Wahahahahahahahahaquote:Op donderdag 14 april 2005 08:55 schreef twi het volgende:
Yup, en dan kies ik ook altijd voor een vrouwelijke helft. Het zijn maar polygonen, maar ik kijk toch liever 20-25 (of in geval van KotOR 40-50) uur aan tegen een vrouwelijke dan een mannelijke kont![]()
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
maar ik zou het niet trekken als mijn spelpersonage een vent zou kussen!![]()
Dat begrijp ik, het was ook eigenlijk een tvp en een "ik wist dat het een topgame zou worden" post.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Search doet het nietWe gaan gewoon hier verder!
Heerlijke posts zijn dat he.....quote:Op donderdag 14 april 2005 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het was ook eigenlijk een tvp en een "ik wist dat het een topgame zou worden" post.
Kotor 1 is nog steeds mijn nr.1 XBOX game. (Komt ook wel omdat ik van de SW films houd).quote:Op donderdag 14 april 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijke posts zijn dat he.....Gijs we gaan zo genieten
Gamespot geloof ik per definitie niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef speknek het volgende:
Volgens Gamespot is het een stap terug van KOTOR.
Nee ik heb die review ook helemaal gelezen. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe ze aan die score komen..... het is alsof ze het niet willenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gamespot geloof ik per definitie niet.
en volgens IGN is het juist een stapje meer dan KOTORquote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef speknek het volgende:
Volgens Gamespot is het een stap terug van KOTOR.
Inderdaad, Eurogamer heeft imo de beste reviews.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:20 schreef speknek het volgende:
Zelf ben ik altijd meer geneigd om Gamespot te volgen, die houden hun hoofd cool waar IGN zich helemaal gek laat maken (waarschijnlijk ook met flink wat green, als je sommige opvallende scores ziet), maar zo nu en dan zit Gamespot inderdaad in een zeikbui en gaan ze een spel stevig aanpakken op de onbelangrijke details, waar het gewoon een heel goed spel is. Ik denk ook wel dat dit een heel goed spel is.
Gewoon wachten tot de eurogamerreview.
Yepquote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad, Eurogamer heeft imo de beste reviews..
nee de PU sukkel!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, Eurogamer heeft imo de beste reviews..
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:54 schreef Chocobo het volgende:
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_1151/nl/reviewDisp.htm
Lekkere review !
ik had ze even gemaild daarover en kreeg als antwoord dat de LE waarschijnlijk zwaarder zou zijn dan de normale. Nou ja, nog steeds goedkoper en ook besteldquote:Op zondag 10 april 2005 16:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik lees overal dat de LE en de normale dezelfde prijs zijn... en hier scheelt het opeens 6 euro. Nou ja, toch maar besteld.
Neeeeee,....quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:20 schreef TYP het volgende:
[..]
ik had ze even gemaild daarover en kreeg als antwoord dat de LE waarschijnlijk zwaarder zou zijn dan de normale. Nou ja, nog steeds goedkoper en ook besteld
Ja, want er staat immers meer data op de DVDquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:20 schreef TYP het volgende:
[..]
ik had ze even gemaild daarover en kreeg als antwoord dat de LE waarschijnlijk zwaarder zou zijn dan de normale. Nou ja, nog steeds goedkoper en ook besteld
Noot's bron praat poep.... 22 april dusquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, want er staat immers meer data op de DVD![]()
Waar kan ik pinnenquote:Jade Empire hit US stores (that's American for "shops") today, and the yanks have gone mental for it. Not surprising, really, since the release follows a huge wave of hype and anticipation comparable almost to that which preceded Prince Charles' wedding. The first one, obviously.
The game is already a hit on Amazon US, with only World of Warcraft to beat as the site's top-selling title at present, and it's also said to be flying out of high street shops. Or rather "malls".
Jade Empire will be go on sale in Europe with an RRP of £39.99, but for an extra fiver you can have the Limited Edition (bonus character, bonus fighting style, making of videos and spankier box).
According to US website IGN, a sequel for Xbox 360 is already planned - we'll keep you posted.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot's bron praat poep.... 22 april dus
Maar ik ben zo benieuwd naar dit spel, Biowarequote:
Nu al? Dan ga ik maar even bij de lokale FRS kijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
de FRS in Delft had hem liggen
ook de LE
nee ik hem maar laten liggenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef peristilius het volgende:
Vervelende te vroeg verkopende winkels, ik moet nog wachten op mn pre-order
Heb jij hem gekocht Kepler?
Hey misschien had jij hem ook in pre-order staanquote:Op woensdag 20 april 2005 14:52 schreef kepler het volgende:
[..]
nee ik hem maar laten liggen![]()
tuurlijk heb ik hem
* peristilius is jaloers en kan haast niet wachten op de postbodequote:Op woensdag 20 april 2005 15:58 schreef kepler het volgende:
Heb nu ff een uurtje gespeeld en het is echt heel cool. In het begin kan je je eigen karakter kiezen, je eigen vechtstijlen (twee). Je moet wel veel praten, maar de dialogen zijn lekker interessant.
Het vecht-systeem is ff wennen en lijkt erg goed in elkaar te zitten. Heb nog niet echt veel kunnen vechten, maar je kan van stijl veranderen, karakters die je supporten, wapens, enz.
Het begint wat rustig maar komt dan lekker op gang
Ik ga me niet meer gek maken. Sommige winkels verkopen hem niet, anderen weer wel. Iedere keer vol verwachting een winkel binnenstormen om vervolgens weer teleurgesteld af te druipen. Nee, ik heb hem online besteld en ik zie wel wanneer hij in de brievenbus ligt. Ik heb toch pas dit weekend tijd om te gamen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
*Hee een stofwolk?*
Ja dat is Cho, rennend naar de winkel
Daarom bestel ik niet meer online... moet gamen... geen.. geduld.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga me niet meer gek maken. Sommige winkels verkopen hem niet, anderen weer wel. Iedere keer vol verwachting een winkel binnenstormen om vervolgens weer teleurgesteld af te druipen. Nee, ik heb hem online besteld en ik zie wel wanneer hij in de brievenbus ligt. Ik heb toch pas dit weekend tijd om te gamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |