Blech, homo sportclubjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Waxxer het volgende:
Nou, gaan we anders een sportclubje oprichten??We zijn te laat om ons op te geven voor de Bat.race denk ik....
Jammer!
Oja, dat schijnt zo te zijn, dat sommige spieren 'blijven', ook al doe je er nog maar weinig an.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vroeger veel sporten en nu het bijhouden met zwemmen, fietsen en skeleren.
Hadden op basketbal ook een "homo" team (Zat ik nie bij...ze speelde te laagquote:
Och arm jij.....nodig je iemand uit ofzow?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben vanavond helemaal alleen thuihuis![]()
Wat klinkt dat toch vriendelijk, maar ga vooral je gang. En dan natuurlijk wel een uitgebreid verslag hier op fok hequote:Op vrijdag 8 april 2005 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik zo meteen dat CDP drama gaan lastigvallen in de Bijenkorf?
Ik zal hem naast die shirtfoto plaatsen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch vriendelijk, maar ga vooral je gang. En dan natuurlijk wel een uitgebreid verslag hier op fok he![]()
welke shirtfotoquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem naast die shirtfoto plaatsen.
Dat strakke, licht doorschijnende witte shirt van mij waar mijn platte buik heel erg goed in uit komt.quote:
Als ik ja zeg, ben je toch te laat.quote:en als je m gaat lastig vallen, mag ik dan mee?!
Die hij nog niet gepost heeft, maar nu dus nog wel gaat doenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat strakke, licht doorschijnende witte shirt van mij waar mijn platte buik heel erg goed in uit komt.
[..]
en die heb je geplaatst?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat strakke, licht doorschijnende witte shirt van mij waar mijn platte buik heel erg goed in uit komt.
[..]
Als ik ja zeg, ben je toch te laat.
Beter!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hadden op basketbal ook een "homo" team (Zat ik nie bij...ze speelde te laag) Maar die gasten waren toch gemeen joh...echt op het nichterige af.
Maar ze gingen wel altijd naar van die internationale tournooien....zoals de gay-spelen enz...nou zijn dat soort dingen nie altijd leuk, maar de lokaties waren wel beter. (Australie, Parijs, Barcelona.)
Dan heb je het ook over iets zeg....songfestivalmuziek.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter!
Ik heb het over het algemeen niet zo op homo-sportclubjes, homo-reisjes .... homo-barrren dan weer wel, mits niet gevuld met songfestivalmuziek, Kylie en cher
En je wil hiermee zeggen dat: Het balen is, omdat het een lekker ding was.quote:
dat moet een ongelovelijke openbaring voor je zijn geweest dan hequote:Op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik word altijd nerveus van zulke situatiesen hij was vast toch gewoon hetero, van het rustige soort. Maar ik heb nog nooooiiit in mijn spoorwegcarriere meegemaakt dat iemand zo terloops vroeg waar ik naartoe moet.
Ja, als ik nou al in Utrecht zou wonen dan.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:33 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik ga weer. Op naar de laatste voorstelling...
Er zijn nog kaarten hoor! 5 euro, Moluks Historisch Museum in Utrecht, half 8 zaal open 8 uur begint het...
Wanneer ga je er wonen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef Ryan_R het volgende:
Ja, als ik nou al in Utrecht zou wonen dan.....![]()
15 april krijgen we de sleutel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer ga je er wonen?
Ik wil nog een paar maandjes hier in Amersfoort wonen (lekker goedkoop, effe sparen), en dan ook 's wat in Utrecht proberen te vinden.
Waarom denk je dat ik deze keer met de ootoo nara het werk waS?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De regen heeft m'n kapsel verpest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |