Gelukkig denkt de andere mod er anders over.quote:
De andere mod heeft niet deze meet georganiseerd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de andere mod er anders over.![]()
Dan organiseert de andere mod een meet bij de Martinikerk deze zomer - zonder dress code - en dan kijken we wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
De andere mod heeft niet deze meet georganiseerd.
Dat doet hij sowieso wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:18 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dan organiseert de andere mod een meet bij de Martinikerk deze zomer - zonder dress code - en dan kijken we wel hoe het loopt.![]()
Kijk maar uit, het wordt er een van een kleine 20 m lang.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
Ik moet bovendien oppassen, want hij wil mij iets aan gaan doen met die slinger.
Ik was al bang dat het niet veel goeds voorspelde.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kijk maar uit, het wordt er een van een kleine 20 m lang.![]()
Nou ja, het experiment verpesten door jou een op gegeven moment met die slinger er van langs te geven gaat - hoop ik - zelfs Haus te ver.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het niet veel goeds voorspelde.
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 24 april 2005 10:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja, het experiment verpesten door jou een op gegeven moment met die slinger er van langs te geven gaat - hoop ik - zelfs Haus te ver.
Kun je nagaan wat voor impuls zo'n ding heeftquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kijk maar uit, het wordt er een van een kleine 20 m lang.![]()
Zo serieus neem ik de wetenschap niet hoorquote:Op zondag 24 april 2005 10:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja, het experiment verpesten door jou een op gegeven moment met die slinger er van langs te geven gaat - hoop ik - zelfs Haus te ver.
Van je mede-modje moet je het maar hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 10:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zo serieus neem ik de wetenschap niet hoor
Er is nog even tijd.quote:Op zondag 24 april 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet het nog niet.
En wat voor impuls Alicey krijgt, na de klap.quote:Op zondag 24 april 2005 10:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor impuls zo'n ding heeft![]()
4-5 euro kun je toch wel missen?quote:Op zondag 24 april 2005 20:58 schreef Koewam het volgende:
Geen uitzonderingen op T-shirts voor arme scholieren?
Maar dan staan je username en je ondertitel er niet op.quote:Op maandag 25 april 2005 00:03 schreef DionysuZ het volgende:
ik ken nog wel iemand die n shirt heeft met mijn avatar erop(had ie in het buitenland gekocht ooit es een keer, samen met een kettinkje met dezelfde afbeelding) .. misschien kan ik die lenen, ben ik de enige die niet met een of ander goedkoop wibra shirtje met opstrijkprintje rondloopt
Ik dacht dat alleen een roze beertje wel voldoende was?quote:Op maandag 25 april 2005 07:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan staan je username en je ondertitel er niet op.
Dan wordt het zelf een shirt met een roze beertje maken. Het gaat er vast heel cute uitzien!quote:Op maandag 25 april 2005 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen een roze beertje wel voldoende was?
Zoveel t-shirts met roze beertjes zijn er niet, volgens mij...of toch in ieder geval niet voor volwassenen
Zoiets liefs heb ik normaal eigenlijk nooit aan, maar goedquote:Op maandag 25 april 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan wordt het zelf een shirt met een roze beertje maken. Het gaat er vast heel cute uitzien!
Misschien kun je er mensen mee misleiden.quote:Op maandag 25 april 2005 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets liefs heb ik normaal eigenlijk nooit aan, maar goed
Wees niet bang, ik ben ook altijd erg zenuwachtig, verlegen, onzeker etc.. Maar iedere keer valt het gewoon reuze mee.quote:Ik weet trouwens nog niet zeker of ik er bij zal zijn hoor...ben nog moed aan het verzamelen
Wil je dan een zo groot mogelijke versie (liefst A4) van je avatar aan me opsturen? En wil je gewoon een wit shirt of een ander kleurtje?quote:
Iets beter dan Wibra kwaliteit. Kleur enzo maakt me verder niet uit, volgens mij heb jij daar meer verstand van dan ikquote:Op maandag 25 april 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je mooi ook specificeren? Je mag er ook eentje per post naar me opsturen. Het moet wel een vrij lichte kleur hebben.
Je bent homo, jij hoort daar verstand van te hebben!quote:Op maandag 25 april 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Iets beter dan Wibra kwaliteit. Kleur enzo maakt me verder niet uit, volgens mij heb jij daar meer verstand van dan ik
quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent homo, jij hoort daar verstand van te hebben!![]()
Ehm L of XL, hangt van de strakheid afquote:Wat voor maat?
Wat ben je nou voor een homo eigenlijk?quote:Op maandag 25 april 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:![]()
Ik ben niet eens op de gay lifestyle beurs geweest
![]()
Oeh, ik hou van mannen in strakke truitjes.quote:Ehm L of XL, hangt van de strakheid af
Als het gaat om opzichtigheid en nichterigheid, een hele slechte.quote:Op maandag 25 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ben je nou voor een homo eigenlijk?
Truitjes? Ik dacht dat het om t-shirts gingquote:Oeh, ik hou van mannen in strakke truitjes.
quote:Op maandag 25 april 2005 09:56 schreef Doffy het volgende:
Als het gaat om opzichtigheid en nichterigheid, een hele slechte.
Truitje = strak t-shirt. Bij mij dan toch. Maar je wilt dus een gewoon t-shirt. Ik doe mijn best. Roze?quote:Truitjes? Ik dacht dat het om t-shirts gingEn het moet zeker niet te strak, dat vind ik (a) niet mooi en (b) heb ik daar het lichaam niet voor
quote:
Rozequote:Truitje = strak t-shirt. Bij mij dan toch. Maar je wilt dus een gewoon t-shirt. Ik doe mijn best. Roze?
Zei ik tochquote:Op maandag 25 april 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt er geen verstand van.
Ieuwquote:Op maandag 25 april 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt er geen verstand van. Roze en rood màg gewoon samen tegenwoordig!
Ik zal eens voor je kijken. Wat mag het maximaal kosten, want dan ga ik ergens anders heen als ze bij de Wibra geen rood hebben. En wat voor maat wil je?quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Reya het volgende:
Kan een rood t-shirt, Lupa?
Geld is niet een enorm punt, tenminste, ik ga ervan uit dat t-shirts niet tientallen euro's kosten. En ik heb maat Mquote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken. Wat mag het maximaal kosten, want dan ga ik ergens anders heen als ze bij de Wibra geen rood hebben. En wat voor maat wil je?
Okee, komt voor de bakker. Even kijken of onze definitie van 'rood' ongeveer overeenkomt:quote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Reya het volgende:
Geld is niet een enorm punt, tenminste, ik ga ervan uit dat t-shirts niet tientallen euro's kosten. En ik heb maat M
Yeah!quote:Op maandag 25 april 2005 17:59 schreef Haushofer het volgende:
Mag ik ook een T-shirt aandoen met "Haus is in da House "?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |