Nee, vast nog wel wat van die relnichten als Youssef en Bansheeboy, maar het gaat mij om de 'stiekeme' Marokkanen. Gewoon normale users, die normaal posten en niet extreem doen, maar wel de Marokkaanse nationaliteit hebben.quote:
Turken zijn cool, en trots.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef Ubeydullah het volgende:
ik ben turks, volgens de gemiddelde kaaskop is dat bijna hetzelfde als marokkaan............
Racist.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Turken zijn cool, en trots.
Marokkanen zijn nep en sneu
Turkse vrouwtjes zijn ook bloedjegeil, Marokkaanse zijn dichtegenaaid![]()
het zit je wel hoog he?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef Ubeydullah het volgende:
ik ben turks, volgens de gemiddelde kaaskop is dat bijna hetzelfde als marokkaan............
ja ik ben ook wel benieuwd of Braun z'n lokroep werktquote:Op donderdag 7 april 2005 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
marokkanen terug vind post.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:00 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd of Braun z'n lokroep werkt![]()
Of je hebt je leven gebeterd....quote:Op donderdag 7 april 2005 19:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Dit is geen lokroep, maar dit onderwerp is onderhand zo verpest dat het rotzooi aantrekt.
het is al zo verpest dat ze er niet meer op durven klikken...quote:Op donderdag 7 april 2005 19:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Dit is geen lokroep, maar dit onderwerp is onderhand zo verpest dat het rotzooi aantrekt.
Kom er nu maar eerst zelf voor uit. Sluwe Mohammed die je bent.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, vast nog wel wat van die relnichten als Youssef en Bansheeboy, maar het gaat mij om de 'stiekeme' Marokkanen. Gewoon normale users, die normaal posten en niet extreem doen, maar wel de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ben gewoon benieuwd.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:37 schreef Drifter__ het volgende:
En hoe zijn Egyptenaren????
* Drifter__ Meldt![]()
Tuurlijk schamen ze zich, zou ik ook doenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef Falco het volgende:
Zo'n topic wou ik ook ooit eens maken! Maar zijn Meki, BSB, Youssef en Mutant echt de enige dan? Zijn hier echt niet Marokkanen, die hun nationaliteit niet zo uitdragen? Het zou me echt leuk lijken als zometeen een Conflict of een QyroZ bijvoorbeeld hier post met "Hallo ik ben een Marokkaan".
Ik zal het maar bekennen, ik ben een Marokaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef Falco het volgende:
Zo'n topic wou ik ook ooit eens maken! Maar zijn Meki, BSB, Youssef en Mutant echt de enige dan? Zijn hier echt niet Marokkanen, die hun nationaliteit niet zo uitdragen? Het zou me echt leuk lijken als zometeen een Conflict of een QyroZ bijvoorbeeld hier post met "Hallo ik ben een Marokkaan".
Ja en jij bent wezen ijsvissen in Groenlandquote:Op donderdag 7 april 2005 20:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zal het maar bekennen, ik ben een Marokaan.
Wat, geloof je me niet Falco?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja en jij bent wezen ijsvissen in Groenland.
Tobias van der Hoeven klinkt anders weinig Marokkaansquote:Op donderdag 7 april 2005 20:58 schreef Tobbes het volgende:
O ja enne...
* Tobbes is ook een Marokkaan
Marokkaanse vrouwen zijn heel wat mooier imho.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Tobbes het volgende:
Turkse vrouwtjes zijn ook bloedjegeil, Marokkaanse zijn dichtegenaaid![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ﻪﻳﺰﻧ ﻲﻣﺎﺳ ﻦﻣ ـ ﺲﻳﺭﺎﺑ:ﺭﺍﺮﻘﻟﺍ ﺭﺎﺛﺃ ﻥﻮﻳﺰﻔﻠﺗ ﺚﺑ ﻊﻨﻤﺑ«ﺭﺎﻨﻤﻟﺍ» ـﻟ ﻊﺑﺎﺘﻟﺍ «ﻪﻠﻟﺍ ﺏﺰﺣ»ﺔﻠﻤﺟ ﺔﻴﺴﻧﺮﻔﻟﺍ ﻲﺿﺍﺭﻷﺍ ﻰﻠﻋ ﻦﻣ ﺪﻌﺑﺍ ﺔﻟﺄﺴﻤﻟﺍ ﻥﺃ ﻦﻴﺒﺘﻳﻭ ،ﻊﻨﻤﻟﺍ ﺍﺬﻬﻟ ﺔﻴﻘﻴﻘﺤﻟﺍ ﺏﺎﺒﺳﻷﺍ ﻝﻮﺣ ﺔﻠﺌﺳﻷﺍ ﻦﻣ ﺩﺮﺠﻣ«ﺾﻳﺮﺤﺘﻟﺍ»ﻰﻠﻋ ﺓﺮﺷﺎﺒﻣ ﺔﻴﻨﻳﺩ ﺕﺍﺮﻴﺛﺄﺗ ﻦﻣ ﻖﻠﻘﻟﺍ ﺪﺣ ﻰﻟﺍ ﺮﻣﻷﺍ ﻞﺼﻳ ﺚﻴﺤﺑ ءﺍﻮﺴﻟﺍ ﻰﻠﻋ ﻲﺑﺮﻌﻟﺍ ﺏﺮﻐﻤﻟﺍﻭ ﺎﺴﻧﺮﻓ ﻲﻓ ﺔﻴﺑﺭﺎﻐﻤﻟﺍ ﺔﻴﻟﺎﺠﻟﺍ,
(trouwens, ik heb geen flauw benul wat hier staat, gewoon wat willekeurigs gecut en gepasted op t internet)
Zie je wel... altijd al gedacht dat 'ie in de ontkenningsfase zatquote:Op donderdag 7 april 2005 20:56 schreef -DailaLama- het volgende:
NordCore was een Marokkaan.
Gewoon niet zo gierig zijn ja, Hollander!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef longinus het volgende:
[..]dus jij kan meer uitkramen dan "Bakshees" en "Thats not enough"
*longinus heeft diverse keren in egypte vertoeft
quote:Op vrijdag 8 april 2005 03:39 schreef foktastic het volgende:
*niet-Marokkaan meldt*
En Harigerquote:Op donderdag 7 april 2005 21:04 schreef Posdnous het volgende:
Marokkaanse vrouwen zijn heel wat mooier imho..
MeldTquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:37 schreef Triggershot het volgende:
*Triggershot Meld*
Hoezo? Ik (Triggershot) meld "Triggershot"quote:
quote:
Hey, niet zo racistisch jij hè.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo? Ik (Triggershot) meld "Triggershot"
ah ok op die manierquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo? Ik (Triggershot) meld "Triggershot"
Leuke plek om naar schepen te kijken,quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Tobias van der Hoeven klinkt anders weinig Marokkaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |