de sletquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Na 2.5 jaar relatie vond ze het niet leuk meer![]()
Heb nu een dikke 3 jaar genoten van het single zijn.....ik ben wel weer toe aan wat vastigheidquote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Shit happens, life goes on........
Ben nu heerlijk van het single leven aan het genieten
Self-fullfilling prophecyquote:
Zoiets ziet er ook wel leuk uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
IK vind een string het lekkerste zitten hoor![]()
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aanZelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
MOETEN ? ben je gek geworden ik zou juist het tegenover gestelde gaan dragen, en hoe zou jij het vinden als je zo'n reetveter tussen je kont zou hebben !! ik kijk wel uit !! daahaaaag !quote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!
zo'n grote opaboxer whahahaha, zo komt hun kont er toch niet goed uit!
No way! daarom zijn er strakke boxersquote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!
zo'n grote opaboxer whahahaha, zo komt hun kont er toch niet goed uit!
Als ze echt een lekker kontje heeft dan maakt het niks uit, wat ze aandoet. Omdat het kontje er toch wel uitkomt. Sommige vrouwen dragen ook strings omdat boxers ze sowieso niet zou staan. (geen figuur ervoor) en hopen dus nog mooi gevonden te worden als je hun bil dan maar bijna helemaal bloot ziet door een string aan te doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ze nou zoiets zou aandoen zou ik er ook geen problemen mee hebben, maar ze heeft echt nog zo'n ouderwetse slip aan (nog net geen omabroek) waar dus geen ene fuck aan is !
Stringboxers zijn zooooo mooi!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
IK vind een string het lekkerste zitten hoor![]()
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aanZelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
nehquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mannen geef toe, als een vrouw dr broek uitdoet zie je toch liever een string dan zo'n slipje ?????![]()
Kneus,quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:35 schreef Beach het volgende:
Het is wel een dilemma, zie je van die dikke vrouwen met een string lopen,waarvan het net lijkt alsof ze niks aan hebben maar daar onder een lappie vet zie je toch nog wat stof dus ze zal waarschijnlijk wel ene stringetje aan hebben![]()
heeft zo ook gedaan,...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kneus,
Je bent je vriendin niet waard,
als ik haar was zou ik je geslapped en gedumpt hebben![]()
Alleen niet om die redenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |