Ik weet nog niet of ik mee moet doen. Ik moet misschien naar A2 heen omdat die 2 weinig man hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik morgen dus alweer naar een Fokker kunnen kijken. Ik zie nog wel even.
Dat ligt er aan. De ene "newbie" is de andere niet. Maar in de lagere elftallen moet je wel meekunnen, helemaal op conditie.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
He nice topic hier kan mij vraag vast wel terecht.
Ik wil namelijk bij een voetbalvereniging volgend jaar, maar k heb er nooit eerder bijgezeten en k ben wel benieuwd wat het niveau nou ongeveer is? Worden "newbies" gedold bij het leven of maken de "beste van het team" zelfs nog domme blunders? Ben 20 enne kan best wel balletje trappen dat is het punt niet.
Ik denk ook niet dat is was gekomen, jammer van m'n zaterdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik mee moet doen. Ik moet misschien naar A2 heen omdat die 2 weinig man hebben
Nou je kan komen want ik ben er wel bij alleen ik weet nog niet of ik mee doenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat is was gekomen, jammer van m'n zaterdagmiddag.De A1 van ons lijkt me toch van een hoger niveau en bij de buren sta ik niet graag langs de kant.
Dan ben ik blij dat ik wat anders heb gedaan gisteren.quote:Op zondag 10 april 2005 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Wij moesten gisteren dus tegen SC Rijssen kansloos verloren met 4-1 nou staan we zelf nummer laatst![]()
maar het was wel een eer om de slechtste wedstrijd ooit te mogen aanschouwen god wat een niveau bij een gemiddelde G wedstrijd was meer niveau te bekennen. Ongelofelijk
Precies maarja 23 april naar excelsior of naar de meetingquote:Op zondag 10 april 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik wat anders heb gedaan gisteren.
Och gut dan zullen ze de wedstrijd wel willen verplaatsen denk ikquote:Op zondag 10 april 2005 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De 23ste kan ons eerste ook kampioen worden... Wij moeten om 12:15 uit voetballen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |