Je gaat gewoon meequote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer willen jullie definitief weten of ik mee ga?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Trek het je maar niet aan, joh. [afbeelding]
Ik denk niet dat het zo heel nauw luistert. Mocht je echter definitief weten, geef het dan even aan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer willen jullie definitief weten of ik mee ga?
weet iemand nog een leuk restaurant in Den Haag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het Omniversum adviseert te reserveren, voor het eten is dat ook wel zo handig. Als je een week of twee weken van tevoren reserveert, lijkt me dat ruim op tijd.
Lupa heeft er al een gevonden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
weet iemand nog een leuk restaurant in Den Haag.
carpaccio van de ossenhaasquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Schaapje: http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
nu nog hopen op mooi weer !quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cool, dat restaurant heeft ook een verwarmde stadstuin waar je in de zomer kunt eten.Ziet er mooi uit!
Ik had m'n boxen uitstaan, niks gehoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop niet dat ze dat muziekje van de website als muzak in het restaurant draaien
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chocoladetaart met sinaasappelijs.
Natuurlijk kan dat wel, maar je bedoelt dat je er niets mee opschiet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij moet wel een ander toetje nemen, anders kan ik niet van jouw toetje proeven!
wat is er mis met een wiener schnitzel ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dame blanche =
Ongeveer van hetzelfde niveau als een Wiener Schnitzel.
Niets, als je in een achterstandswijk woont en alleen de Hajé kunt betalen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:06 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er mis met een wiener schnitzel ?
ik heb daar laatst anders best lekker gelunched...uitsmijtertje !quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niets, als je in een achterstandswijk woont en alleen de Hajé kunt betalen.![]()
WTF?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belangrijke mededeling
Denken alle nieuwe inschrijvelingen erom dat we hebben afgesproken allemaal een T-shirt te maken met onze avatar erop?![]()
![]()
Ik ben eventueel beschikbaar om er eentje voor je te maken als je zelf geen inkjetprinter hebt.
Einde belangrijke mededeling
Da's wel zo ongeveer het culinaire hoogtepunt daar ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb daar laatst anders best lekker gelunched...uitsmijtertje !
Dat is serieus.quote:
Je denkt toch niet dat ik met een T-Shirt met mn avatar rond ga lopen ej?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is serieus.Degenen die zich er niet aan houden, zullen uit WFL geëxcommuniceerd worden.
@Alicey: ik heb net even gekeken bij de Wibra, maar ze hadden geen lichtroze.Kun je nog twee kleuren aangeven die ook acceptabel zijn? Ze hadden bijvoorbeeld wel lichtblauw en lichtgeel.
Mijn favoriete formule past niet op één T-shirt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef Haushofer het volgende:
En anders neemt iedereen een T-Shirt met zn favoriete formule. Voor meer informatie verwijs ik naar een veels te vroeg afgezakt topic van Yosomite
Het WFL-schisma zal nog eeuwen gememoreerd wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is serieus.Degenen die zich er niet aan houden, zullen uit WFL geëxcommuniceerd worden.
geen recepten Geartsjuh...formules !!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mijn favoriete formule past niet op één T-shirt.![]()
Vast wel, maar je kunt in de winkel gewoon van dat speciale 'papier' kopen. Daar print je de afbeelding op en dan moet je die geloof ik met een strijkijzer overzetten op het shirt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:39 schreef het_fokschaap het volgende:
is er ergens een linkje over hoe je zo'n t-shirt maakt ?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen recepten Geartsjuh...formules !!
lichtlila, lichtoranje ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
@Alicey: ik heb net even gekeken bij de Wibra, maar ze hadden geen lichtroze.Kun je nog twee kleuren aangeven die ook acceptabel zijn? Ze hadden bijvoorbeeld wel lichtblauw en lichtgeel.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met een T-Shirt met mn avatar rond ga lopen ej?![]()
Waarom wel? Ik voel er eerlijk gezegd ook weinig voor.quote:
Even naar Lupa een duidelijke (grote) versie van je avatar mailen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:43 schreef Schorpioen het volgende:
Ze passen allemaal goed bij mijn persoonlijkheid, ik kan niet kiezen...
Ik kan natuurlijk ook deze nemen: [afbeelding]
Hoe dan ook, iemand anders zal het moeten maken want ik heb en geen inkjet printer en geen strijkbout
(of ik moet bij mijn mammie langsgaan)
Ik vraag me af wat je er tegen hebt. Dat lijkt mij een legitieme vraag toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:53 schreef Maethor het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik voel er eerlijk gezegd ook weinig voor.
Zekers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je er tegen hebt. Dat lijkt mij een legitieme vraag toch?
Hmm, lichtoranje heb ik wel gezien geloof ik. Ze hadden wel een lichtroze met lange mouwen, trouwens. Die was geloof ik 4,99.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Alicey het volgende:
lichtlila, lichtoranje ?
Dat laatste is op zich ook goed. Mouwen zijn altijd op te stropen als het warm is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmm, lichtoranje heb ik wel gezien geloof ik. Ze hadden wel een lichtroze met lange mouwen, trouwens. Die was geloof ik 4,99.
Het is toch ook leuk om jezelf op die manier herkenbaar te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Zekers.Maar ik denk dat een meet zonder een t-shirt met je avatar ook heel geslaagd kan zijn, en het scheelt weer een hoop moeite.
Verrekenen we wel bij de lunch.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste is op zich ook goed. Mouwen zijn altijd op te stropen als het warm is.
De prijs komt wel in orde. Ik kan het totaal overmaken naar je bankrekening, contant betalen of later verrekenen.. Je zegt het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |