Zo dik ben je toch nie geworden sinds toen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
ik wil deze buik terug (1,5 a 2 jaar geleden)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze zijn weg. Ik heb een aantal dagen geleden mijn kledingkast opgeruimd en ik heb gewoon 10 shirts moeten weg doen omdat ze veel te groot zijn.
dik ben ik nie, maar de contouren zijn er wel een beetje uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch nie geworden sinds toen?
* Cazman Heeft liever niet z'n buik van 2 jaar geleden terug
dat heet dus oversized....quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze zijn weg. Ik heb een aantal dagen geleden mijn kledingkast opgeruimd en ik heb gewoon 10 shirts moeten weg doen omdat ze veel te groot zijn.
Mjah dat gebeurt met je buik in je 20er jarenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
dik ben ik nie, maar de contouren zijn er wel een beetje uit
caz' avonturen in de sportschool doen hun werk?
ben benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mjah dat gebeurt met je buik in je 20er jaren.
Mwah, de buik is moeilijk te trainen. De bovenste blokjes komen te voorschijn maar de rest niet zo. Komt nog wel. Ikzal nog wel eens foto'smaken als ik weer thuis ben.
Ik ga nu gauw de trein halen. Ik ga nog effe Ede in. Mazzel
![]()
Dat heet teveel Bavaria.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heet dus oversized....
was vroeger in
Klopt ook wel met 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo zou je het ook kunnen formuleren ja
edequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mjah dat gebeurt met je buik in je 20er jaren.
Mwah, de buik is moeilijk te trainen. De bovenste blokjes komen te voorschijn maar de rest niet zo. Komt nog wel. Ikzal nog wel eens foto'smaken als ik weer thuis ben.
Ik ga nu gauw de trein halen. Ik ga nog effe Ede in. Mazzel
![]()
Jamaar, jamaar, da's waarschijnlijk alleen 't silhouet zegmaar. Stel nou dat je meer borstspieren zou hebben, dan valt het niet meer op, dat 'buiikje'.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs IK heb een buikje!
... maar da's dan alleen als ik gegeten heb, omdat er verder in dat lijf van mij geen plaats is voor eten
Handig is dat he ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Taillemaat 29 is eigenlijk nog te ruim.
*riem aansnoer*
Ja klopt. dat, plus het feit dat als je je buikspieren gaat trainen dat dan dat eten wel in toom wordt gehoudenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, da's waarschijnlijk alleen 't silhouet zegmaar. Stel nou dat je meer borstspieren zou hebben, dan valt het niet meer op, dat 'buiikje'.
Ja, vervelend. Koop altijd 29-34, maar is ook vaak moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Handig is dat he ...
Ik heb qua spijkerbroeken ongeveer maatje 29-34.
Maar soms mag 28 wel als breedte en 36 als lengte ... maar die bestaan amper.
Peter Andrequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat trouwens wel van die sixpackgastjes die het te pas en te onpas showen.
Mja, maar zo'n ding traint alleen de buik, en die's niet zo belangrijk vind ik. Met maat 29 is dat mager/plat genoeg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ja klopt. dat, plus het feit dat als je je buikspieren gaat trainen dat dan dat eten wel in toom wordt gehouden
Ik heb wel zo'n ding hoor, zo'n roeiding en tell sell ding en vanalles.... ben gewoon te luiHeb verder een platte buik, dus dat "etensbuikje" dat nemen we dan maar voor lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |