Lancia next?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
Allemaal engelse Italiaanse bagger.
Ze hadden een mooie historie, maar kunnen het hedentendage niet waarmaken.
En dan ga je down the drain
heb je daar zelf een uur over na moeten denken of heb je dat ergens gevonden op google?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Sigmund_Freud het volgende:
ROVER: Roest Overal Voortijdig En Razendsnel.
Ohja, van welk geld had men nieuwe auto's moeten ontwikkelen dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef Hyperdude het volgende:
Dan moet je ook maar eens fatsoenlijke otoos maken.
Behalve de 75 hebben ze de laatste 10 jaar volgens mij niets nieuws gemaakt.
Jammer maar helaas.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4422705.stm
staat in het artikel he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:12 schreef mx_player het volgende:
hoe zit het trouwens met MG (en de raceplannen)
Ik dus andersomquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
MG vind ik een stuk erger dan Rover...
kijken hoe het gaat lopen met de restwaarde van de huidige rovers....
Dat is ook een Honda accord, alleen met een rover embleempje er opquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:55 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
Ik rij zelf een Rover 620 SI en vind het een hele fijne auto.
Het is echt geen bagger, ding heeft bijna 3 ton op de teller en geen centje pijn. Jammer....
Terechte opmerkingquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat is ook een Honda accord, alleen met een rover embleempje er op.
Een Honda met Rover looks en een Brits interieur, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[Rover 600]
Dat is ook een Honda accord, alleen met een rover embleempje er op.
quote:
De overnamegesprekken met het Chinese SAIC-concern zijn donderdag definitief stukgelopen. Daarop heeft het management van MG Rover uitstel van betaling aangevraagd. Een faillisement lijkt slechts onafwendbaar.
Onderdelenleveranciers zijn inmiddels gestopt met het leveren van materiaal aan de MG Rover fabriek in Longbridge. Daardoor heeft MG Rover de autoproductie volledig moeten stilleggen.
De Britse overheid zegde eerder deze week nog een overbruggingskrediet van 100 miljoen pond toe, maar Europese regels maken dit onmogelijk. Eén van de eisen van overnamekandidaat SAIC is dat de lening minimaal 2 jaar loopt omdat MG Rover pas na zo´n periode weer winstgevend kan zijn. De wetten van de Europese Unie schrijven echter voor dat dergelijke staatshulp maar 6 maanden mag duren. De Britse overheid heeft inmiddels wel 40 miljoen pond toegezegd voor te onderdelenleveranciers. Die kunnen met deze steun na een eventueel faillisement van MG Rover op zoek naar nieuwe afnemers.
Bij MG Rover werken 6.000 mensen. Bij de toeleveranciers zijn nog eens 10.000 mensen in dienst.
Sinds wanneer word je rijk van een ROver dealerschap?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:11 schreef Nuek het volgende:
hihi
* Nuek woont in een straat met een rijke Rover-dealer
of je leest het topic even door of de link in de OPquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:28 schreef marruuuk het volgende:
stopt mg ook?
die hadden wel 1 mooi model ofzo
Die zijn aan Ford verkochtquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
ZIjn de Range Rover en de Land Rover aparte merken?
En dat valt dus flink tegen, viel me op.quote:
MGB/Fzijn toch wel modellen die iedereen kent en in zeer grote getalen zijn geproduceerd en nog vele jaren rond zullen blijven rijden, de mini is een sysmbool a la VW kever, ruim 40 jaar geproduceerd!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat valt dus flink tegen, viel me op.
De meeste oude merken hebben mooiere wagens geproduceerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |