Wrom?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:57 schreef SlimShady het volgende:
Ik vind jullie posts wel boeiend om te lezen (en te zien)...
post dan mee ipv zo'n stiekume TVPquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:57 schreef SlimShady het volgende:
heej!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou SlimShady, moet je déze eens lezen:
Ik ga slapen, welterusten allemaal!
Truste Wax, slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou SlimShady, moet je déze eens lezen:
Ik ga slapen, welterusten allemaal!
hooi cerrorquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
Hier zit peet dus telkens!
Vooral die grappen die jullie posten en die stiekeme sexuele toespelingen.quote:
jij..jij... lurker!quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:57 schreef SlimShady het volgende:
Je bent een Jerruh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vooral die grappen die jullie posten en die stiekeme sexuele toespelingen.
Ik ben niet 100% homo maar ik voel me wel gemakkelijker bij mannen.
Ik wilde het al niet zeggenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
PSje post hier
moetn nu de vrouwen voor je oppassen?
Zou ie nu aan het inlezen zijn?quote:
Nog maar 1181 delen te gaan, dat valt best meequote:Op vrijdag 8 april 2005 02:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie nu aan het inlezen zijn?.
Dit vraagt om een lijstje! Waar is GE?quote:
andersom vast ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Schrik hé?
Nope, vrouwen zijn veilig voor me
De mannen hier ook
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
andersom vast ook( jij veilig voor de mannen hier
)
en ... maar over dat s&g topic he
ach hij ziet het vanzelf wel..
ja proberen om een spiegel kapot te lopen met zijn harde plasserquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:15 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is G_E als je hem nodig hebt?.
Die is zeker weer met z'n anatomisch correcte Sims bezig..
hij van je (oude?) sigquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is opzich ook wel eens leuk
Wie is hij
nanana nananaquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef error het volgende:
[..]
ja proberen om een spiegel kapot te lopen met zijn harde plasser
edit: al geregeld door Wiz, die alleen maar Petre liev vind
Oetsiewakka!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef error het volgende:
[..]
Niet mauwen, doe maar braaf invullen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:19 schreef SlimShady het volgende:
Tja het zijn wel persoonlijke vragen...
dan geef ja alleen antwoord op de vragen waar je antwoord op wil gevenquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:19 schreef SlimShady het volgende:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet mauwen, doe maar braaf invullen..
Antwoorden mag, hoeft niet. Als je ze niet wilt antwoorden, ook goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:19 schreef SlimShady het volgende:
En dan heel enthousiast er bij kijken van "Kijk mij nou eens!"quote:
Ik vind 5 mensen liefquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef error het volgende:
[..]
edit: al geregeld door Wiz, die alleen maar Petre liev vind
zit er nu een deuk in?quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef error het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat er een screenshot van is!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan heel enthousiast er bij kijken van "Kijk mij nou eens!".
Nou dat gaat dan ook wel weer makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neen.. eigenlijk nog meer mensen.![]()
Hans Teeuwen?quote:
als het maar niet tè makkelijk gaat!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:25 schreef error het volgende:
[..]
Nou dat gaat dan ook wel weer makkelijk![]()
Niet miepen, ik heb het ook ingevuldquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:19 schreef SlimShady het volgende:
Hallo.. tot een bepaalde grens.. Er zijn ook mensen die ik wat minder mag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
als het maar niet tè makkelijk gaat!
straks belt er een johova aan en dan vind ie die ook gelijk lief..*jak* rill...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons? Gezellig "kliekje"
quote:Wat is je voornaam? ...
Wat is de betekenis van je nickname? Dat kun je wel raden.
En die van je user-icoon? Heb ik niet.
En van je signature? Sig komt van "Zinloos".
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Lang geleden. Ik weet niet eens meer hoe.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) ...
Hoe oud ben je? 18
Wat voor studie/werk doe je? MBO niveau 4 ICT en werkzoekende
Waar woon je (ongeveer)? Eindhoven
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Nee.
Heb je een vriendje? Nee.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Uitgaan met vrienden, thuiszitten met vrienden. Verhalen lezen of "zien" (goede films), muziek luisteren (vooral Dance achter de computer).
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Niet allemaal. Ben een eerlijk persoon.
Wat is je eerste indruk van ons? "Ons" als in "Fok-users"? Tja, daar kan ik geen antwoord op geven. Iedereen is anders.
Wat wil je ons nog vragen? ...
Ja maar:quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet miepen, ik heb het ook ingevuld
jij met je diplomatieke geslijmquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo.. tot een bepaalde grens.. Er zijn ook mensen die ik wat minder mag.![]()
Laat ik het diplomatiek zeggen "ze zijn ook wel lief, maar wat minder".
kliekjesquote:
Kijk 'ns aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef SlimShady het volgende:
Zoals ik al zei zijn de vragen een beetje te persoonlijk. Ik heb een deel beantwoord:
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Uitgaan met vrienden, thuiszitten met vrienden. Verhalen lezen of "zien" (goede films), muziek luisteren (vooral Dance achter de computer).
Die laatste is een strikvraag he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:30 schreef error het volgende:
[..]
Ja maar:
1) niet volledig
2) je bent een vrouw
3) je bent een vrouw
4) je bent een vrouw
5) je bent een vrouw
6) en niet eens pot! of is dat dan juist wel een goed ding?![]()
De link naar essel dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
essel.. degene die het nu ook doorheeft
Ja echt verschrikkelijk, soms ben ik zo diplomatiek dat ik er zelfs bang van word. Ik weet echt niet waar het vandaan komt.quote:
Alweer een brabo!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef SlimShady het volgende:
Zoals ik al zei zijn de vragen een beetje te persoonlijk. Ik heb een deel beantwoord:
Waar woon je (ongeveer)? Eindhoven
ik vind die reacties toch leuk om te lezen/zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De link naar essel dusKut Dirkh ook
Wat is er mis aan doorhebben?
Je bent Peet en dat telt
jij wil gewoon niemand kwetsen en lief zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, soms ben ik zo diplomatiek dat ik er zelfs bang van word. Ik weet echt niet waar het vandaan komt.
Ja dat hebben wij homo's van nature.quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, soms ben ik zo diplomatiek dat ik er zelfs bang van word. Ik weet echt niet waar het vandaan komt.
Mijn mottoquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij wil gewoon niemand kwetsen en lief zijn!
eerlijk gezegd herken ik het ook wel..quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:33 schreef error het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij homo's van nature.
Ik ben ook altijd heel diplomatiek
Welvolledigquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:30 schreef error het volgende:
[..]
Ja maar:
1) niet volledig
2) je bent een vrouw
3) je bent een vrouw
4) je bent een vrouw
5) je bent een vrouw
6) en niet eens pot! of is dat dan juist wel een goed ding?![]()
We zijn niet stout genoeg hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd herken ik het ook wel..
vandaar dat we hier nooit rellen!
he..
Ik denk dat het merendeel goed reageren zalquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind die reacties toch leuk om te lezen/zien
als ze er achter komen dan he..gemeen he
Alweer een Maarten. Ik vind dat we toch een beperking op de hoeveelheid Maartens hier moeten zetten!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Nee ik heb net besloten dat dat juist wel positief isquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welvolledig
2 tot 5 kan ik alleen beantwoorden met ja.
6 kan je alleen zelf een antwoord opgeven
Ik ben idd geen pot, aan jou om me daarop te veroordelen
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel goed reageren zal
Je bent een vakse nicht?
ff de Maarten's op een rijtje:quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:38 schreef error het volgende:
[..]
Alweer een Maarten. Ik vind dat we toch een beperking op de hoeveelheid Maartens hier moeten zetten!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:39 schreef error het volgende:
[..]
Nee ik heb net besloten dat dat juist wel positief is
Wait! There is more!quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben een hetero vrouwtje die positief beoordeeld word door error
Ik kan verder eerlijk zijn hier?
Nope Sunjammer is Erwin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ff de Maarten's op een rijtje:
Semisane
Blubberzwijn
Mvnl
enne heette Sunjammer ook niet Maarten??
Vertel dan je leeftijd..?quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben een hetero vrouwtje die positief beoordeeld word door error
Ik kan verder eerlijk zijn hier?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik VALSCH???? whaaaaat?
neej nu ga je echt te ver[stampvoetend rondloopt]
maar lees perron13 maar eens hoe ... er omheen draait..
dat vind ik wel leuk/grappig/apart om te lezen
ik vind het leuk dat ze zo verbaasd zijnerg he.. maar over dat accepteren maak ik me niet druk.. i didn't changed
Is de volwassen leeftijd goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vertel dan je leeftijd..?
Of is het nog steeds zo dat je een dame niet naar haar leeftijd vraagt?
Doei en veel plezier meneerquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:47 schreef error het volgende:
Nou meisjes, het was me weer een waar genoegen.
Ik ga even eten met mijn Fulco- en XMN8R (die komen me zo ophalen)
En als ik morgen weer niets te doen heb op mijn werk dan ben ik er weer
Bye
Laat maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is de volwassen leeftijd goed genoeg voor je?
als ik ze ken of ze kenne mij ( of mr_mime) doe ze de groeten.. en eetzequote:Op vrijdag 8 april 2005 02:47 schreef error het volgende:
Nou meisjes, het was me weer een waar genoegen.
Ik ga even eten met mijn Fulco- en XMN8R (die komen me zo ophalen)
En als ik morgen weer niets te doen heb op mijn werk dan ben ik er weer
Bye
Dan moet ie ff naar Amrod of -SL- mailenquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
ow PS.. Dingetje is zijn Password kwijt van je oude sig..
en hij denkt dat ie volgende week wel terug is.. als zichzelf of anders als een ander....
[spooky muziekje]
Zo is het, het is maar internetquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Het is toch niet belangrijk....
Ja ik ook. Alvast trustequote:Op vrijdag 8 april 2005 02:57 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo ook maar eens plat.. moet morgen al om 16u werken he
Trusten en sweet dreams Peetquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:57 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo ook maar eens plat.. moet morgen al om 16u werken he
met dag zeggen kwam ik geloof ik al nooit geloofwaardig over he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten en sweet dreams Peet
Werkse morgen
nope ik zat al te wachten op je volgende postquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
met dag zeggen kwam ik geloof ik al nooit geloofwaardig over he?
lijkt wel een regelrechte SC hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope ik zat al te wachten op je volgende post
Doeitrustequote:Op vrijdag 8 april 2005 03:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
lijkt wel een regelrechte SC hier
maar ik ga nu echt slapen
[let op: kenmerk dat ik het meen:]
sweet dreamsen trusten
[/einde kenmerk]
Net zo geloofwaardig als mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
met dag zeggen kwam ik geloof ik al nooit geloofwaardig over he?
bevestigd deze signaleringquote:Op vrijdag 8 april 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net zo geloofwaardig als mij
En na je laatste post hier ben je nog gesignaleerd op een ander forum![]()
onder begeleiding van de juiste soundtrack wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Toch wel?
Dan heb ik blijkbaar niet de juiste soundtrack opstaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
onder begeleiding van de juiste soundtrack wel ja
dat zou ik "het beste werk van Anneke Grönloh" ook niet noemen....quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar niet de juiste soundtrack opstaan.
Laat ik je gaan vertellen dat die ook nog echt in mijn mp3 collectie staat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zou ik "het beste werk van Anneke Grönloh" ook niet noemen....
alhoewel dat Brandend Zand nog behoooooorlijk catchy is
terecht !!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat ik je gaan vertellen dat die ook nog echt in mijn mp3 collectie staat.
Soms zijn foute nummers zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
terecht !!!
is bij ons in het gezin een soort van running gag tussen mn schoonbroer en mij
de hele familie Groenlo (zoals ze eigenlijk heten) (anneke en piet, broer en zus)
en op de meest rare plaatsen wil anneke nog wel eens opduiken...
als je bv in bad ligt op je hotelkamer in Turkije, en je op de achtergrond opeens weer dat deuntje voorbij hoort komen
Heeft ie je al hekend?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zit via gay.nl met 17-jarig collegaatje in de kamer hiernaast te chatten over luhduhvuhduh..
Het is saai rustig..
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tuulk. 'k Heb toch pics op m'n gay.nl-profiel?.
Tegenwoordig is mijn buik niet eens meer chatbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Vroeger' wel. Toen we nog chatten. Over je buik enzo..
En ze vinden ons liev en grappig!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het echt zo dat er steeds meer nieuw vlees binnenhupst?
Fresh meat!
(I'm a carnivorous vegetarian)
Ze weten vast nog niet hoe we d'r uit zien en hou oud we zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ze vinden ons liev en grappig!![]()
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tegenwoordig is mijn buik niet eens meer chatbaar.
Love handles.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat er vroeger ook al mis mee was.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze weten vast nog niet hoe we d'r uit zien en hou oud we zijn
Allang niet meer als in "ze zijn nu weg en ik heb een heerlijk platte buik" of meer als in "ze zijn zo groot dat de naam love handles een understatement is" ....quote:
We gaan ze gewoon niet zeggen dat we foto-modelletjes zijn van 21, daar moeten ze maar achterkomen!quote:
Ze zijn weg. Ik heb een aantal dagen geleden mijn kledingkast opgeruimd en ik heb gewoon 10 shirts moeten weg doen omdat ze veel te groot zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allang niet meer als in "ze zijn nu weg en ik heb een heerlijk platte buik" of meer als in "ze zijn zo groot dat de naam love handles een understatement is" ....
Nee, maar dat litteken wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 'love handles' een understatement?!!
Zo dik ben je toch nie geworden sinds toen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
ik wil deze buik terug (1,5 a 2 jaar geleden)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |