Is je vergeven hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu eenmaal niet álles onthouden, sorry.
9 mei dacht ik, maar pin me er niet op vast, ik ben geen wandelende Patrick ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Is je vergeven hoor.
Maar welke dag is Joep precies jarig?
Ik hoef echt nog geen 20 te zijn hoor. Vind het al snel genoeg gaan, dat ik alweer bijna 17 ben, en mijn zus nu al 20.quote:Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Anders vergeet je Suuz (30 april, op Koneginnendag) & Niels (1 mei) even niet.
Maar uhm, Esmé, eens zal je ook 20 worden hoor.Over iets meer als 3 jaar om precies te zijn.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
9 mei dacht ik, maar pin me er niet op vast, ik ben geen wandelende Patrick ofzo.
Het zou mij idd ook ietwat te snel gaan ja.quote:Op maandag 11 april 2005 18:15 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik hoef echt nog geen 20 te zijn hoor. Vind het al snel genoeg gaan, dat ik alweer bijna 17 ben, en mijn zus nu al 20.
11 april - Iris,quote:Op maandag 11 april 2005 17:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd.
Woensdag is Henk jarig, en jij zaterdag, kort daarna Ruben vV weer en Joep ook nog.
Drukke boel.
Damn, waarom moet iedereen tussen april en juli geboren worden?quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef DearPrudence het volgende:
Conclusie - tot zover rijkt mijn agenda en ik moet dringend gaan werken.
dunno, maar mijn verjaardag blijft het leukst.quote:Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, waarom moet iedereen tussen april en juli geboren worden?
done.quote:Mij mag je btw bij 4 juli opschrijven.
Ik heb nog een vaal litteken op mijn rechterhand, als geheugensteuntje zeg maar.quote:Op maandag 11 april 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dunno, maar mijn verjaardag blijft het leukst.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb nog een vaal litteken op mijn rechterhand, als geheugensteuntje zeg maar.
Maar dat viel meer aan Rick toe te schrijven.
Voetbalschoenen voor hem kopen is geopperd, als hij dat wil ben ik daar op zich wel voor. Maar ik moet ook nog even kijken in de burg, weet misschien nog een paar leukere dingen te verzinnenquote:Op maandag 11 april 2005 18:38 schreef MrAli het volgende:
Drukke boel idd zeg.
Maar Ruub, wat doe jij / gaan we doen voor / met Henk? Al enig idee?
En dan vergeet je mijquote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu eenmaal niet álles onthouden, sorry.
Selectief geheugen, ik heb er nu ook eenmaal niet voor gekozenquote:
Just don't do it againquote:Op maandag 11 april 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Selectief geheugen, ik heb er nu ook eenmaal niet voor gekozen.
Open jij dan maar een nieuwe, spammertjequote:Op maandag 11 april 2005 19:34 schreef NerdoNielso het volgende:
*30 posts left*
Of dat zo'n goed idee is weet ik niet, want toen ik na het 4e uur vroeg of ie vanmiddag wou voetballen heb ik vijf minuten lang nieuwe scheldwoorden geleerd, en uiteindelijk was het antwoord 'nee'.quote:Op maandag 11 april 2005 18:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voetbalschoenen voor hem kopen is geopperd, als hij dat wil ben ik daar op zich wel voor. Maar ik moet ook nog even kijken in de burg, weet misschien nog een paar leukere dingen te verzinnen.
Nee, lijkt me geen strak plan. Sinds ik de geschiedenis bijhoud heeft meneer twee keer een nieuw topic geopent en heeft meneer het twee keer gepresteerd om het nieuwe topic er fout in te zetten.quote:Op maandag 11 april 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Open jij dan maar een nieuwe, spammertje.
Wil hij niet, ik vroeg 'm of ie nog voetbalschoenen moest kopen, begint hij mij duidelijk te maken dat mensen hem voetbalschoenen willen geven en dat hij dat absoluut niet wil, hij wil niet meer voetballen omdat hij dan z'n poten verkloot. Ik ga morgen btw het 3e uur even langs de sportshop. En wiskunde stond wel op het bord dat het uitviel, dus dat moet het ook maar mooi even doen. Veel te veel tussenuren anders. Net even nederlands gemaakt, Joost wilde streng doen. Duits leren is idd ook handig.quote:Op maandag 11 april 2005 18:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voetbalschoenen voor hem kopen is geopperd, als hij dat wil ben ik daar op zich wel voor. Maar ik moet ook nog even kijken in de burg, weet misschien nog een paar leukere dingen te verzinnen.
Ok, dan is dat iig duidelijkquote:Op maandag 11 april 2005 20:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wil hij niet, ik vroeg 'm of ie nog voetbalschoenen moest kopen, begint hij mij duidelijk te maken dat mensen hem voetbalschoenen willen geven en dat hij dat absoluut niet wil, hij wil niet meer voetballen omdat hij dan z'n poten verkloot. Ik ga morgen btw het 3e uur even langs de sportshop. En wiskunde stond wel op het bord dat het uitviel, dus dat moet het ook maar mooi even doen. Veel te veel tussenuren anders. Net even nederlands gemaakt, Joost wilde streng doen. Duits leren is idd ook handig.
Uhm..quote:Op maandag 11 april 2005 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ok, dan is dat iig duidelijk. Donderdag had hij natuurlijk een botsingkje met Thomas, tja
.
Volgens mij lag het ook niet aan die botsing. Het was btw dat Thomas op zijn voeten was geland, dat is lekker met noppen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Uhm..![]()
![]()
Maar geen voetbalschoenen dan, maar dat ie niet meer wil voetballen zal wel meevallen, als we morgen er weer met 10 man staan zal Henk ook wel weer meedoen. Ik snap wel dat ie de pest erin heeft, maar je kan het ook overdrijven.
En wat betreft botsinkje, ik heb wel ergere dingen meegemaakt, maarja, let maar op mijn woorden, morgen is ie er, net zoals wij, gewoon weer bij.
Maar nu naar mijn pa, adios!
Leg eens uit, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is helemaal niet slecht voor je benen, in zekere zin is het nog goed ook omdat je ze gebruikt en zodoende een beetje traint.quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgens mij lag het ook niet aan die botsing. Het was btw dat Thomas op zijn voeten was geland, dat is lekker met noppen hoor
Voetbal is niet goed voor je benen, true, en daarom wil hij niet. Hij leek het te menen, maar dat zegt idd niet zoveel bij Henk
Als je niks anders doet is het zeker niet slecht om te bewegen. Maar met voetbal heb je vaak blessures. Niet alleen door overtredingen, maar ook gewoon door het snelle stoppen, draaien en accelereren. Als dat voor jou hoofdsport (atletiek) niet nodig is, kan je het dus beter niet doen. Niet dat ik het daarom niet zou doen, op dit niveau boeit het toch niets, maar Henk wil dat niet. Zijn mening, niet de mijne.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leg eens uit, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is helemaal niet slecht voor je benen, in zekere zin is het nog goed ook omdat je ze gebruikt en zodoende een beetje traint.
Ocean's Eleven was best wel goede film, die heb ik nog bij Heinz een keer op dvd gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef MAX_crazy het volgende:
Ocean's Twelve is echt slecht naar mijn mening. Het eerste deel is zoveel beter.
Ja, dat viel me laatst op toen ik Ocean's Eleven weer eens zag, dat is gewoon echt een leuke film. Twelve is een beetje mwa mwa.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef MAX_crazy het volgende:
Ocean's Twelve is echt slecht naar mijn mening. Het eerste deel is zoveel beter.
Ja ik vond twelve meer zoiets van oke... goed er moet een vervolg komen en oh het budget is toch wat aan de lage kant.. ach laten we bezuinigen op het script....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat viel me laatst op toen ik Ocean's Eleven weer eens zag, dat is gewoon echt een leuke film. Twelve is een beetje mwa mwa.
Barbeque met grote stukken vlees boven een groot vuur, grote tent ergens midden op een grasveld, geen last van buren of iets dergelijks en veel chille loungemuziekquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef DearPrudence het volgende:
He, hebben jullie een leuk idee hoe ik mijn verjaardag kan vieren?
Ten eerste moet je het natuurlijk zelf leuk vindenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef DearPrudence het volgende:
He, hebben jullie een leuk idee hoe ik mijn verjaardag kan vieren?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Barbeque met grote stukken vlees boven een groot vuur, grote tent ergens midden op een grasveld, geen last van buren of iets dergelijks en veel chille loungemuziek.
ja.. maar dat vind ik idd zo saai.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ten eerste moet je het natuurlijk zelf leuk vinden, voor de rest kan je bijv. een ouderwets kinderpartijtje organiseren, maar dan niet gaan zwemmen ofzo, nee, dan naar Oostenrijk om te snowboarden.
![]()
Maar uhm, nodig leuke mensen uit, zet een muziekje op, zorg dat er wat bier/wijn/cole (etc.) en chips aanwezig zijn en dan komt het wel goed dacht ik.Is niet bepaald origineel ofzo, maar het werkt wel.
Owja, zet je vader bij de deur om iedereen zonder cadeautje tegen te houden zodat je de volgende dag de hele dag bezig bent al dat moois uit te pakken.
Uhm, wanneer Henk het doet weet ik eigenlijk niet precies, zal wel zaterdag zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ja.. maar dat vind ik idd zo saai.
Maar zoiets zal het denk ik wel worden.
Btw. wanneer viert Henk het?
Het is óf saai, of veel regelenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ja.. maar dat vind ik idd zo saai.
Samen met Ruben vV en Joep, zaterdag over 2 weken.quote:Btw. wanneer viert Henk het?
quote:
Dus niet komend zaterdag.. mooi.quote:[..]
Samen met Ruben vV en Joep, zaterdag over 2 weken.
Onzin, hoeft helemaal niet.quote:
Zo, das wel een brute party dan. En lekker makkelijk voor hun.quote:[..]
Samen met Ruben vV en Joep, zaterdag over 2 weken.
Gast, je kent Ruben toch wel een beetje? Er zijn gewoon nog geen concrete plannen gevormd, maar neem nu maar van mij aan; het komt zaterdag over twee wekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Onzin, hoeft helemaal niet.
[..]
Zo, das wel een brute party dan. En lekker makkelijk voor hun.
Maar ik was tijdens bio met Thomas en Ruben wat aan het babbelen, en toen maakte ik uit iets wat Thomas zei op dat Ruben het samen met Henk zou doen, maar toen ik het even aan Ruben vroeg of ik dat goed begrepen had, had ie zoiets van dat weet ik niet, zie ik wel. Of is er daarna al weer wat verandert wat ik nog niet wist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |