Ja dat zou best eens kunnen, dat dat een soort afspraak is ivm de tegenvallende verkoop van PP-kaartjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef rubbereend het volgende:
k denk pas na Pinkpop
ja precies, Racoon lijkt een beetje te kane/direct/sheerquote:Op maandag 2 mei 2005 17:36 schreef Boeman het volgende:
hmz Racoon...
dan heb ik liever Gem, Voicst of the Sheer. (als we toch op de Nederlandse toer gaan}
Racoon en The Sheer sla ik toch wel wat hoger aan dan Kane en Direct.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef keijz het volgende:
[..]
ja precies, Racoon lijkt een beetje te kane/direct/sheer
Hoho Eendje, dan heb je hun nieuwe nummer nog niet gehoord:quote:
Aldus een persbericht, de overige bands die nog bekend moeten worden komen dus niet uit Nederland.quote:RACOON OP ROCKIN' PARK
De successtory van Racoon gaat verder.
Het gaat goed met Racoon. Afgelopen vrijdag is door Mojo Concerts officieel bevestigd dat Racoon zal optreden tijdens Rockin' Park. Op 26 juni van dit jaar vindt het eerste eendaagse Popfestijn Rockin' Park plaats in het Nijmeegse Goffertpark. Verdeeld over drie podia kan het publiek genieten van internationale acts als: Jamie Cullum, Keane, Nine Inch Nails, Interpol, Lenny Kravitz en Queens Of The Stone Age én Racoon dus. Vanwege de reeds behaalde successen met het nieuwe album 'Another Day'. Heeft de programmacommissie besloten om Racoon (samen met Krezip) als enige Nederlandse act op het festival te plaatsen. Naast het heugelijke feit dat Racoon op Rockin' Park staat stevent de band af op een top vijf notering in de 3fm megatop 50.
Met vriendelijke groeten,
[PIAS] Promotion
ooh spannend!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Itch het volgende:
[..]
Aldus een persbericht, de overige bands die nog bekend moeten worden komen dus niet uit Nederland.
Officieel bekend tot nu toe:
R.E.M.
Lenny Kravitz
Keane
Jamie Cullum
Queens Of The Stone Age
Nine Inch Nails
Ozark Henry
Interpol
Krezip
The Mars Volta
Simple Plan
The Tears
Racoon
Dus moeten er nog 7 bands bevestigd worden.
* Hoopt mee op 'The Killers'quote:Op maandag 2 mei 2005 09:56 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman is ook van de partij 26 juni
Ik hoop nog op:
The Killers
Feeder was volgens mij officieelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Feeder nog niet officieel dus?
Athlete en Thirteen Senses zullen er nog wel bijkomen, die doen al wat festivalletjes in de buurt aan. Dus wie weet..
Thirteen senses zou ook leuk zijn (net The Invitation geluisterd voor het eerst) en vond hem niet tegenvallenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Feeder nog niet officieel dus?
Athlete en Thirteen Senses zullen er nog wel bijkomen, die doen al wat festivalletjes in de buurt aan. Dus wie weet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |