Iets naar het zuiden.. daar is zo'n waterbedrijf enzo.... dat zal die leiding van de foto wel zijnquote:
OMG!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef kruimel_20 het volgende:
het is zelf zo erg dat ik er vannacht van gedroomd heb![]()
ja, of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Er zit ook een wasserette in de buurt, misschien dat die de verontreiniging veroorzaakt of het water uit grond op pompt waardoor er te weinig grondwater is en de planten afsterven.
RTFT!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Er zit ook een wasserette in de buurt, misschien dat die de verontreiniging veroorzaakt of het water uit grond op pompt waardoor er te weinig grondwater is en de planten afsterven.
Als het net geregend heeft zal de grond wel fftjes nat blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:09 schreef Kjew het volgende:
[..]
RTFT!Je had kunnen lezen dat het er niet droog was.
Ja... en die vis die in de vijver lag was het gevolg van een vissenregen door een oceanische wervelwind...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als het net geregend heeft zal de grond wel fftjes nat blijven.
Oh, dat wil ik zo graag!!quote:Maar als jij wilt geloven dat er iets vreemds is daar en ze nu onderzocht worden door aliens of gevangen zijn genomen door Area 51 onderzoekers ga je gang.
Iemand had gewoon geen trek in zijn vis die die op de markt gekocht had..quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:24 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja... en die vis die in de vijver lag was het gevolg van een vissenregen door een oceanische wervelwind...
Ja... en n het zoete water trok ie alsnog krom...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:27 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
Iemand had gewoon geen trek in zijn vis die die op de markt gekocht had..![]()
Als het midden in het bos is en een vennetje is snap ik zowiezo niet wat die vis in die ven doet. Dat water is namelijk veel ste zuur voor vissen. (ik weet btw niet of het indd een ven was en wat de grond is (veengrond?) of een vijver/meertje)quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:24 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja... en die vis die in de vijver lag was het gevolg van een vissenregen door een oceanische wervelwind...
[..]
Oh, dat wil ik zo graag!!![]()
![]()
Misschien dat daarom ook de vis dood is gegaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als het midden in het bos is en een vennetje is snap ik zowiezo niet wat die vis in die ven doet. Dat water is namelijk veel ste zuur voor vissen. (ik weet btw niet of het indd een ven was en wat de grond is (veengrond?) of een vijver/meertje)
Schiet mij te binnen dat ze een proef hadden gedaan waaruit bleek dat het water erg zuur was. Water in sommige bosrijke omgevingen is vrij zuur en zuurstof arm door een te grote hoeveelheid aan bladafval en zure grond (veengrond).
Je redenaties ten aanzien van de logica hebben een aanzienlijke snelheid....quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als het midden in het bos is en een vennetje is snap ik zowiezo niet wat die vis in die ven doet. Dat water is namelijk veel ste zuur voor vissen. (ik weet btw niet of het indd een ven was en wat de grond is (veengrond?) of een vijver/meertje)
Schiet mij te binnen dat ze een proef hadden gedaan waaruit bleek dat het water erg zuur was. Water in sommige bosrijke omgevingen is vrij zuur en zuurstof arm door een te grote hoeveelheid aan bladafval en zure grond (veengrond).
Hou jij toch op met je samenzweerderige mededelingen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Nolius het volgende:
Vandaag nog wat telefoontjes plegen, hoop dan wat meer te zeggen...
ja, inderdaad, t begint nu enigszins corny te worden...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hou jij toch op met je samenzweerderige mededelingen...Je lijntje wordt nu wel heel erg lang...
ik hoop vandaag idd wat meer te horen ....quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Nolius het volgende:
m'n lijntje?quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hou jij toch op met je samenzweerderige mededelingen...Je lijntje wordt nu wel heel erg lang...
Ik hoop dat Nolius ook "kwijt" raakt... hij is de ongeloofwaardigheid zelve en zn "onderzoek" is nu echt wel de DEADline gepasseerd...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
ik hoop vandaag idd wat meer te horen ....
kan zo het weekend niet in hoor !
ow, ok.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:47 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nolius ook "kwijt" raakt... hij is de ongeloofwaardigheid zelve en zn "onderzoek" is nu echt wel de DEADline gepasseerd...
maar jij heb dus ook nog steeds geen idee waar ze zitten, das wel wazig dan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Nolius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |