Hier ben ik het ook wel mee eens, 8,4 gig is idd niet zo heel veel maar daar redden we het naar mijn idee echt nog wel een tjidje mee. Als we gewoon niet álle bagger erop zetten, maar een beetje met mate moet het best kunnenquote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef MAX_crazy het volgende:
Nah iedereen die kan natuurlijk wel overweg met winamp dat is het probleem denk niet. En het voordeel is gewoon dat winamp erg vijn werkt. We kunnen desnoods later wel een grotere hd aanschaffen met zen allen.
Is idd nogal van belang met het oog op mp3 spelers en shit. Hans?quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef MAX_crazy het volgende:
Zit er een usb port op het mobo?
Traag, P200MMX, heb ook nog een P2-400 staan, maar daarvan is de voeding tebarst... Als iemand nog een voeding heeft liggen... want ik merk nu dat dit wel ERG traag is.quote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef MAX_crazy het volgende:
pas je je bericht weer aan... grrrr![]()
[..]
Bij winamp kan je ook gewoon hotkeys instellen hoor.. Dus is gewoon rammen op die knoppen. Hoe snel is die bak?
Je mp3 speler kan je ook gewoon direct op de versterker aansluiten, dat is beter. Om mp3-tjes over te zetten zou het wel handig zijn, maar is alleen werkbaar bij mp3-spelers die geen aparte software nodig hebben.quote:Op zondag 10 april 2005 22:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is idd nogal van belang met het oog op mp3 spelers en shit. Hans?
Ik check het morgen ffquote:Op zondag 10 april 2005 21:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees/Hans/Niels: Hebben jullie de scheikunde gids voor Scheikunde 1 / NG/NT 2 wel?
Ik heb NG/NT 1 en NG/NT 3 nl. wel maar 2 kan ik nergens vinden. Er staat me wel vaag iets bij dat die er aan het begin van het jaar niet bijzat oid, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb hier nog een doorgefikte voeding van m'n PC liggen, misschien dat je daar wat aan hebt? Of is één doorgebrand draadje vinden in een voeding als zoeken naar de spreekwoordelijke naald in de hooiberg?quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Traag, P200MMX, heb ook nog een P2-400 staan, maar daarvan is de voeding tebarst... Als iemand nog een voeding heeft liggen... want ik merk nu dat dit wel ERG traag is.
Sneltoetsen zijn te moeilijk voor een aantal mensen in het hok.
En er zit één USB poort op het moederbord, maar ik weet niet of die werkt, nooit gebruikt...
1) (grafisch) LCD display eraanquote:Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
En winamp is zo'n kleine-lettertjes menu-based ding. Je wilt iets wat met de pijltjes en enter te bedienen is zegmaar...
Wie hebben er volgens jou dan zoveel moeite met sneltoetsen? Je zal toch ook veel met de muis moeten doen om een album te selecteren. I go for winamp! Ik heb nog een Aopen 300 wat voeding liggen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Traag, P200MMX, heb ook nog een P2-400 staan, maar daarvan is de voeding tebarst... Als iemand nog een voeding heeft liggen... want ik merk nu dat dit wel ERG traag is.
En er zit één USB poort op het moederbord, maar ik weet niet of die werkt, nooit gebruikt...
Je mp3 speler direct aansluiten op je versterker zorgd voor lelijke vervormingen wat ik hoorde. Bij bijna elke mp3 speler is gewoon een kwestie van erin pluggen en het werkt.quote:[..]
Je mp3 speler kan je ook gewoon direct op de versterker aansluiten, dat is beter. Om mp3-tjes over te zetten zou het wel handig zijn, maar is alleen werkbaar bij mp3-spelers die geen aparte software nodig hebben.
Nouja, imagine Gerco/Henk met sneltoetsenquote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Wie hebben er volgens jou dan zoveel moeite met sneltoetsen? Je zal toch ook veel met de muis moeten doen om een album te selecteren. I go for winamp! Ik heb nog een Aopen 300 wat voeding liggen.
Flash-dingen wel. Maar veel HDD dingen (IPod, veel creative's) niet. Maar het zou idd wel handig zijn. Vervormingen zijn (bij een béétje kwali mp3-speler) echt onzin. In principe doet een mp3-speler-uitgang niks anders dan een computer-uitgang.quote:[..]
Je mp3 speler direct aansluiten op je versterker zorgd voor lelijke vervormingen wat ik hoorde. Bij bijna elke mp3 speler is gewoon een kwestie van erin pluggen en het werkt.
Toch blijf ik bij winamp grrrquote:Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, imagine Gerco/Henk met sneltoetsen
Ik probeer het eerst even met deze, als het echt te traag is kan ik die p2-400 dan pakken met jou voeding (als je die kwijt wilt voor het hok...)
[..]
Flash-dingen wel. Maar veel HDD dingen (IPod, veel creative's) niet. Maar het zou idd wel handig zijn. Vervormingen zijn (bij een béétje kwali mp3-speler) echt onzin. In principe doet een mp3-speler-uitgang niks anders dan een computer-uitgang.
Ik kan me voorstellen dat zo'n blokker ding van 5 euro een brakke kwali levert, maar mijn creative heeft daar dus echt geen last van. Dat ligt dan niet aan de verbinding, maar gewoon aan de mp3-speler... maar ik zal ff kijken naar die USB-aansluitingquote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Toch blijf ik bij winamp grrr... zet het er gewoon alle twee op
. Je moet maar ff zien met die pc als het echt waardeloos is pakken we gewoon mijn voeding als er echt niemand iets anders heeft.
Jap veel flash dingen wel maar zowat iedereen heeft een flash player. En bij mij hd player is het ook gewoon kwestie van aansluiten
. Wat ik anders hoorde van ruben v. vliet dat ze het is een keer hadden geprobeerd en dat the sound die uit te boxen kwam brak was.
Volgens mij is de ervaring van bij Ruben vv gebaseerd op toen ik mijn creative mee had genomen om wat nummers van Three Days Grace mee af te spelen. Geluid was erg bagger en dat was dus volgens men de schuld van mijn mp3 speler, was helaas 64kbits/s oid aan .mp3. Erg, érg slecht dusquote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n blokker ding van 5 euro een brakke kwali levert, maar mijn creative heeft daar dus echt geen last van. Dat ligt dan niet aan de verbinding, maar gewoon aan de mp3-speler... maar ik zal ff kijken naar die USB-aansluiting
Die ligt toch al in het hok voor naar de computer dus die kan je dan ff ompluggen tussen computer en mp3-speler. Easy as dellquote:Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij is de ervaring van bij Ruben vv gebaseerd op toen ik mijn creative mee had genomen om wat nummers van Three Days Grace mee af te spelen. Geluid was erg bagger en dat was dus volgens men de schuld van mijn mp3 speler, was helaas 64kbits/s oid aan .mp3. Erg, érg slecht dus.
Dus het kan inderdaad prima. Heb standaard zo'n kabeltje om van 3,5mm plug naar rood/wit plug te kunnen sticken in m'n tas zitten.
Die is leuk!quote:Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef NerdoNielso het volgende:
http://fun.drno.de/flash/BigRedButton.swf
Dit is wat op hun site staat:quote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, waarom zouden ze hun leden willen verplichten tot les nemen? Bel ze eens op zou ik zeggen, volgens mij scheelt dat dan ook wel behoorlijk in de prijs.
Ik vind het zelf ook een beetje vreemd, maarjah.quote:De contributie bedraagt momenteel voor senior-leden ¤ 100,- incl. vrijwilligersbijdrage per jaar. Ook jeugd-leden betalen ¤ 100,- per jaar maar dat is inclusief de wekelijkse groepslessen. Deze lessen zijn verplicht.
Alle nieuwe senior-leden dienen minimaal vijf (groeps-)lessen van onze trainer af te nemen. Dit om blessures zoveel mogelijk te voorkomen.
In overleg met de trainer worden hiervoor groepjes samengesteld.
Is misschien wel een idee, ik moet maar eens horen een dezer dagen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je zou misschien ook als volwassene kunnen ofzo?
Pruts0r.quote:Op zondag 10 april 2005 21:06 schreef errrrr het volgende:
Kees, dierenbeul
Godver, wat een geklooi met die pc... ik dacht ipv dat krokodillenstekkertje maar wat vast te solderen, nu doen z'n IDE kanalen het niet meer. Er een ISA-hdd-controller ingestopt, werkt (gelukkig), kom ik erachter dat ik vanmiddag een scandinavische windows 98 se heb zitten downloaden
Nouja, ik zet 'm er wel gewoon op, met engelse software dan... de menu's enzo hebben we toch niet nodig
Gentoo Linux.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, het was meer een knipoog naar het vakjargon wat je daar eventjes gebruikte,.
[..]
Tja, de skin ziet er iig goed uit, zolang het maar simpel genoeg is dat iedereen er mee om kan gaan.
8.4 moet maar even genoeg zijn, dan heb je 7 tot 7.5 gieg voor muziek. Dat is veel meer dan er op 1 avond gedraait word. En mocht er iets niet zijn gewoon ff cd'tje branden, naar de hdd kopieëren en indien nodig wat oude zooi verwijderen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat is het probleem, 8,4 gigIk heb hier niks groters (beschikbaar) liggen, dus dat moeten we of kopen, of iemand moet het hebben... Ach, er kunnen wel wat uurtjes mp3 op hoor, maar zo af en toe zal je wat weg moeten gooien... Buiten dat is het helemaal een oud/brak/traag ding, maar het speelt vast mp3-tjes af, beter dan nisk
En winamp is zo'n kleine-lettertjes menu-based ding. Je wilt iets wat met de pijltjes en enter te bedienen is zegmaar...
Mag ik vragen aan wie je dan denkt?quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zekering.quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een doorgefikte voeding van m'n PC liggen, misschien dat je daar wat aan hebt? Of is één doorgebrand draadje vinden in een voeding als zoeken naar de spreekwoordelijke naald in de hooiberg?
Bedoel je die Compaq Proliant? Tsja, als je hem gratis gaat weggeven.quote:Op zondag 10 april 2005 23:27 schreef NerdoNielso het volgende:
mensen mensen mensen, neem dan ook een geile dual procesoor mp3 bak ofzo.. daar heb je tenminste wat aan
2 mp3's tegelijk luisteren, divxje erbij pakken, dj-spelen etc. etc. (H)
ik heb nog wel een mooie server waar 2 processors in kunnen te koopje moet alleen even een power module regelen
2e proc. heb ik wel
Probeer deze ook eens!quote:Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef NerdoNielso het volgende:
http://fun.drno.de/flash/BigRedButton.swf
Ik wil niet weten waar jij naar zoekt Niels. En trouwens, die grijs op het eind lijkt wel wat op Thomas.quote:Op zondag 10 april 2005 23:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Op de weblog kom je nog is wat tegen
Precies, al gaat ie wel wat lang door.quote:
Nee, hij begint na een tijdje gewoon weer opnieuw, had hem helemaal doorgekliktquote:
Ja doh, dat snap ik ook nog wel. Alleen evengoed duurde ie behoorlijk lang, voordat je hem een keertje helemaal rond had.quote:Op maandag 11 april 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, hij begint na een tijdje gewoon weer opnieuw, had hem helemaal doorgeklikt.
Wat moest je doen voor gym-test?quote:Op maandag 11 april 2005 16:20 schreef DearPrudence het volgende:
blub, gym-test ging niet zo geweldig goed. Maar what the heck.
Nu eten, drummen, drumles, buiten zitten, bladiebla..
quote:5VB 5 du1 BRU h08 h17
Dat zag ik, maar wiskunde blijkt dus ook opeens niet meer uit te vallen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef NerdoNielso het volgende:
check dehogeberg.nl > roosterwijzigingen
Duits valt niet uit maar is verplaatst naar een ander lokaal
[..]
activeren ook gelukt ?quote:Op maandag 11 april 2005 16:04 schreef MrAli het volgende:
Zo, dvd-brander werkt dus gelukkig nog prima.
En ik zit in Windows XP Proffessional 64 bit Edition.
Japz, werkt prima.quote:
Ja, dat was mij ook opgevallen. Mooi geen hele middag vrijquote:Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar wiskunde blijkt dus ook opeens niet meer uit te vallen.
Het stond ook zo op de tv-schermen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:13 schreef NerdoNielso het volgende:
Het is nog even afwachten, Arjen is nogal aan het kloten in IPS en het is mogelijk dat de gegevens niet helemaal 100% goed door worden gestuurd
tv-schermen kloppen, website niet
Ja, gefeliciteerdquote:Op maandag 11 april 2005 17:56 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Mijn zus is vandaag 20 geworden. Damn...
Maar feest, in Utrecht.
Anders vergeet je Suuz (30 april, op Koneginnendag) & Niels (1 mei) even niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd.
Woensdag is Henk jarig, en jij zaterdag, kort daarna Ruben vV weer en Joep ook nog.
Drukke boel.
Ja, ik kan nu eenmaal niet álles onthouden, sorryquote:Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Anders vergeet je Suuz (30 april, op Koneginnendag) & Niels op 1 mei even niet.
Maar uhm, Esmé, eens zal je ook 20 worden hoor.Over iets meer als 3 jaar om precies te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |