Ja, http://www.gentilhomme.nl/nl/index.htmlquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef DionysuZ het volgende:
restaurant?
leninkje bij de IBGquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef DionysuZ het volgende:
wordt n duur uitje.. zaterdag is mn ov niet geldig en moet helemaal naar de andere kant van het land, omniversum betalen, t-shirt en dan ook nog es dat dure restaurant. ben maar n arme student
Is goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verrekenen we wel bij de lunch.
dan word je besmeurd met pek en veren de stad uitgebonjourdquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:10 schreef whosvegas het volgende:
Wat gebeurt er als ik kom zonder t-shirt met avatar?
Zoiets dacht ik al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan word je besmeurd met pek en veren de stad uitgebonjourd
Omdat dat niet mijn stijl is. Het idee is wel leuk hoor, daar niet van, maar niet voor mij.quote:
*Ahem*quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:14 schreef whosvegas het volgende:
Zoiets dacht ik al.
Wie is er op dit belachelijke idee gekomen
Nee, natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:21 schreef Haushofer het volgende:
Omdat dat niet mijn stijl is. Het idee is wel leuk hoor, daar niet van, maar niet voor mij.
Ben ik nou een spelbreker? En belangrijker: vinden mensen mij dan nog wel lief hier in WFL?
Oke, heel aardigquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan 'm tegen kostprijs voor je maken.
Dan wordt je afgevoerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:10 schreef whosvegas het volgende:
Wat gebeurt er als ik kom zonder t-shirt
quote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef livEliveD het volgende:
Maar heeft iemand verstand van het monteren van lcd schermen op een t-shirt? Mijn avatar beweegt enzo
Dacht het wel hoorquote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Weet je of Gearts nog meekomt?
Ik heb je er afgehaald.quote:Op maandag 11 april 2005 20:37 schreef ReCreative het volgende:
En dan wou ik me toch weer even afmelden voor de meet.
Niet zo'n zin meer.quote:Op maandag 11 april 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Toch geen tijd?
Gaat het nu puur om die foto?quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef ReCreative het volgende:
Het is persoonlijk... Ervarinkje van de vorige meet dat een beetje verkeerd schoot.
Heeft er mee te maken, maar het ligt zuiver en alleen aan mijquote:
Misschien kun je me even een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken, maar het ligt zuiver en alleen aan mij. Zoals ik al aangaf gaat dat nogal diep
. Wil het er best nog even met je over hebben, mits daar behoefte aan is, maar niet hier.
Zal ik vanavond of morgen even doenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Misschien kun je me even een mailtje sturen?
Nou schrik je hem af.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Denk wel aan een shirt met je avatar er op
Maar nu lijkt het net of je alleen mag komen als je zo'n shirt aanhebt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuuwk niet, laagdrempelig genoeg toch?
Eigenlijk is dat natuurlijk wel zo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Maar nu lijkt het net of je alleen mag komen als je zo'n shirt aanhebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |