Dat is inderdaad ook wel sexy maar ik zie toch liever een geile stringquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets als dit bijvoorbeeld, is geen string, wel sexy.
[afbeelding]
Bah wat ben je voor smerig wijfquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:16 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik niet, vriend niet... Die al een paar keer schimmels van mij gekregen heeft...
Overigens draag ik ze wel regelmatig, omdat ze onder broeken vaak mooier zitten. Hele saaie, katoenen strings, geen lol aan te beleven. Maar ik heb ook een grote verzameling boxers, die zéér regelmatig aan gaan, en waar ik ook in slaap.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik ook niet !!! vrouwen zonder string zijn niet sexyquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:22 schreef SilverRain het volgende:
Zij voelt zich denk ik zo aangevallen omdat ze het waarschijnlijk voelt alsof je haar niet sexy vind.
Túúrlijk.. en alle mannen die ik ben tegengekomen waren, ondanks hun wormvorming aanhangsel, dan geen man omdat ze boxershorts ook prima vonden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Liever een string, ik ben een man.. weet waar ik het over heb![]()
Kijkt in profiel -> Geslacht: MANquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:22 schreef SilverRain het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je vriendin zo reageert, zij mag toch lekker zelf bepalen wat voor ondergoed ze draagt! Zij voelt zich denk ik zo aangevallen omdat ze het waarschijnlijk voelt alsof je haar niet sexy vind. Het gaat dan al niet meer om het ondergoed.
In jouw fantasiewereldje dragen misschien alle vrouwen strings, maar dat is echt niet zo hoor. Er zijn zat mooie slipjes/kanten boxertjes die ik veel mooier vind staan dan strings, en die ook nog eens fijner zitten. Niet dat ik geen strings draag, de helft van de tijd wel, maar zeker niet alleen maar strings.
Sommige mannen zijn al blij met iets hequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Túúrlijk.. en alle mannen die ik ben tegengekomen waren, ondanks hun wormvorming aanhangsel, dan geen man omdat ze boxershorts ook prima vonden?
Kijk dat is dan weer ranzig, een man die een string draagt !!!!!quote:
Dat is je vriendin man!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet !!! vrouwen zonder string zijn niet sexy![]()
Komop man, zoiets zegt een vent die strings draagtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef SilverRain het volgende:
[..]
Dat is je vriendin man!Wat boeit het in vredensnaam wat voor laagje stof ze over haar lichaam heenhangt, zij moet het gevoel hebben dat je haar zowiezo sexy vind.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Komop man, zoiets zegt een vent die strings draagt![]()
Noemen ze toch een boxerstring?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
[afbeelding]
Surequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef SilverRain het volgende:
Erm ik ben dus een vrouw...Nam aan dat dat wel duidelijk was. Zal wel een fout in mn profiel staan.
Maar een string is toch nog meer sexy !!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Noemen ze toch een boxerstring?
Mijn vriendin heeft er 2 , (samen met haar gehaald) echt wel sexy
Maar een string die ver boven de heupbroek uitkomen is weerquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar een string is toch nog meer sexy !!!!![]()
Dat is weer sletterig, maar ook wel geil om te zien, kijk ik altijd naar als ik in de bus zit... vooral met lekker weer en zo'n vrouwtje zit dan op de fietsquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar een string die ver boven de heupbroek uitkomen is weer
Tuurlijk jongen. Als ik jou was zou ik me eerder afvragen of jij niet het vrouwtje in een bepaalde relatie zou willen zijn, als je niet geil kan worden van je vriendin als ze geen string aanheeft. Mijn vriend heeft daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Surezeker het vrouwtje in de relatie
![]()
Is geen boxerstring, geen "touwtje" zeg maar. Ik ben het trouwens op zekere hoogte wel met je eens dat een string best wel sexy staat, maar het zit gewoon niet lekker. Als je iets aan hebt waarin je je op je gemak voelt, dan voel je je sexier dan met iets dat niet lekker aanvoelt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar een string is toch nog meer sexy !!!!![]()
Gek he, als die zich aftrekt op meisjes die WEL een string dragenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef SilverRain het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als ik jou was zou ik me eerder afvragen of jij niet het vrouwtje in een bepaalde relatie zou willen zijn, als je niet geil kan worden van je vriendin als ze geen string aanheeft. Mijn vriend heeft daar geen moeite mee.
Maar idd liever zo'n strakke boxer dan een tentquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Is geen boxerstring, geen "touwtje" zeg maar. Ik ben het trouwens op zekere hoogte wel met je eens dat een string best wel sexy staat, maar het zit gewoon niet lekker. Als je iets aan hebt waarin je je op je gemak voelt, dan voel je je sexier dan met iets dat niet lekker aanvoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |