Komt me erg bekend voor dit, was volgens mij laatst in SEX geopend.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uit een interview met Evi:
“Op een dronken avond ontmoette ik een jongen van wie ik dacht: vooruit, laat ik daar maar eens een one-night stand mee proberen. Maar toen we samen in bed lagen en aan het voorspel bezig waren, zag ik van onder de lakens opeens een minuscuul kleine piemel te voorschijn komen, amper een pink groot – in erectie. Ik ben toen heel hard geschrokken, en wist gewoon niet wat ik met die kleine piemel moest doen. Ik was veel grotere penissen gewend: ik had nog nooit zo'n kleine gezien.
We hebben uiteindelijk geen seks gehad. Volgende keer beter, dacht ik, maar toen ik een paar weken later met een andere jongen in bed belandde, bleek die óók een belachelijk kleine piemel te hebben. En de volgende óók! Het was alsof ik achtervolgd word door kleine piemels!!!”
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:08 schreef Sonja27 het volgende:
Manu eruit? Dus we hebben nog Sofie, Mieke, Mathijs, Peyman. Dan hoop ik dat Mieke hem wint.
Je zag bij het previewstukje een shot van Peyman, Matthijs en Sofie bij een soort kampvuur staan, daarom denk ik dat. Dat was het laatste shot van de preview.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:58 schreef hardsilence het volgende:
Hoezo wordt Mieke er door de afgevallen kandidaten uitgestemd?
Euh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:46 schreef de_Druif het volgende:
Sofie sofie!!
Jammer alleen dat er nog 3 belgen zijn en maar 1nederlander..
Je eerste post..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:44 schreef Heewoman het volgende:
Wij kwamen Peyman tegen in Tilburg, die wist doodleuk te vertellen wie
gewonnen heeft!
Dat weet ik ook! haha, maar hoe kom jij aan die info?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:00 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Je eerste post..Ja klopt, u is wakker! Ik dacht goh, komt er nog reactie?
![]()
Ik weet in ieder geval wie niet wint..![]()
Nee hoor, degene waarvan de arm brak bleek hetero te zijn en ging er uiteindelijk ook met Jackie vandoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Herken de homo brak een homo een andere homo zijn arm. Met handjedrukken.
Nee hoor, degene waarvan de arm brak bleek hetero te zijn en ging er uiteindelijk ook met Jackie vandoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Herken de homo brak een homo een andere homo zijn arm. Met handjedrukken.
Wat een onzin zeg, omdat iemand emotioneel lijkt te zijn is hij meteen krankzinnig geworden ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Raenius het volgende:
Inderdaad, donderdag de finale! Kan niet wachten!
Is het de overige mensen ook opgevallen hoe krankzinnig Jeanette is geworden...? (zeker de laatste afleveringen waar ze nog aanwezig was en het preview stukje van komende donderdag)
Plaatselijk krantenartikel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Heewoman het volgende:
Dat weet ik ook! haha, maar hoe kom jij aan die info?ben benieuwd!
Echt de laatste, gelijk de uitslag ja. Denk niet dat ze daar een hele show om heen bouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Sanneke het volgende:
is het echt de laatste afl. of mogen we tot volgende week wachten voor de uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |