quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
Shirina blijft momenteel de leukste, al is 't jammer dat ze aan Daan geplakt gaat worden...
Dat massa-ontslag is omgezet in een massa-diner. Loekie de Leeuw ontsnapt tijdens een circusvoorstelling en peuzelt een paar co-assistenten op.quote:KYRA ISARIN: "Die jongen gaat over een paar maanden weg." (tegen Shirina Delic, over Daan Starrenburg)
Op welke zender kunnen we genieten van deze serie?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezien van de nieuwe Amerikaanse ziekenhuisserie Grey's Anatomy. Deze serie draait om een nieuwe lichting co-assistenten (goh origineel), die vanaf dag 1 flink op de proef gesteld worden door het autoritaire hoofd van de afdeling (remember Marnix), die ook wel 'de nazi' wordt genoemd.
ABC... De zender die ook 'Desperate Housewives' en 'Lost' uitzendt.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:31 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Op welke zender kunnen we genieten van deze serie?![]()
ik denk dat zijn boot ook in rook is opgegaanquote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
* Babette zit met klapperende oren: Sven is terug en Wup heeft een avatar.....
te weinig tijd om alles terug te lezen, maar kan het niet nalaten (én heb 't ooit beloofd) om even te zwaaien![]()
wat een klunzig weekje weer...
Bettina heeft 'n start gemaakt met het massa-ontslag, da's wel aardig...
wat het AZB betreft denk ik dat Niels de volgende is die mag vertrekken, die jongen kan echt niks goed doen
wat ONM betreft zeg ik maar gewoon niks meer, al schuif ik deze week Robin Rienstra naar voren. het klinkt misschien 'n beetje raar enzo, maar somehow heeft hij het voor elkaar gekregen om zelfs Lizzy irritant te maken... slechte zaak... ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet zeggen over Tanja Jess en Bettina Berger, behalve dat ik er een beetje verdrietig van wordt.
Waarom zit Hugo trouwens in 'n hotelkamer?! hij woonde toch op zijn bootje?!
Shirina blijft momenteel de leukste, al is 't jammer dat ze aan Daan geplakt gaat worden...
oh en ik heb om Iris moeten lachen... moet ik nu naar een praatgroep ofzo?!
asjemenou..........quote:Op donderdag 14 april 2005 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat massa-ontslag is omgezet in een massa-diner. Loekie de Leeuw ontsnapt tijdens een circusvoorstelling en peuzelt een paar co-assistenten op.
ook?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:53 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat zijn boot ook in rook is opgegaan
tss Waalberg.... niks aan....quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik snap niet waarom Hugo nou zo nodig op een boot moest wonen. Er is toch plaats genoeg in Waalberg, zeker nu hobbychirurg Stephan heeft uitgecheckt.
mja 't zinkende schip dat ONM heet...quote:De enige reden die ik kan bedenken is dat de schrijvers Hugo en z'n bootje zo maar opeens kunnen laten zinken.
Loekie was niet te spreken over de teksten bij z'n vorige werkgever. Daarom werkt hij nu als scriptschrijver bij Scriptstudio:quote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
asjemenou..........
de boot van ellen en frank was toch ook in rook opgegaan letterlijk en figuurlijkquote:
Dat hadden ze mooi in beeld gebracht.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
de boot van ellen en frank was toch ook in rook opgegaan letterlijk en figuurlijk
ja dat is waarquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat hadden ze mooi in beeld gebracht.![]()
Als ze voor de erfenis komt moet ze achter Tara aan, want Joosts erfdeel is 'n mission impossible.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mijn god, het cocosnotensletje is er ook weer
Ik mag 'm nu al niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef haagse_elfje het volgende:
Ron gaat dus een beetje rellen.....
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik mag 'm nu al niet!
Laten we hopen dat het niet bij een beetje blijft.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef haagse_elfje het volgende:
Ron gaat dus een beetje rellen.....
ja maar de ONM schrijvers kennende moet alles nu heel snel...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet bij een beetje blijft.
Als hij maar niet zo langzaam op gang komt als Tanja.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar de ONM schrijvers kennende moet alles nu heel snel...
Ik vrees dat het bij een beetje blijft...
Nog 6 afleveringen totdat de spiritueel leider in Ulft verschijnt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zie ik aan die lege bedriegerige smoel van 'm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |