quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:16 schreef The_T het volgende:
Haha, dat zou een grap zijn! En die nomineert dan natuurlijk Peyman en Peyman nomineert Bibi en Bibi vertrekt
Die ging snoeihard op zijn muil.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef The_T het volgende:
[..]
![]()
Wat was er met Bernd aan de hand in het duel volgende week?
Matthijs?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:11 schreef hardsilence het volgende:
Belangrijker is, "wie was die ander"?
Dat geruzie wordt ook zwaar geforceerd. Het is het enige van die presentators willen veroorzaken, stennis schoppen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Gia het volgende:
Vind de Farm alleen nog maar interessant vanwege het geruzie enzo.
Zijn er al minstens twee van geweest; de eerste was een kennisquiz over de rest van de kandidaten, er was er eentje met struisvogel-eieren stapelen en wie weet nog wel meer, heb niet alles gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:44 schreef Smoonshine het volgende:
Alle proeven die ik tot nu toe gezien heb zijn voornamelijk fysiek. Ik zou graag eens een soort van puzzel zien ofzo die ze moeten oplossen als duel.
Ellen is er ook nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef Smoonshine het volgende:
Ik denk dat Bibi weer Sofie als leidster kiest. In de vooruitblik van volgende week zag je namelijk 2 mannen in het duel. Wanneer 1 van de mannen als duelist zou worden aangewezen is het haast onvermijdelijk dat Sofie wordt gekozen. De enige manier waarop Sofie eigenlijk niet gekozen zal en kan worden is wanneer ze opnieuw farmleidster wordt.
Wat stom!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar het komt vanavond helemaal niet.
Was je dat nog niet opgevallen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef sirrom het volgende:
Eerste keer dat mensen achter de schermen zichtbaar waren. Spraken die Engels?
Iemand enig idee waar zich dit precies afspeelt qua locatie?
So much for the spoiler mocht het waar zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:07 schreef Gia het volgende:
Stond er laatst niet in een spoiler dat Bernd zou winnen!!?
In Herken de homo brak een homo een andere homo zijn arm. Met handjedrukken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef sirrom het volgende:
Ik vind dat haken-duel niet echt grappig. Vind het zelfs wat te agressief...
Mmm... nu is het resultaat zichtbaar: een gewonde. Gaat dit niet wat (te) ver voor TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |