quote:Op maandag 11 april 2005 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je die troep ook MET beeld?
Klop!quote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Tijdens de trouwerij van Claire en Hugo op 'The Foreign Lady' was het nog Hubertus Jacobus Nicolaas Maria van Walsum.
Right! Ed was een veel leuker personage.quote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
wil je for Wups sake nooit meer Ed met Arthur vergelijken............
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:
quote:AZB ACHTER DE SCHERMEN: DE ADVOCAAT
Oscar Hammerstein. In het dagelijks leven is hij ook werkelijk advocaat. In de serie wordt hij ingeschakeld door Marjolein als zij Renée wil aanklagen. Marjolein eist een fikse schadevergoeding voor de handicap die zij oploopt door het verliezen van haar oog. Een kort interview met de 'trouwe' ONM fan!
Hoe komt u bij ONM terecht?
Via een diner dat werd gegeven om geld in te zamelen voor kinderen in Afrika. Endemol had voor de veiling die werd gehouden een rol aangeboden voor deze serie. Toen heb ik mee zitten bieden natuurlijk en ik bleef er aan hangen. Ik ben een van de weinige mensen die heeft moeten betalen om hier te werken.
Wat is uw rol?
Ik ga....Ik weet niet of het Renée of Marjolein is, maar ik ga een van beiden verdedigen...Wie is Renée ook al weer?..Oh, ik ga Marjolein verdedigen. Renée heeft een glas in haar oog gedrukt tijdens een vervelende potteuze ruzie en Marjolein is nu gehandicapt voor de rest van haar leven en kan d’r carrière als chirurg vergeten. Dan speel ik geloof ik gewoon mezelf; dat ik d’r voor de rechter ga dagen en dat ik een hele grote schadevergoeding van d’r ga eisen.
Heeft u al vaker geacteerd?
Iedere dag! Bij de rechter doe ik dat altijd....
Bent u dan ook een trouwe ONM-fan?
Heel trouw! (sarcastisch?)
Nou, u heeft anders wel geboden...
Ja, dat doen we toch allemaal voor het goede doel?...
Wat vindt u dan van ONM?
Reuze spannend!
BRON: Yorin
geinig artikelquote:
lol......dies idd. leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Hammerstein quote: een vervelende potteuze ruzie
had ook niet in de gaten dat dat OH was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
lol......dies idd. leuk
ik heb hem gisteren wel voorbij zien komen maar hij was me totaal niet opgevallen
Ik had hem nog niet verwacht, want Oscar was aangekondigd voor maandag 18 april.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
ik heb hem gisteren wel voorbij zien komen maar hij was me totaal niet opgevallen
Ze hebben geen geld om die nieuwe serie 'Living with Fran' aan te kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, blijven ze bij Yorin met The Nanny doorkutten?
Ach ja, de ene kan niet lezen en de andere kan niet schrijven......quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Marnix verstuurd een smsje s'avonds
terwijl je in het scherm 14:39 ziet staan
btje slordig
haha aflevering toch nog goed gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mooi! Die vette overbodige rooie trol gaat er uit!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Wup het volgende:
wat zei Niels nou?
"als je me nog eens komt verwijten dat ik Marjoleins oog eruit heb gestoken met mn lul..."????
mja is wel erg negatief dit he, sorry, ik kan het echt niet uitstaan dat Niels zo een triesteling geworden is dus ik was even aan het afreageren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, waarom kijk jij nog?
Komt De Cirkel terug?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
mja is wel erg negatief dit he, sorry, ik kan het echt niet uitstaan dat Niels zo een triesteling geworden is dus ik was even aan het afreageren.
Hugo en Lizzy daar word ik ook steeds weer boosjes van.....
en geef toe vanavond was 3 keer niks....
maar..... ik verheug me op het sektelijntje met meneer Raven. en zijn jolige assistente straks
(nieuw rood is alvast aangetrokken....)
Leuk! Misschien komt Ed dan ook terug? Als The Ghost Of Christmas Yet To Come!quote:
Mocht je willen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:36 schreef Wup het volgende:
ik dacht met Mike Reus ook al dat er een sekslijntje aan kwam
en toen dat niet zo was, had ik nog niks te klagen
zie je nou dat ik best een tevreden mensje kan zijn
Helaas zit dat er niet in, maar niet getreurd... Ariël is zich al aan het voorbereiden op haar verpletterende comeback:quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk! Misschien komt Ed dan ook terug? Als The Ghost Of Christmas Yet To Come!
Geef mij maar een portie Suzy en Lotus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee geen Ariël terug....
come on give me some Julika Marijn and I will be a happy girl!
Ja dat was echt zwaar komisch gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef Wup het volgende:
wat zei Niels nou?
"als je me nog eens komt verwijten dat ik Marjoleins oog eruit heb gestoken met mn lul..."????
de verhaaltjesschrijver heeft ook een nieuw dieptepunt bereikt......quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Woensdag 13 april 2005
Renee’s bestaan heeft een nieuw dieptepunt bereikt. (Denkt ze… Ze moest eens weten.) Joost en Tonnie zitten aan de grond vanwege hun taxi-troubles. Yvonne stapt in een onzeker avontuur. En Marjolein ‘ziet’ maar een halve toekomst. Alleen maar ellende? Nou, tussen Lizzy en Hugo gaat alles okay, of toch niet…
Voorlopig eet ik geen varkensvlees meer.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
tsss.... zuurpruimpje
ben je de Fem Petraeus show al te boven?
please god no...quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 01:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voorlopig eet ik geen varkensvlees meer.
iddquote:Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef mark_03 het volgende:
Doe mij Gina maar weer terug... die vriendin van Renee uit de betere tijden... dat was echt een van de leukste ONM personages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |