Als je zo doorgaat verwen ik je moeder ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
slotje-tvp
Studentje, je hebt nog veel te leren voordat je een playboy bent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat verwen ik je moeder ook niet meer.
}:O Bij boer Harm staat een koe, die meer sexuele uitstraling heeft dan u mevrouwquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:57 schreef Ma_Berends het volgende:
[..]
Studentje, je hebt nog veel te leren voordat je een playboy bent.
Goedzo, ken je weer gaan rukken, jochie!quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:57 schreef George-Butters het volgende:
Zoals de TT al zegt: Dat gelazer ook altijd!
Sluit deze dan maar af
Ik heb een kop als een vercken, so what?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
}:O Bij boer Harm staat een koe, die meer sexuele uitstraling heeft dan u mevrouw
Als je maar je poeperd in de lucht steekt als ik eraan kom.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef Ma_Berends het volgende:
[..]
Ik heb een kop als een vercken, so what?![]()
Jeh, pak me maor es un vercken! Knor knor!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je maar je poeperd in de lucht steekt als ik eraan kom.
Kom jij je ook weer bemoeien! Tsssquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh, synchroon baggeren
een nieuwe trend!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh, synchroon baggeren
Tsssss, ik ga dan wel verder in de SC van Aaah hoor als ik hier niet gewenst benquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kom jij je ook weer bemoeien! Tsss
NEEEEEEEE zo bedoel ik het niet!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tsssss, ik ga dan wel verder in de SC van Aaah hoor als ik hier niet gewenst ben
quote:Jij had toch een kloon puke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |