Dan ben ik blij dat ik wat anders heb gedaan gisteren.quote:Op zondag 10 april 2005 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Wij moesten gisteren dus tegen SC Rijssen kansloos verloren met 4-1 nou staan we zelf nummer laatst![]()
maar het was wel een eer om de slechtste wedstrijd ooit te mogen aanschouwen god wat een niveau bij een gemiddelde G wedstrijd was meer niveau te bekennen. Ongelofelijk
Precies maarja 23 april naar excelsior of naar de meetingquote:Op zondag 10 april 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik wat anders heb gedaan gisteren.
Och gut dan zullen ze de wedstrijd wel willen verplaatsen denk ikquote:Op zondag 10 april 2005 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De 23ste kan ons eerste ook kampioen worden... Wij moeten om 12:15 uit voetballen dan.
Dat kan bij ons ook nietquote:Op zondag 10 april 2005 12:59 schreef pekel het volgende:
Excelsior '31, kutsportpark..
.
Je kunt niet eens vanuit de kantine op het veld kijken..
En dankjewel.quote:Op zondag 10 april 2005 12:59 schreef pekel het volgende:
Excelsior '31, kutsportpark..
.
Je kunt niet eens vanuit de kantine op het veld kijken..
Zie PI.quote:Op zondag 10 april 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dankjewel.Op het hoofdveld kijken lukt inderdaad niet meer, er keken teveel mensen mee zonder te betalen. Hebben ze er zwart zeil voor gegooid. Het veld achter de kantine is wel vanuit de kantine te zien. Ben je je schaafwonden alweer kwijt Pekel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |