Intussen nog nieuws over the Cure op Rock in Park?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:46 schreef DeathStella het volgende:
In tegenstelling tot eerder berichten, is het iig zeker dat The Cure deze zomer wel op festivals zal spelen. Ze zijn bevestigd voor een festival in Fraknkrijk www.laroutedurock.com en voor een festival in Spanje www.fiberfib.com.
Dit is in ieder geval positief nieuws.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of staat 'Nijmegen' niet meer in de giglijst op de Feederwebsite
Ow ja.. het stond bij het nieuwsquote:Op maandag 23 mei 2005 00:25 schreef LomarVe het volgende:
[..]
En bedankt! Dat kostte me een jaar van mn leven!
![]()
Nijmegen staat er gewoon nog tussen..![]()
*edit* naja... wel op de ´news´ pagina.. niet in de giglist nee, heeft t daar ooit wel tussen gestaan?![]()
Ja! Suiker en caffeine maken veel goed..quote:Op maandag 23 mei 2005 00:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja.. het stond bij het nieuwsSorry, koekje erbij?
![]()
dat zou iig een goede reden zijn voor mij om naar Rockin' Park te gaan. Hopelijk komen ze ook nog andere festivals in Europa, vast wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm.... Ik hoop dat Tears For Fears misschien nog wel komt. In ieder geval op 18 juni treden ze op een frans festival op.
Dat lijkt mij ook wel geweldig... Jeugdsentiment!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm.... Ik hoop dat Tears For Fears misschien nog wel komt. In ieder geval op 18 juni treden ze op een frans festival op.
Het blokkenschema staat intussen online en daar lijkt niet echt zoveel tijd nog vrij te zijn voor een grote band.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:59 schreef Flap13 het volgende:
[..]
Intussen nog nieuws over the Cure op Rock in Park?
ja ik ook. Dit is precies het tegenovergesteld van Pinkpop dit jaar. Toen zat ik op mn klok te kijken wanneer er weer een band zou komen die ik per se moest zien...quote:
Luxeproblemen zijn okéquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja ik ook. Dit is precies het tegenovergesteld van Pinkpop dit jaar. Toen zat ik op mn klok te kijken wanneer er weer een band zou komen die ik per se moest zien...
Want?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Itch het volgende:
Ik vraag me af welke josti het tijdschema gemaakt heeft
Haal 1 podium weg, laat alles eerder beginnen en zorg dat er niet al te lange ombouwtijden zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Want?
Ik denk niet dat die "josti" voor iedereen een perfect schema zou kunnen maken. Er zullen altijd wel mensen zijn die 2 acts tegelijk willen zien. Een beetje flauwe opmerking om dan gelijk van een josti te spreken.
Als ze hetzelfde decor gebruiken als bij het concert op 3 februari in Rotterdam, dan denk ik dat die twee uur wel nodig zijn......quote:Op maandag 23 mei 2005 14:25 schreef Itch het volgende:
En na Keane hebben 2 uur nodig om het podium om te bouwen voor R.E.M.![]()
dan speelt lenny op mainstrage2 (naast mainstage1) 2 dingen tegelijk gaat niet lukken natuurlijk..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:25 schreef Itch het volgende:
En na Keane hebben 2 uur nodig om het podium om te bouwen voor R.E.M.![]()
Dat klopt ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef superheist het volgende:
[..]
dan speelt lenny op mainstrage2 (naast mainstage1) 2 dingen tegelijk gaat niet lukken natuurlijk..
Op pinkpop hebben ze jaren zo'n gedeeld podium gehad..ging ook goed...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Itch het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Maar is dat nog wat zo'n gedeeld hoofdpodium, mij lijkt het wel een rot idee gevoelsmatig dan hč.
Op NSJ hebben ze ook zo'n podium.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:50 schreef peaceman het volgende:
Op pinkpop hebben ze jaren zo'n gedeeld podium gehad..ging ook goed...
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef peaceman het volgende:
baal wel dat keane, interpol en mars volta zo dicht op elkaar zitten!
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef peaceman het volgende:
baal wel dat keane, interpol en mars volta zo dicht op elkaar zitten!
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef peaceman het volgende:
Mijn vermoedelijke schema (ik zie je vrij veel Neleos)
13.00 – 13.45 Racoon
14.00 – 15.00 Eagles Of Death Metal
15.00 – 15.45 Feeder en/of Simple Plan
15.45 – 16.15 Ozark Henry
16.15 – 17.15 Queens Of The Stoneage
17.15 – 17.30 The Departure
17.30 – 18.15 Jamie Cullum of The Tears en![]()
18.15 – 19.20 The Mars Volta en mogelijk een stukje Keane (moet ik ff over soebatten met mijn vriendin)![]()
19.20 – 20.20 Interpol
20.20 – 20.30 Lenny Kravitz
20.30 – 21.30 Admiral Freebee
21.25 – 21.45 Nine Inch Nails
en dan tot 23.00 REM![]()
ja die blijken toch weer niet te komen, naja, ik mis ze niet. Liever The Departurequote:Op maandag 23 mei 2005 18:56 schreef icebliss het volgende:
Edit: Waar is Jimmy Eat World heen? Niemand lijkt ze te missen. Ze waren eerst bevestigd, toen weer gecancelled, toen weer (onofficieel) bevestigd, en nu staan ze er tóch niet?
Ga je dan alleen ofzo? Of ben je zo iemand van: hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Mijn schema (waarschijnlijk):
?-14.00: Vrienden maken![]()
klopt!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:02 schreef peaceman het volgende:
Hoorde dat ze coolpolitics gaan kopieeren....
www.festivalinfo.nlquote:In het jaar 2003 introduceerde Lowlands Coolpolitics. Een onderdeel waarin bekende politicussen/nederlanders kunnen discusieren met elkaar en het publiek. Dit leverde vaak leuke reacties op en staan dan ook dit jaar weer op het festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |