mogen we google-en?????quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:26 schreef Z het volgende:
Maar je kan toch wel google-en?
Dacht je dat wel al 17 topics lang alles uit ons hoofd doen???quote:
Deze is zonder titel, maar Clyfford S. is idd de man!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:47 schreef Gajus het volgende:
Googlelaar meldt zich met (een deel van) het antwoord: het betreft de schilder Clyfford Still (1904-1980) en het kunstwerk getiteld "1948" + onbekende letter.
Mijn gok ten aanzien van de titel is gebaseerd op een ander kunstwerk n.l. http://www.clyffordstill.net/art/1948C.jpg
Je zit helemaal op het goede spoor, alleen de titel ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef OllieA het volgende:
Volgens mij is dat een onderstuk uit een altaarstuk van Rogier van der Weyden.
Dubbelgoed: de eerste titel betreft het gehele altaarstuk, de twee titel het getoonde fragment.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef OllieA het volgende:
Ehm, Laatste oordeel?
Edit: Damned souls, dus.
Anton Heyboer overledenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef OllieA het volgende:
Het ligt voor de hand dat deze even moet. Ik ben niet erg zeker van de titel, maar dat dondert niet.
[afbeelding]
Mijn kat is zeer van slag. Ik maak mij bijzonder ongerust, kan ik wel zeggen.
hehe, eindelijk is het me gelukt. De grote Gajus voor 1 maal verslagenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef Gajus het volgende:
Na het vernemen van zijn overlijden ben ik gaan zoeken naar een geschikt plaatje voor BdT. Dat hoef ik niet meer te plaatsen na jouw "ik geloof det koppie" (sic).
Anton Heyboer, 1924-2005
update: gegroet AR, dit keer was jij mij te snel af!
Je weet wat hiervan de consequentie is ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
hehe, eindelijk is het me gelukt. De grote Gajus voor 1 maal verslagen
quote:Op zondag 10 april 2005 18:18 schreef Troel het volgende:
Anton Heyboer, dat was toch van dat schilderij met die olifant
Do2 wil niet meer met ons spelen geloof ik....quote:
Zodra ik iets niet weet kruip ik snel in een stil hoekje om mij heel diep te schamen, AR...quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2 wil niet meer met ons spelen geloof ik....![]()
Dan heb je het over de Oostenrijk-Hongaarse monarchie en over Wenen.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:10 schreef Gellius het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Twintig jaar na 1880 (Gajus) lag er toch nog altijd een niet onaanzienlijk rijk in het midden van Europa, met een hoofdstad met een tamelijk acceptabele kunstproductie.
Rusland kan ik moeilijk rekenen tot Midden-Europa. Ook in 1900 werd dat gerekend tot Oost-Europa.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het betreft hier toch een Rus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |