Hmmz, ik vind het origineel erg lekker, dus deze gaat in m'n "to do" lijssiequote:
Sample van Original Mixquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, ik vind het origineel erg lekker, dus deze gaat in m'n "to do" lijssie
Armen is goed! Dan kun je makkelijker spul met korte mouwen aan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, hou op, word nou al moe
Vanavond weer trainen
maar daar krijg je alleen armen en benen van.
Is die niet al in gebruik door iemand?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Hier, een nieuw icon.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Is die niet al in gebruik door iemand?
M'n ellebogen (de botten) zijn breder dan m'n boven/onderarmen.... maar als het warm is gaat dat t-shirtje toch ECHT aan hoor! Kan me niks schelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Armen is goed! Dan kun je makkelijker spul met korte mouwen aan..
(Wat ik nu vermijd.)
U heeft toch relazie? Of woont die te ver weg om je wekelijks richting school te schoppen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil best naar de sportschool, maar moet er dan wel iemand bij hebben zodat we welkaar kunnen motieveren.
Ja en daarbij heeft hij niet echt het budget. Hij heeft het daarbij ook niet nodig. Gespierd zat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
U heeft toch relazie? Of woont die te ver weg om je wekelijks richting school te schoppen?
De naam alleen al, sportschool. Alsof je er leert sporten..
Lunchtijd! Met op iedere boterham een kuipje roomboter!.
Ik heb pas nog een strak wit shirt gekocht (met knoopjes) die iets doorschijnt. Kan ik nu hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:01 schreef Ryan_R het volgende:
Het wordt wel een echt nichten topic zo. Strakke buikjes, bovenarmen, t-shirts, wat kun je wel en niet dragen enz.![]()
Iets doorschijnen is geilquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een strak wit shirt gekocht (met knoopjes) die iets doorschijnt. Kan ik nu hebben.
Hoe komt ie zo?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij heeft het daarbij ook niet nodig. Gespierd zat.
Foto!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een strak wit shirt gekocht (met knoopjes) die iets doorschijnt. Kan ik nu hebben.
RedBull Downhillquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, gaan we anders een sportclubje oprichten??We zijn te laat om ons op te geven voor de Bat.race denk ik....
Jammer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |