 14 april 2005 @ 16:32:22 #290
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_26224894
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ze nou zoiets zou aandoen zou ik er ook geen problemen mee hebben, maar ze heeft echt nog zo'n ouderwetse slip aan (nog net geen omabroek) waar dus geen ene fuck aan is !
Als ze echt een lekker kontje heeft dan maakt het niks uit, wat ze aandoet. Omdat het kontje er toch wel uitkomt. Sommige vrouwen dragen ook strings omdat boxers ze sowieso niet zou staan. (geen figuur ervoor) en hopen dus nog mooi gevonden te worden als je hun bil dan maar bijna helemaal bloot ziet door een string aan te doen.
Als ik een vrouw in een wite broek zie, wat maakt het dan uit of ik het figuur van een string zie, of de naden van een (strakke) boxer?? .. uhmm die string is misschien een grote naad? En dat word wel mooi gevonden, omdat het natuurlijk een string is! Trek gewoon geen doorzichtige broeken aan, dan heb je dat gezeik ook niet. Vrouwen willen gewoon zo aandacht hebben, en ja juist een string is minstens op zijn plaats, want daarvoor kiezen vrouwen toch een witte broek. Uiteraard zodat hun "string" gezien word. En niet om de broek zelf. Tis gewoon allemaal zo een mode bullshit kwestie geworden de laatste tijd.

p.s. En dan staan ze nog zo geergerd te kijken als je even je blik naar hun string werpt. Uhmmmm doe dan niet zo een doorzichtige broek aan denk ik dan!
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_26226477
mijn vriendin heeft wel strings maar ik echt niet dat ze die draagt.. zo wannabe-geil
pi_26226777
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
IK vind een string het lekkerste zitten hoor
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aan Zelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
Stringboxers zijn zooooo mooi!
M'n vriendin heeft er ook een paar.
Prach-tig.
  donderdag 14 april 2005 @ 17:49:11 #293
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_26226928
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....

Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......

Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?
helemaal mee eens
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:22:02 #294
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26238039
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mannen geef toe, als een vrouw dr broek uitdoet zie je toch liever een string dan zo'n slipje ?????
neh
pi_26238247
Dat gezeur om die strings allemaal. Ik draag ze ook niet hoor. Ze zitten niet lekker, je betaalt voor minder stof drie keer zoveel als voor zo'n lekkere grote omatent, niet iedere vrouw ziet er mooi uit in een string (ivm slappe billen, cellulitis en dergelijke), ook strings zie je zitten onder stretchbroeken en bovendien zie ik niet in waarom ik me sexy zou moeten kleden voor mannen die vaak toch het soort ondergoed blijven dragen wat mammie al vanaf hun peutertijd voor ze gekocht heeft.

*fervent aanhanger van oma-tenten*
ik koop ze lekker in Engeland bij de M&S, en dan katoen in een maatje te groot, dan zie je ze ook niet zo onder je kleren (niet meer dan een string of een kanten slipje waarbij je de bloemetjes door de stof van je broek heen ziet).
Sanity is (not) statistical
pi_26238307
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....

Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......

Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?
Kneus,

Je bent je vriendin niet waard,

als ik haar was zou ik je geslapped en gedumpt hebben
pi_26238345
Het is wel een dilemma, zie je van die dikke vrouwen met een string lopen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26238368
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:35 schreef Beach het volgende:
Het is wel een dilemma, zie je van die dikke vrouwen met een string lopen,waarvan het net lijkt alsof ze niks aan hebben maar daar onder een lappie vet zie je toch nog wat stof dus ze zal waarschijnlijk wel ene stringetje aan hebben
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:52:36 #299
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_26238651
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:33 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Kneus,

Je bent je vriendin niet waard,

als ik haar was zou ik je geslapped en gedumpt hebben
heeft zo ook gedaan,...
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_26238677
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 15 april 2005 @ 08:43:13 #301
112687 Teardrop-nl
pi_26240607
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:52 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

heeft zo ook gedaan,...
Alleen niet om die reden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')