Ach man da;s toch puur modebepaald...zodra omaondergoed in de mode geraakt loopt 99% van de vrouwen daar weer in rond.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:08 schreef Chayim het volgende:
Als die strings zo kut zouden zitten volgens die vrouwen, waarom draagt dan 99% van de vrouwen een string?Vast niet alleen omdat "het mooier zou staan onder een strakke broek."
![]()
Nou, ik heb zat kleding die ik niet heb omdat dat comfortabel zou zijn, maar omdat het mooi zit...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:08 schreef Chayim het volgende:
Als die strings zo kut zouden zitten volgens die vrouwen, waarom draagt dan 99% van de vrouwen een string?Vast niet alleen omdat "het mooier zou staan onder een strakke broek."
![]()
een vrouw MOET gewoon helemaal geen slip aan... hoe miniem ookquote:
Mode, zie de "kinderstrings voor meisjes vanaf negen jaar."quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:08 schreef Chayim het volgende:
![]()
Ik heb echt niet standaard een string aan hoor (en ja ik ben een vrouw). Wat is dat nu weer voor onzin dat dat 'hoort' tegenwoordig voor een vrouw. Mogen we dat even lekker zelf bepalen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
Ja inderdaad, uittrekken die handel!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:12 schreef Bioslock het volgende:
Strings zijn suf.
Zo hee, je maakt er wel een drama van zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef innovative het volgende:
Doordat steeds meer vrouwen strings dragen, krijgen ook steeds meer vrouwen schimmelinfecties (en ook nog eens vaker). Mannen, dat is léúk joh! Sta je meteen twee weken droog omdat neuken pijn doet, echt, de grootste humor. En weet je wat nog leuker is eigenlijk? Als ze je besmet (kans is vrij groot, minstens 75% geloof ik). De hele dag ongelofelijke jeuk aan je eikel, naar de dokter, zalfje halen... En nee, dan ben je er niet van af, want weet je wat er dan gebeurt? Dan gaat je voorhuid opdrogen, zo erg dat je er kloven in krijgt. Soms gaat het zelfs bloeden! Écht mannen, de grootste lol kun je beleven aan vrouwen die strings dragen...
Zo, het zit je best hoog hequote:
Deze vind ik ook een stuk meer sexy!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
IK vind een string het lekkerste zitten hoor![]()
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aanZelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
Daarom draag ik die dingen ookquote:Op donderdag 14 april 2005 10:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Deze vind ik ook een stuk meer sexy!![]()
En voor een string moet je echt een heel strak lichaam hebben (naar mijn mening) en bij deze 'broekjes' niet.
Het is inmiddels al uit dus lijkt me geen goed planquote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef erodome het volgende:
Gewoon van haar lijf afscheuren die handel, lelijke slipjes zijn daar uitermate voor geschikt en dan moet ze weer nieuwe kopen, ga je lekker mee shoppen en zorg je dat er leuke slipjes gekocht worden(ook al zijn dat geen strings, je hebt ook zat andere leuke slipjes).
Wishfull thinkingquote:Op donderdag 14 april 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mn volgende vriendin gaat gewoon iemand worden die alleen maar sexy lingerie draagt
Maar dan moet het wel een mooi slipje zijn en niet zo'n standaard ding wat een meisje van 8 draagtquote:Op donderdag 14 april 2005 10:22 schreef Stiffmaster het volgende:
En string is lang niet mooi bij iedereen......soms vind ik een slipje beter staan dan een string...
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 14 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel een mooi slipje zijn en niet zo'n standaard ding wat een meisje van 8 draagt![]()
Zeg jij dat maar tegen mijn exquote:
Jij bent traag van begrip... Dat mag dus niet!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Mogen we dat even lekker zelf bepalen?
Vandaar dat ze nu een 'ex' is?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg jij dat maar tegen mijn ex
Nee dat was niet de redenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu een 'ex' is?
Na 2.5 jaar relatie vond ze het niet leuk meerquote:
de sletquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Na 2.5 jaar relatie vond ze het niet leuk meer![]()
Heb nu een dikke 3 jaar genoten van het single zijn.....ik ben wel weer toe aan wat vastigheidquote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Shit happens, life goes on........
Ben nu heerlijk van het single leven aan het genieten
Self-fullfilling prophecyquote:
Zoiets ziet er ook wel leuk uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
En als ik gewoon op mijn ondergoed door het huis loop doe ik de boxer van mijn vriend wel aanZelfs qua boxers heb ik toch liever een stringboxer, zit echt het lekkerste.
[afbeelding]
MOETEN ? ben je gek geworden ik zou juist het tegenover gestelde gaan dragen, en hoe zou jij het vinden als je zo'n reetveter tussen je kont zou hebben !! ik kijk wel uit !! daahaaaag !quote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!
zo'n grote opaboxer whahahaha, zo komt hun kont er toch niet goed uit!
No way! daarom zijn er strakke boxersquote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef roze-meisje het volgende:
ik vind dat mannen verplicht strings moeten dragen, boxers zien er toch niet uit!!
zo'n grote opaboxer whahahaha, zo komt hun kont er toch niet goed uit!
Als ze echt een lekker kontje heeft dan maakt het niks uit, wat ze aandoet. Omdat het kontje er toch wel uitkomt. Sommige vrouwen dragen ook strings omdat boxers ze sowieso niet zou staan. (geen figuur ervoor) en hopen dus nog mooi gevonden te worden als je hun bil dan maar bijna helemaal bloot ziet door een string aan te doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ze nou zoiets zou aandoen zou ik er ook geen problemen mee hebben, maar ze heeft echt nog zo'n ouderwetse slip aan (nog net geen omabroek) waar dus geen ene fuck aan is !
Stringboxers zijn zooooo mooi!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch ?![]()
nehquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mannen geef toe, als een vrouw dr broek uitdoet zie je toch liever een string dan zo'n slipje ?????![]()
Kneus,quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:35 schreef Beach het volgende:
Het is wel een dilemma, zie je van die dikke vrouwen met een string lopen,waarvan het net lijkt alsof ze niks aan hebben maar daar onder een lappie vet zie je toch nog wat stof dus ze zal waarschijnlijk wel ene stringetje aan hebben![]()
heeft zo ook gedaan,...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kneus,
Je bent je vriendin niet waard,
als ik haar was zou ik je geslapped en gedumpt hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |