Hopenlijk is Toon niet zo'n analfabeet als jij!quote:Op maandag 11 april 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ff over de aflevering van gister, dat met dat glas was echt hartstikke fake...
Yeah eindelijk Antonie, ik hoop dat de boel dan ietjes weer wordt verbetert
Hopen lijk is meer iets voor Stephan. Volgens mij bedoelde je hopelijk.quote:Op maandag 11 april 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hopenlijk is Toon niet zo'n analfabeet als jij!
Het is "hopeNlijk"! Ga terug naar de eerste klas!quote:Op maandag 11 april 2005 19:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Hopen lijk is meer iets voor Stephan. Volgens mij bedoelde je hopelijk.
Nee, dat is geschreven door iemand die erger dan dyslectisch is: niets kunnen onthouden.quote:
Moet je een schop onder je kloten?quote:
En ik ben in Wup teleurgesteld? Waar zijn de caps van Marjolijn in haar korte rokjes, zo rond de Kerst?quote:Op maandag 11 april 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
ik ben ernstig teleurgesteld in de heer A van Walsum....
en het begon zo leuk met dat dokterstasje
het erge is dat ik haar in GTST nog niet "zo" erg vondt maar dit.... OMGquote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Tanja Jess kan niet acterenen dat van Joost is prachtig
![]()
ja m'n Korsakov speelt weer is op.quote:Op maandag 11 april 2005 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, dat is geschreven door iemand die erger dan dyslectisch is: niets kunnen onthouden.
Ik nam haar wel eens te grazen, hoor! Nu met dat glasoog niet meer, maar voorheen wel.quote:Op maandag 11 april 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
het erge is dat ik haar in GTST nog niet "zo" erg vondt maar dit.... OMG![]()
ze kan dan in Harry Potter gaan spelen als de dochter van Mad-Eye Moodyquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik nam haar wel eens te grazen, hoor! Nu met dat glasoog niet meer, maar voorheen wel.
in de voering van het dokterstasje zit een schatkaart...toch?!quote:Op maandag 11 april 2005 20:00 schreef Wup het volgende:
ik ben ernstig teleurgesteld in de heer A van Walsum....
en het begon zo leuk met dat dokterstasje
Joost kan ook afstand doen van zijn erfdeel. Het geld wordt dan verdeeld over de overige erfgenamen. Die zouden dat geld dan alsnog aan Joost kunnen geven. (maar dat doen ze natuurlijk niet!quote:Op maandag 11 april 2005 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Joost nou nog een paar jaren met die studie wacht, trekt hij nog wat extra rente.
quote:Op maandag 11 april 2005 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is "hopeNlijk"! Ga terug naar de eerste klas!
Uiteraard niet, want Tara is een goudslet en Hugo een lul.quote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost kan ook afstand doen van zijn erfdeel. Het geld wordt dan verdeeld over de overige erfgenamen. Die zouden dat geld dan alsnog aan Joost kunnen geven. (maar dat doen ze natuurlijk niet!)
Een lapje is toch veel stoerder... en Tanja Jess zegt zelf dat ze bijna een rol in 'Kill Bill' had.quote:
maar..... dat was onmogelijk volgens jou.......quote:Op maandag 11 april 2005 20:18 schreef MirSus het volgende:
Tanja Jess kan dit niet, laat haar gewoon een bitch spelen.
Gaat haar veel beter af! (tenminste als ze dat ook niet verleerd is?!!)
Hij is niet dood... en een graf is er al helemaal nooit aan te pas gekomen, want het lichaam van z'n dubbelganger is gecremeerd.quote:Die man is zelfs in zijn graf nog vervelend.
Daarom juist,quote:Op maandag 11 april 2005 21:02 schreef Wup het volgende:
[..]
maar..... dat was onmogelijk volgens jou.......
ik begin bijna te vrezen dat het besmettelijk is
Vandaar de sunglasses in de cliff van verleden seizoen?quote:Op maandag 11 april 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij is niet dood... en een graf is er al helemaal nooit aan te pas gekomen, want het lichaam van z'n dubbelganger is gecremeerd.
Ed kon ook zo oeverloos zeveren over geld, aandelen en regels:quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom moet het voorlezen van het testament driekwart jaar duren?
Tijdens de trouwerij van Claire en Hugo op 'The Foreign Lady' was het nog Hubertus Jacobus Nicolaas Maria van Walsum.quote:Op maandag 11 april 2005 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo Cornelis van Walsum? Het was toch Hugo Hubertus Johannes Maria van Walsum?
wil je for Wups sake nooit meer Ed met Arthur vergelijken............quote:Op maandag 11 april 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ed kon ook zo oeverloos zeveren over geld, aandelen en regels:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |