Dat hangt een beetje van het weer af.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat dachten jullie van een stevige strandwandeling achteraf?
Ik bedoel dan ook vooral als het echt regent. Bij windkracht 10 is een strandwandeling juist lekker, zolang het dus niet erbij regent.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Strandwandelingen zijn in bijna alle weerstomstandigheden leuk toch? Alleen niet als het echt regent, maar daar gaan we even niet van uit, en anders zijn er genoeg cafeetjes.
Bij deze besloten.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In mei/juni is het gewoon mooi weer. Punt uit.
Nou, maar dat is dan juist goed. Dan lijk je wat zoeter. En we herkennen je meteen!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Ik heb een engeltje als avatar. Alsof ik zo'n engeltje ben.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Dan zou ik met een roze beertje rond moeten lopen?
Dat is wel zoet, zo zoet ben ik doorgaans niet
Dat ben ik ook al nietquote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar het is wel een beetje een femme fatale-engeltje.
Ja, welk schaap zou er op staan?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Die wordt vast prachtig inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ik kijk wel uit naar het t-shirt van fokschaapje
Verder weg dan voor mij? Ik kom helemaal vanuit Leeuwarden.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
ik kom trouwens waarschijnlijk weer niet.. den haag is gewoon te ver weg voor mij.
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
Kijk Lupa eens enthousiast zijn.
Ik weet nog niet of ik kom. 'T is een eind zoals Bensel zegt. Maar t wordt natuurlijk een stuk leuker als een stuk of wat noordelijke WFL'ers tegelijk de trein pakken
Je staat erbij voor die andere twee.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
vooralsnog kan ik alleen 4 & 5 juni niet
Heb je al iets besloten? Kan ik je erbij zetten?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Maethor het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom. 'T is een eind zoals Bensel zegt. Maar t wordt natuurlijk een stuk leuker als een stuk of wat noordelijke WFL'ers tegelijk de trein pakken
Bij deze ben je toegevoegd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Schorpioen het volgende:
Zet mij er ook maar bij, voorlopig kan ik alle data.
Mystery of the Nile and Forces of Nature lijken me wel cool.
Hey Schorpie!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:53 schreef Schorpioen het volgende:
Zet mij er ook maar bij, voorlopig kan ik alle data.
Mystery of the Nile and Forces of Nature lijken me wel cool.
Ik heb je toegevoegd!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Ontopic: Ik wil ook mee! Ik wil al tijden naar het omniversum maar het komt er maar niet van. En dan ook nog met een WFL-meet is helemaal leuk natuurlijk!
Ik heb een voorkeur voor 11/12 juni. De andere twee weekenden zitten om mijn verjaardag heen (30 mei) dus i.v.m. eventuele feestjes e.d. kan ik waarschijnlijk dan niet.
Ja voor mij ook, de laatste keer was volgens mij op schoolreisje in de 4e klas van de basisschoolquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij deze ben je toegevoegd.Het is overigens heel lang geleden dat ik in het omniversum ben geweest..
Voor mij ook zo rond die leeftijd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:35 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, de laatste keer was volgens mij op schoolreisje in de 4e klas van de basisschool
Dan moet ik nog serieus gaan nadenken over meegaanquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!
Ik denk haast dat het 11/12 juni wordt, iedereen lijkt voor die datum de voorkeur te hebben.
Omniversum. We hadden al bedacht dat we een strandwandeling gingen maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:28 schreef whosvegas het volgende:
Is het een idee om na het Universum ergens iets te gaan eten en daarna een kroeg op te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |