joh echt?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
Iwan, als je 1 post terugkijkt staat er hetzelfde bericht. Oja het is circus Renz geworden.
Het is maar een tijdelijk afscheid... die 2 maanden vliegen voorbij.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef haagse_elfje het volgende:
dan nemen ze in iedere geval een "waardig" afscheid....
Maar wat is nu waar over die roddel dat het ‘’Misschien‘’ gaat stoppen?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is maar een tijdelijk afscheid... die 2 maanden vliegen voorbij.![]()
Het stond op meerdere grote sites en bladen, dus denk dat het wel waar is.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
Dat was een wiv-roddel, wat denk je zelf?
daarom!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Het stond op meerdere grote sites en bladen, dus denk dat het wel waar is.
Het is geen roddel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
Er zijn blijkbaar nog hele volksstammen (met evenzoveel weblogs) die daar intrappen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
Het zou wel heel vreemd zijn dat Yorin ons aanspoort eind augustus/begin september naar een programma te kijken dat dan niet meer uitgezonden wordt.quote:De zomercliff is de reden dat je een maandag eind augustus of begin september rood omcirkeld in je agenda zet, omdat dan de afloop van de zomercliff op tv komt.
Op de tent staat Circus Moscow.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
Iwan, als je 1 post terugkijkt staat er hetzelfde bericht. Oja het is circus Renz geworden.
Dat was ook zo'n spektakel!!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op de tent staat Circus Moscow.![]()
BTW: Het is hetzelfde circus waar Marlies (van Idols) een deal mee heeft gesloten... dezelfde Marlies die met kerst in Dok kwam optreden.
Hihi!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Profetische woorden:
WUP: ONM #121: Hugowfever!
SOAPIE: ONM #121: Hugowfever!
![]()
Volgens mij heeft het meer te maken met Wups avatar.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wat heeft dit figuur met ONM te maken?
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het volgende seizoen van ONM is nog onzeker:
quote:
nee heeft ermee te maken, dat ik op de vorige pagina mevrouw Jess helemaal zat was en ik nieuwe namen ging opnoemen die wel in ONM kunnen maar aangezien ze in the States het never nooit zal gebeuren maar een meiske mag droompjes hebben he....quote:Op donderdag 14 april 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met Wups avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |