quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Maar ja. Als je regenbestendige gel zou hebben, dan kun je die er ook nooit meer uitwassen, dus da's niet handig..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Activity Gel, with Hold Energizer TM
NEW: transpiratie-resistent en waterafstotend.
Grote Afwassen worden gedaan door mijn Grote Liefde. Als-ie er is. Maar hij is er niet. Dus moet ik het zelf doen. Net als met andere dingen, maar daar ga ik nu maar niet op in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
Grote Afwassen verdwijnen in de Vaatwasser.
wie A zegt moetr ook B zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grote Afwassen worden gedaan door mijn Grote Liefde. Als-ie er is. Maar hij is er niet. Dus moet ik het zelf doen. Net als met andere dingen, maar daar ga ik nu maar niet op in..
tuurlijk, maar ranzige details is ook leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij weet je heel goed wat ik bedoel..
same here, ik moet ook weer eens met die buikspieroefeningen gaan beginnen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik ben niet de enige die last heeft van een uitzakkende buik...
Dan ga je lekker niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
........... moet gaan sporten maar kheb geen zin.
Nou, welkom dan Olafquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:28 schreef Olaf56 het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb me vandaag geregistreerd en ik was al via een ander topic op zoek naar een topic als ditIk zag 'homo' in de titel staan!
Ik vind Spongebob stiekum wel lachen. Vooral die Patrick dude. Zag het een aantal weken voor het eerst bij iemand. Hield ie een spongebob marathon om mij te plagen.quote:
Nauwelijks...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:51 schreef Olaf56 het volgende:
Zijn er vaste mensen die in dit topic mogen posten?
het zijn meestal wel dezelfde die posten maar het is niet zo dat je hier niet mag posten hoor....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:51 schreef Olaf56 het volgende:
Neen.. iedereen is welkom. Zolang je maar leuk, gezellig bent ..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:51 schreef Olaf56 het volgende:
Volgens mij ben ik de oudste man hier? Of valt dat mee? Ik val sowieso op 16 - 30, dus ik verschil denk ik niet veel van julliequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:28 schreef Olaf56 het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb me vandaag geregistreerd en ik was al via een ander topic op zoek naar een topic als ditIk zag 'homo' in de titel staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |